maart/april 2008 stoppers, deel 3! (al 15 zwanger!)

Ik zie nu dat ik verkeerd heb gekeken:

ik heb mijn ei bijna 2 weken na mijn zo genaamde ongi gehad…



ik snap er helemaal geen bal meer van…

Hmm Newbe… :hug: Die krijg je in elk geval…





Ik zit in Dubeo, ik heb een kat gezien op marktplaats Tommie heet hij en is een pers van 10 jaar oud, heeft suikerziekte en zal dus per maaand 15€ kosten voor prikjes.

Dat vind IK maar ook Roy geen probleem. Maar… het rotte is…

De kat woont (en is daar af te halen) in Utrecht, en helaas heb ik niet de middelen om hem op te halen… maar ik wil hem wel heel graag…

Hmm… hoe moet ik dat nou doen!! :roll:

hehe nee vriendlief wil het nog steeds niet vertellen helaas. Hij wil eerst de echo even afwachten dinsdag. Hopen dat ie het daarna wel wil vertellen!! Ik vind het maar niets om een geheim te hebben voor iedereen!



Newbe; wat een irritant zeg van je cycles. Hopen dat je idd je ei na je zogenaamde ongi hebt gehad… wantg je ei tijdens je ongi lijkt me niet echt handig. Mocht jij al zo snel terecht bij de ha voor onderzoeken? Ik dacht dat je minstends een jaar 'bezig’moest zijn voordat ze gaan kijken wat er aan de hand is.



oooooooh mamadaantje dat klinkt wle heel spannend!! Vanmij mag je best wat eerder testen hoor, hoef je niet perse tot zaterdag te wachten :stuck_out_tongue:



Knuffeldraakje; mooi lijstje!!! Bij mij klopt het tot zover ik weet :stuck_out_tongue: Volgende week echo dan weet ik precies (in hoeverre kun je over precies spreken ??) wanneer we uitgerekend zijn! Succes met wii-en vanavond! Heb jij ook al mensen om je heen vertreld dat jullie bezig zijn?



Madelief ook jij mag van mij best alvast een testje gaan kopen hoor :smiley: Dan zijn wij ook weer uit de spanning verlost! Hihi…

Ik :pray: ook voor jou voor een positieve test!



J&F; ik zie inderdaad al wat rimpeltrjes hoor :wink: Had ik op mn 18e ook al :stuck_out_tongue: Maar eh… t is al vaker gezegd. Maar als er een vruchtzakje te zien is dan lijtk mij dat wel positief! Zo’n zakje zit er niet voor niets!! Volgnde week zie je vast ook een vruchtje!!



Regje; als de ha niets in je urine kan vinden dan is het toch geen blaasontsteking? Of kun je blaasontsteking niet altijd zo ontdekken? Hebben ze het daarom om kweek gezet? Hopen dat je snel wat duidelijk heid krijgt!



Anjella; ooooh spannend!! Morgen testen!! Hoe voel je je verder? Laat je het wel snel weten??



Meissie; oei dat kan inderdaad steken. Nog wel een ex die je dat verteld. Ik had het ook wel met vrienden of kennissen die vertelden dat ze in verwachting zijn dat ik even een pijnscheutje door mn hart kreeg. Ik hoop dan ook voor je dat je het ook snwel aan je hen kan vertellen dat jij weer een kindje verwacht!! T komt goed, kop op :hug: :-*



even demi op bed leggen dan ga ik dan even over mezelf vertellen :slight_smile:

hmmm sweet dat is een dillema. Zou er ook een soort koeriersdienst bestaan die dieren vervoerde?? Dat zou nu in jou geval wel handig zijn!

Voel je je qua misselijkheid en duizeligheid al wat beter?



Ik ben de laatste dagen echt heel erg misselijk geweest! Blegh!!

Ik had verwacht dat ik vandaag op het werk wel heel erg moeilijk zou hebben, maar t viel me reuze mee! T zijn meer de normale geurtjes thuis die ik niet kan uitstaan! Vandaag ging eigenlijk best lekker. Druk gehad op het werk, de dag is weer omgevlogen. Hopen dat de komende weken om vliegen… ik wil snel die magische grens over zijn haha…



Zo nu ga ik even weer door wat andere topicjes sneupen…



fijne avond



:-*

hey,



madelief en anjella en natuurlijk ikzelf :lol: ik blijf duimen voor ons op een posi test :pray: :pray: :pray: :pray:



knuffel@ wat goed dat je ongie toch gekomen is meis nu kan je weer echt voor de volgende ronde beginnen :wink: alleen een beetje jammer dat het toch niet een posi test is :? maar op naar de volgende ronde dan maar



sweet@ als ik me rijbewijs had had ik het gedaan voor je maar die heb ik dus niet ,dusheb je ook niks aan mij sorry :oops: kunnen die mensen hem niet brengen???



