maart/april 2008 stoppers, deel 3! (al 15 zwanger!)

Mamadaantje lekker toch, zo een onverwachts dagje?

Ik heb het huis net al opgeruimt (en Nee… fre, nog geen fotos…)

Spannend hoor Mamadaantje!!



Regje zolang je een hoge temp hebt kan je toch gewoon zwanger zijn!!! Tja je weet maar nooit…



Ik maakte altijd grapjes dat mijn hormonen niet kloppen… nu is het misschien echt zo… best gek maar ik denk dat het niet erg is verder…het is wel iets waar ze wat aan kunnen doen. Ik heb tenminste eitjes en blijkbaar een eisprong…al is het misschien nog geen goede ofoz…het komt wel goed!

Maaike welkom!!

hallo,



het was een heerlijk middag vrij maar met die buien hier ben ik met de taxi de kids op wezen halen viel nog mee voor 21 euro was ik heen en weer :smiley: en de zelfde gozer als een vorige keer dus die rekende de tijd van de kids bij de creche ophalen niet mee, (ze gaan namelijk niet altijd gelijk mee namelijk dat duurt wel even meestal :? ) dus dat wat mooi en nog iets eikko komt zo even pauze houden thuis hij was in de buurt :dance: dus zou ik vanavond kunnen testen!!! maar zou dat nu nog uitmaken als ik het savonds doe??? ik zou het dan zaterdag ochtend nog een keer kunnen proberen toch??? owowow ik ben nu aan het twijfelen zal ik het doen of niet???

anjella wat jammer dat ie negatief was :hug: misschien te vroeg??? :pray:

jaaaa hmamadaantje!! strakjes testen!! kan best :slight_smile:



Zitten wij ook niet zo lang in spanning :stuck_out_tongue:

hmmmm negatief deze dus het was een sensi test als ik zaterdag nog niet ongie ben dan doe ik het in de ochtend ik ben nog nooit overtijd geweest :think:

hoi dames:) redelijk drukke avond geweest gister hier zie ik hihi.



oppas ging gister goed hoor:) ze sliep grotendeels van de tijd dus had weinig te doen. ze is even wakker geweest, flesje was uit bed gevallen en had ze ik weet niet wat allemaal van de kast gehaalt. flesje gegeven, bleef huilen, cracker gegeven en even maar in de woonkamer gezet in de box even spelen. daarna weer naar bedje, maar weer huilen. dus luier verschoont (dat was ook wel nodig kon ik gelijk al ruiken haha) (jaja, voor de eerste keer van mn leven een luier verschoont en in 1 keer goed, ik snap niet waar sommige mensen (met name de mannen:P) moeite mee hebben) en weer naar bed, nog steeds niet stil, ik denk ikw acht even 10 minuten: dat meisje is slim, die probeert altijd oppas uit wist ik al. maar ze bleef niet stil en gezien dit mn eerste oppas is was ik best even nerveus aant worden (tis ook nog eens mijn kindje niet) dus even de andere buurvrouw laten roepen door mn vriend die eerder thuis was (stond die dul daar dik anderhalf uur te kwebbelen met een of andere vrouw, en die #$$# ook niet eens mij laten weten dat ie al thuis was, dus kwerd nogal pissed…) en op moment dat de buurrouw eraan kwam raad je het al: Dionisha stil :eh: :think: :lol:

Rest van de avond was alles goed:)



de avond ervoor ook nog hier een behoorlijk geruzie gehad… ik voelde me niet helemaal lekker over dat ray me gelijk weer met de hond op stap zette toen ik trug kwam van de buurvrouw. en daarbij had ie bezoek. voor ik even bij de buurvrouw zat, zat ie de hele tijd op de wii te spelen, en ik kon trug en ineens zit ie wel op de bank gezellig te doen bij haar!! :? en dan dus ook nog mij gelijk weer alleen de straat op te sturen met de hond… schoot me verkeert en heb me stil gehouden. vertrouw hem wel hoor, maar het voelde gewoon niet goed… dus vroeg of er iets was, en zei hem wat ik dacht en ook dat ik wist dat hij waarschijnlijk niets zou doen maar ik toch graag hem wou laten weten dat ik me er even niet goed onder voelde. en jahoor… toen was het mis: hij dacht dat ik hem niet vertrouwde en ik had het op een andere manier moeten zeggen bladiebla…

het zit me niet zo lekker sinds die avond.

moet wel zeggen, denk dat hij nu wel dat ook doorheeft want we hebbe nu al een paar dagen niets meer gedaan. en af en toe een kus ofzo waar hij wel even nadrukkelijk naar mag vragen, want ik weet even niet wat dat nou was 2 dagen trug… ja, ik draaf door :shock: :oops: sorry







iemand vroeg of bij ons de ouders en schoonouders het weten dat we hier bezig zijn? mijn ouders wel, maar schoonouders niet. die leveren zo al genoeg commentaar op mn roken, niet (genoeg) werken, reden van mn schulden en mn zwakte tegenover mijn ex… ze weten ongeveer wat er toen is gebeurt, en dat vond ze vreemd want op zon moment pik je zoiets toch niet?? en doe je toch wat trug etc. etc… bah ik kan het niet trekken soms dat ik daar gewoon geen begrip van kan krijgen. en mn vriend is er hoog van overtuigt dat het allemaal wel goed bedoelt is, dat zal vast, maar leuk en fijn is zeker anders.