mamager@jammer van de misselijkheid maar het is voor een goed doel :stuck_out_tongue: :wink:



newbe@ wat een toestand allemaal hey een dikke :hug: van mij en hopen dat het snel beter gaat daar binnen :hug:



j&f wat goed dat het beter gaat met je en het vruchtzakje is er inderdaad en er lijkt wel een klein stipje in een hoekje zitten of is dat niks??? ik blijf duimen dat je volgende keer een kloppend hartje hoort :pray:



verder hier gaat het goed ben wat misselijk en slapjes al heel de dag maar dat komt denk ik door de zenuwen :lol: ik verwachten zo dat ik ongie ging worden we hebben het zo weinig gedaan :lol: maar

iedereen bedankt voor het duimen :wink: ik kan pas zaterdag testen omdat eikko er dan bij is hij is er bij de eerste natuurlijk niet bij geweest :stuck_out_tongue: en bij britt was hij er ook niet bij toen ik posi testen omdat het onverwachts was en nu wil ik dat hij er bij is :wink: als ik het kan vol houden :oops: hij smst 4 keer op een dag of ik al ongie ben :lol:



nou ik ga nog even leren morgen middag weer werken :?

Hallo hallo…

Gisteren een test gedaan. Negatief. Maar nog steeds niet ongesteld vandaag, wat raar voor mij is want ik ben namelijk altijd op tijd…dus ik ga vandaag maar met een berg maandverband naar de dierentuin samen met mijn ouders en de kids… Bah bah…



Fijne dag allemaal…

hallo,



madelief@ :hug: he bah maar heb je in de avond getest of in de ochtend??? daar kan verschil in zitten he in het hele begin :think: in iedergeval heel veel plezier in de dierentuin en hopelijk blijft het mooi weer vandaag! :wink:



hier nog niks te bekennen alleen borsten die auw doen (maar doen ze ook als ik ongie moet worden) en ik merkte op dat ik al een week geen trek meer in snoep heb savonds :think: normaal gaat er elke avond een pak chocolade koekjes of een halve zak maltesers doorheen en nou al een week niet :think: :pray: bij wesley merkte ik in de eerste week ook al op dat ik pizza at terwijl ik dat helemaal niet lust :sick: :lol:



fijne dag verder :-*

Goeie morgen!



@Knuffel, hoe was het oppassen?

@Newbe, heh? Wat vreemd? Ik snap er eerlijk gezegd ook niet veel van?

@MamaDaantje, Spannennnnnnndd!! :pray: :pray: :pray:

@Anjella, bij jou ook spannendddd!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

@Regje, waarvoor word je urine op kweek gezet dan? Wat willen ze ermee vinden?

@Madelief, had je ook geen dubieus streepje als je hem in het licht houdt? Als je cyclus zo regelmatig is zou het iets moeten betekennen…

@MamaGer, ik wilde het ook nog niemand vertellen maar toen ik op de O.K. lag heeft Jorn echt IEDEREEN afgebeld :frowning: Nu heb ik zelf niks meer te vertellen en zijn er ook mensen die het weten die alles kunnen verpesten als ze hun mond niet houden ten opzichte van Levi’s vader… Geloof me, eventjes niks vertellen is minder erg dan als iemand het voor je doet…

@Sweet, niet lullig bedoeld maar is het wel zo verstandig om er een verantwoordelijkheid bij te nemen als jullie nu rond moeten komen van een paar euro per dag en er ook nog een kleine op komst is?? Perzen zijn overigens wel mijn favoriete raskatten… Heb er vroeger 1 gehad, Pablo (met stamboom en alles)… Geweldig karakter hebben ze en ze zijn heel erg eenkennig en aan hun baasjes gehecht…



Pfffff ik heb echt buikpijn, niet leuk meer!

Misschien dat ik zo maar even een lekker warm bad ga nemen, dat helpt meestal wel…



Hoi meiden,



Mamager ik denk dat ik snel ben doorgestuurd omdat mijn cycli bijna altijd meer dan 6 weken duren en dat ik na mijn “vruchtbare” periode meteen ongi werd… ofzoiets dat kan nooit kloppen.



Ik ben iig wel blij dat ik ben doorgestuurd want er klopt echt helemaal niets van.



Sweet als ik jou een tip mag geven over die poes. Denk heel goed na! Poezen kunnen heel erg duur zijn. Volgens mij hebben poezen bij suikerziekte ook speciaal voer nodig (weet ik niet zeker) en dat is duur. Als ze naar de dierenarts moeten is het duur. Denk goed na. Je zegt vaak dat je niet zo veel geld over hebt en je krijgt straks een kindje wat natuurlijk ook veel kost en dan nog een poes erbij!

Uiteraard moet je het natuurlijk zelf weten. Wel heel lief/tof van je dat je een asielpoes/oude poes wil! De meeste mensen willen alleen jonge poezen!

Wat je ook doet succes met beslissen wat je doet. :-*



Meiden ik duim voor jullie!!! zo spannend, zo veel meiden overtijd!

J&F & Newbe, tis ook wel waar… maar vond het zo sneu dat diegene die kat weg wilt doen. Die kat is op leeftijd weetje… en… hij is zelfs gratis af te halen… (hoe graag wil je hem dan weg hebben?)

Mja, heb er vannacht ook over na gedacht… R. wil hem meer als ik… ik kijk altijd eerst financieel. dat gaat voor de kat, als het niet haalbaar is dan niet. Nu nog R. bespreken…

Goed van je dat je er zo goed over nadenkt!!!



Ik vind het ook altijd heel moeilijk als ik poezen zie bij bv asiels… dan wil ik ze allemaal hebben. Maar ja ik heb er al 3 dus als ik er nog meer bij neem is het voor diegene die ik al heb helemaal niet leuk!

De jongste van mij is een halve pers… ze zijn zooo lief :mrgreen:

Wij hebben er 1tje, hij is oud… (14 nu) maar echt een schatje,

hij is bang voor onweer merk ik nu… :lol:

goed dat je er over nadenkt sweet :smiley:



j&f ja een bad kan zeker helpen bij dat soort dingen geniet ervan!



pffff ik heb een misselijk gevoel net als gister alleen het gevoel van erg hoog zitten maar er komt verder niks :? zou het ??? of zijn het de zenuwen :lol:



ik heb mijn schoonmoeder gebeld of ze de kids weg wilt brengen met die harde regen heb ik geen trek in de fiets op de terug weg pak ik wel voor een keer de taxi als het nog hard regent :oops: ik word zo moe van het weer he pffff ik wil me rijbewijs :cry: en ze moet toch naar denhaag dus komt ze langs amersfoort ietsje om maar ben zo blij dat ze het wil doen ook al voel ik me nu wel schuldig eigenlijk :oops: sorry voor het gepiep over het weer :lol:

@Newbe, ik zou denken dat je progestron niet oke is. Dat komt na je eisprong op gang en daar gaat je temperatuur ook van omhoog en zorgt voor evt innesteling en als dat niet goed, ja dan denk ik idd dat er iets niet helemaal oke is met je hormoonhuishouding. Heel vervelend voor je meis :hug:

Hi

Ik ben Maaike, 28 jaar.

Ook sinds eind maart gestopt met de pil.

Helaas nog niet zwanger.

Ik hen een kindje van 3 jaar (hij is vandaag 3 geworden :smiley: ).

Ik was er helemaal van overtuigt dat het deze keer raak was. Dacht dat ik een hele regelmatige cyclus had en zou eigelijk zondag al ongesteld moeten worden, maar het gebeurde dus vanmorgen. Ik hou de moed erin en hoop dat het de volgende keer raak is, maar stiekum baal ik wel een beetje :frowning:

groetjes,

Maaike

Maaike, welkom bij de club!! Gefeliciteerd met je kindje’s verjaardag!

Hoop dat jij ook snel positief test!!! :pray: :pray:

Blijf je mee schrijven?

welkom maaike niet gedacht dat er nog iemand bij zou komen wat leuk :mrgreen:





gefeliciteerd met je zoontje 8) en een fijne dag vandaag



en voor jou duim ik ook :pray: beetje jammer dat het niet raak was dit keer :hug: maar voor de volgende keer heb je heel veel duimen erbij die voor je duimen :thumbup: :thumbdown:





oke ik ben werken tot vanavond meiden :-*

@Welkom Maaike, Idd niet verwacht dat er nog iemand bij zou komen.



Zit hier weer misselijk te zijn zucht en ik geloof er geen bal van dat zwanger zou zijn, dus dan ook graag geen misselijkheid :x

reggie maar misschien is het …verschijnsel :stuck_out_tongue: je weet het niet als ik nu nog ongie wordt dan vind ik de misselijk ook voor niets en dat is niet nodig inderdaad :?



hier even lachen ik ging naar me werk me schoonma de kids weggebracht, ik moest bij een vrouw wezen een straat verder zijn ze er niet, de buurvrouw komt en zegt ze is naar dag behandeling dus meestal gaat haar man dan de hele dag weg ze eigen dingen doen, zijn vrouw is erg dement en ziek dus geef hem ongelijk dat hij weg gaat zo’n dag, ik de zaak bellen van en nu ik mocht kiezen vrij of als nog naar iemand toe, nou als jullie niet krap zitten graag een dagje vrij de kids zijn er niet dus kan ik thuis wat doen.dus ben ik nu vrij hahaha :lol: dat is leuk werken zo hihi



nou ik ga maar is aan me huissie beginnen dan kan ik de kids ook wat eerder ophalen vandaag :dance:

Hee meiden

Heel even snel een reactie want tis echt keidruk op het werk en zit nu ff snel in mn pauze.



Kep vanochtend getest en helaas negatief, maar de duiveltjes zijn ook nog niet gearriveerd.

Ik hoop echt dak snel ongi word, want hier word ik ook gek van.



tot straks als ik thuis ben reageer ik wat langer.



XXXX