Genoeg over mij :shock: :

@Anjella… zonde dat ie negatief was! misschien te vroeg, dat hoop ik!!!



@ Maaike, Heel erg welkom hier op het forum!! altijd gezellig een nieuwkomer in het midden! hopelijk ga je hier gezellig mee kletsebetsen over van alles en nogwat!

wil je ook op het lijstje komen? met je leeftijd, hoeveelste kindje en je nod? laat me even weten via pb(privebericht dus)

Mamadaantje!! ik duim even heel erg tot zaterdag:) hopelijk heb je dan wel 2 streepies:D

@Angela en Mamadaantje, we zijn tegen negatieve testen he, dus volgende keer graag positief :wink: Wel balen zeg, misschien nog te vroeg.



@Knuffel, ik snap je wel hoor, zou me ook zo voelen als me man met de buurvrouw wel lekker op de bank gaat zitten gezellig doen. Gelukkig is onze buurvrouw al ruim 70, dus ik hoef me niet zo druk te maken.



Ik ben ook het oppassen. Echt leuk die kids, een meisje van 6 en een jongetje van 3. Echt super leuk.

@Regje wrote:

@Angela en Mamadaantje, we zijn tegen negatieve testen he, dus volgende keer graag positief :wink: Wel balen zeg, misschien nog te vroeg.



@Knuffel, ik snap je wel hoor, zou me ook zo voelen als me man met de buurvrouw wel lekker op de bank gaat zitten gezellig doen. Gelukkig is onze buurvrouw al ruim 70, dus ik hoef me niet zo druk te maken.



Ik ben ook het oppassen. Echt leuk die kids, een meisje van 6 en een jongetje van 3. Echt super leuk.




nee t was nie de buurvrouw (die is erbij blijven zitten toen ik de hond ging uitlaten( maar een vriendin van mn vriend. en daarbij… ik weet dat ie wel een opogje op der heeft gehad… en dat maakte het even nog belabberder voor mij.



kan overigens ook aan mn ongi liggen, heb et goed te pakken :shock: . geprikkeld, chagerijnig, moe, belabbert gevoel en dan ook nog eens toch melig ( en klus-zinnerig :shock: ) … jaja, t zit weer hoog hier :?



heb gewoon stomweg geen goed gevoel op het moment over alles wat ik doe. heb dit lang niet meer gehad moet ik zeggen. dit voelt alsof mn gevoel en zooi van een jaar geleden (toen mn diagnose gesteld werd) een beetje weer naar voren komt :frowning: en ik dacht nog wel dat ik het juist goed deed nu! :frowning:

@Knuffel, niet opgeven hoor, je bent harstikke leuk en bijzonder vergeet dat niet. Ook al ken ik je niet persoonlijk, je komt op me over als een sympathiek iemand, waar je op kunt rekenen.

:slight_smile: dankje :slight_smile:



weet ook nie echt wat er is… alles gaat in principe goed. of nouja goed? niet inzoverre slecht dat ik me zo kan voelen normaal gesproken. enige wat mis gaat een beetje is het werk wat nu alsnog stil ligt (heb weer geen rooster gekegen in ieder geval) en de ruzies met ray…



overigens, er was iemand hier toch waar pms geconstateerd was? wie was dat ookalweer? want zit er net naar te kijken, en zie daat ook huiduitslag staan, nu ben ik wel even heel erg benieuwd wat voor uitslag dat is. want loop al jaaaaren met uitslag waar geen zalf tegen helpt alleen destijds een hormoonzalf maar dat moest ik dan elke keer elke dag blijven gebruiken wilde het helpen… en andere dingen klinkt ook best herkenbaar… (ben weer eens op de googletoer :think: :eh: :roll: :wall:

:cry: :cry: …Ongesteld geworden gistermiddag…Ik begon bijna hoop te krijgen. Op naar ronde 5.



Zeg sweet, hoe bevalt het in je nieuwe huisje?

En knuffel, ik kan me voorstellen hoe je je voelt. Ik hoop dat het snel wat gezelliger is bij jou. En ik ben degene met PMS… Ik heb geen huiduitslag gelukkig. De rest van de verschijnselen allemaal wel :think: :doh: …Dus ook ik ben heel gezellig…



Ik werd gisteren ongesteld en het werd ineens een stuk zonniger overal, terwijl het plensde hier in groningen als je snapt wat ik bedoel.



Wij hebben gisteren een zaadtest gedaan. Heeft iemand van jullie daar ervaring mee. Wat een gedonder zo’n test…En ik vond die uitslag ook heel vaag…

Knuffeldraakje, Nog geen week geleden was jou hoop zwanger te zijn.

Je testen bleven negatief aangeven terwijl je toch wel wat dagen overtijd was.

Je werd ongesteld, ene kant was dat goed…omdat je nu weer opnieuw kan hopen dat je cyclus normaal gaat doen… andere kant had je toch liever gewacht… en blijven hopen op een positieve zwangerschapstest.

Ik had het ook na 42 dagen Cyclus , ik werd ongesteld en Roy… die heeft het moeten ongelden hoor.

Ik dacht… echt waar dat ik weer zwaar-depressief werd. Het voelde aan als jaren geleden toen ik in een klote periode zat.

Meis, als je niet meer ongesteld bent… gaat het misschien al wat beter…

Ray reageerde gewoon overdreven… zoals ik het lees omdat jij het netjes heb gezegd. Het komt wel goed, je bent het waard. :hug:



Madelief, ons huisje bevalt prima! :thumbup: Ik doe alleen momenteel erg weinig… voel me flink belabberd en ziek!



Nou dus net hevige buikpijn, kwam ik er achter dat ik in mijn slaapbroek sliep die dus al te klein is! :doh: Leuk joh zwanger zijn! Pas straks niks meer! :lol:

Maar die slaapbroek was te klein, en die klemde om me buik, net dus andere broek gezocht… past beter… kan ik nog wel paar maandjes in voort.

Verder ja, heeft me zus gevraagd of ik betaald wil oppassen bij haar als zij weer gaat werken.

Heb Ja. gezegd (geld is nodig.) en heb ook gezegd Houd wel rekening met mijn afspraken bij verloskundige… zou ze doen…

Nou dat is wel geweldig…betaald oppassen, heerlijk…mooi voor je.

Ik hoop dat je je snel beter voelt.

Madelief, ik hoop dat ik snel beter ben of in elk geval voel.

En betaald oppassen is heerlijk ! me uitkering is ook bijna zo goed als rond dus… !



(Check even het Showforum… van ons :lol: )

@madelief: moet zeggen, wat jij daar zei dat je bij je ongi ook ineens alles zonniger is, dat ken ik. alleen bij mij is het dat wel zo erg wisselend dat het na een dag ongi zijn al welweer zat ben, en mn echte vrolijkheid verdwijnt. tot een paar goede momenten na… maandag moet ik naar de ha om mijn urine voor mn blaasontsteking na te kijken. en kwil toch wel even vragen of het mogelijk is om onderzoeken in zo’n vroeg stadium te doen (ivm mn eerdere pilloze jaar). heb geen ervaring met zaadonderzoek helaas… trouwens de huiduitslag heb ik voor de ‘gein’ gister babyolie op gedaan (was toch al bezig met masseren bij me vriend ik denk dan neem ik dat erbij) en wonder boven wonder lijkt dat ook nog te werken:|



@sweet, idd wat je zegt ook, maar het kromme is, de eerste dag van mn ongi was er niets aan de hand, de dagen daarvoor voelde ik het wel komen eigelijk. die chagerijnigheid en down-gvoelens. precies wat je zegt: net of er een enorme depri-periode aan gaat komen… bah :frowning: maar waar het nu van komt? echt verrassend was het niet dat ik weer ongi zou worden, want had niet echt hoge hoop meer, maar toch… het blijft #$%$!%…

Heeel erg veel plezier met oppassen :smiley: en idd, geld kan je goed gebruiken:) en tis altijd fijn wat extra’s te hebben.

hopelijk ga je je snel weer wat beter voelen meis:) en die buik? This is just the beginning :mrgreen: :wink:







overigens gisteravond/nacht wel leuke avond gehad. eerst alsnog een mooie bos bloemen van Ray gehad, en (Favo) ijs en sigaretten (ja ik weet, ik wou stoppen… maar nu met dat gedoe allemaal is dat onmogelijk) daarna nog tegen half 2 (ja idd vanmorgen:P) naar enschede gegaan kroegie opgezocht en even lekker gezellig gokje gedaan, gedronken (ja idd, nu mag het weer;) ) en gekwebbelt gezongen en gek doen :lol: heeft me wel goed gedaaan, effe alles vergeten en alle gedoe. :slight_smile:

Moet pas volgende week oppassen!

was het woordje alvast vergeten:P



Heel veel plezier Alvast :mrgreen: :lol: 8) :mrgreen: :wink: