maart/april 2008 stoppers, deel 3! (al 15 zwanger!)

Jammer voor de meiden die toch ongi zijn geworden!! Lijkt me erg frustrerend!!



Jullie tijd komt ook nog…



Sweet: heb je blaasontsteking??



J&F: leuk zeg die echo foto je zult wel snel een betere krijgen vond het ook erg frustrerend dat ik zo lang moest wachten, en dat je in de onzekerhed zit :frowning:



Had goed nieuws gister alles is goed met ons kleine wurmpje en he hartje klopt als een tierelier hoef mij geen zorgen meer te maken :smiley:

:smiley: Clairtje dat klinkt goed!! hartjes horen is altijd een goed iets:D :mrgreen:





hier een foto trouwens van de huiduitslag die ik bedoelde. daar kan je ook zien dat om de een of andere reden met babyolie het een stuk minder is geworden… en daar kom je dan achter na zoveel jaar ermee rond te lopen en bij de dokter te zijn :?

Even een vraagje voor diegene die zwanger zijn, merkte jullie er voor je NOD al wat van? Want ik heb niet zoveel klachten dat ik denk ik ben zwanger, eerder zo: ik zal ongi worden :frowning:



@Knuffel, dat ziet er idd een stuk beter uit :thumbup: Maar wel raar dat je het uberhaubt hebt.

Regje, ik wel… ik wist het van te voren heel duidelijk te zeggen…

Moest alleen andere mensen nog overtuigen met mijn test.

Regje…ik wist het bij de vorige keren idd wel…maar de afgelopen maanden voel ik me steeds zwanger en ben het alleen niet, dus ik weet het niet. Ik heb me ook al suf gezocht op het internet en volgens mij kun je alleen afwachten. en nu ik dit schrijf weet ik ook dat dit het enige antwoord is wat je juist niet wilt horen…Rot he? Dat afwachten?



Knuffel…het is idd veel verbeterd. Mooi. Ik hoop dat het zo blijft. Wel rare uitslag hoor…veel last van?

Dan zal ik wel niet zwanger zijn, want ik heb niet het gevoel zwanger te zijn (weet trouwens niet hoe dat zou voelen, hahaha, maar toch). Ik wacht wel tot mijn ongi komt over een paar dagen (mijn cyclus is iets langer dan 44 dagen).

heb er eigenlijk nooit last van. althans niet quya jeuk of wat, maar het ziet er niet uit… :oops:

k heb wel gemerkt dat met warm weer het erger is, en ook als ik gestressed ben (net als puistjes, die ik dan gestressed ook nog eens dom aan ga krabben :evil: )



wat het is weet ik eigelijk nog steeds niet… huidarts die zei dat het Pityriasis versicolor was, maar dat kan niet want er staat bij beschrijvingen het volgende:

Pityriasis versicolor is een onschuldige huidaandoening die vooral op de hals, de borst en de rug voorkomt, maar vaak ook in het gezicht en op de armen en benen. Wat opvalt zijn de vele kleine verkleurde vlekjes. De vlekjes zien er donkerder uit op een witte huid, en lichter op een gebruinde huid. Op de vlekjes ontstaan vaak fijne schilfertjes. De vlekjes kunnen jeuken.



Het jeukt dus niet en en schilvert niet (alleen na het douchen heel soms net of het verbrand is van de zon ofzo). daarbij is dat versivolorgeval ontstaan door een verstoring in de huid door de gist in de huid en huidkleurstof. "De gist heeft olie of vet nodig om te kunnen groeien. Hoge temperaturen, een vochtig klimaat en het gebruik van (zonnebrand)olie kan de groei van deze gist bevorderen.

"… en juist bij mij werkt olie goed en gaat het dus zo te zien juist minder worden :?

snap je het nog?:stuck_out_tongue:

hai



even snel een berichtje van hier vanavond lees ik de rest even door



alleen madelief jammer meis :hug:



hier jahoor die klte ongie is aangebroken :cry: :cry: :evil: wel heel anders dan normaal het is nu niet in overvloed(normaal denk ik dat ik overstroom :lol: )enhet is wat bruinig :sick: :sick: met licht rood en veel vocht :sick: :sick: sorry sorry voor het vertellen :oops: dit is dus de eerste keer dat ik overtijd ben geweest met resultaat van niks :? :cry:



nou vanavond zal ik verder reageren en de banner veranderen



:-

Knuffeldraakje: Thanks! Jeetje wat een uitslag zeg!! gelukkig zie het er al iets beter uit!!



Regje: ik had helemaal niet het gevoel dat ik zwanger was, we hadden ook niet echt geklust die maand dacht doe die test voor de zekerheid en toen was ie positief dat was even schrikken omdat het nu juist niet verwacht had… dus wie weet zeg nooit nooit…

Hoi meiden,



Knuffel wat een gekke uitslag! Gelukkig gaat het nu wel weer beter tussen R en jou



Van de Gyn moest ik vandaag testen als ik niet ongi zou worden. Dus dat heb ik maar gedaan (ik wist wel zeker dat het negatief zou zijn). Negatief natuurlijk. Nu moet ik dus het weekend afwachten en dan mag ik maadag bellen. Dan wordt mijn ongi opgewekt. En ik denk dat ze dan meerdere keren in mijn cyclus bloed gaan prikken. Want van mijn hormoontjes klopt dus niet zoveel. (aan de progesteron zag ze dus dat ik deze week ongi had moeten worden maar dat is dus niet zo)



:hug: voor de meiden die ongi zijn geworden!

Ik moet of morgen, of zondag of evt maandag ongi worden (wat ik niet hoop). Heb wel last van typische ongi (en dat zouden ook zwangerschapsdingen kunnen zijn), zoals wat last van ongi krampen (soms zijn ze er en dan weer weg), rommelige buik en winderig :oops: :mrgreen: wat trekkerige borsten en thats it. Dus ja maar afwachten. Eigenlijk wil ik morgenochtend een test doen, maar ik ben zo bang dat hij negatief is :frowning:

Vraag, kan het zijn door hormonen … dat ik ineens dingen … ja hoe zeg ik dat… moeilijker vind?

J&F heeft echt iets onwijs tofs voor mij gedaan, en zal ze nog steeds doen. (Dank je wel nogmaals Lieverd :-* ) Ben haar erg dankbaar en R. al helemaal . (als alles gaat lukken.)

Vanmiddag had ik af en toe een steek jarloezie, daarna was het zo van ‘Ach… het is verleden’ nu is dat gevoel weer een beetje aanwezig. (niet irriterend. maar wel aanwezig.)

Maar dat is even uitleg van iets… van … ja, een vriend van mij heeft erg lang terug (Jan 2002) zelfmoord gepleegd, hij kon niet meer… ze kracht om te vechten voor dit leven was weg… en heeft mij en zijn familie achter gelaten in een diepe rouw en veel gemis.

(Opmijn Partyflockschrijf ik soms nog wat naar hem.

Daarna is in 2006 een jochie van net aan 1 jaar oud overleden, het zoontje van mijn beste vriendin.

Nu lijkt het zo… dat dit extra gevoelig is… denk continu aan mijn beste vriend (Micheal.) en M.J (Mikey Jannick) dat kleine jochie…

Is dat omdat mijn hormoon mij extra gevoelig maakt ofzo?

ik denk het haast wel, dit ken ik van mijn ongi. dan word ik ook heel erg snel emotioneel enzo.



mn vriendin (die nu dus is bevallen al) had op het begin van haar zwangerschap er ook heel erg last mee. normaal was er geen probleem als der vriend ging werken maar ze heb met der zwangerschap regelmatig liggen huilen achter de pc omdat ze hem zoo erg miste. dus ja… denk wel dat het hormonen zijn sweet…





:hug: :hug: :hug:

Okay, die huilbuien zijn nog niet aanwezig, wel dat ik vrij achterdochtig ben geworden… en mis hem verschrikkelijk. (zelfs als ie achter de pc zit.)

Seks is weinig erij, sinds zwangerschap nu 5/6 keer gedaan.

Vind het raar van mezelf normaal was het elke dag, dan wel om de dag.

oke ik ben er weinig dit weekend want ik krijg net tehoren van mijn man dat hij zondag om 6 uur savonds al weer weg gaat :x ik heb even flink de pest erin en om jullie nou er niet mee lastig te vallen :lol: ben ik er even niet van het weekend dus ik lees niet vanavond maar zondag avond wel even alles na





fijn weekend dames :-*

@Schijnen idd de hormonen te zijn sweet :slight_smile: , wel vervelend maar het hoort er helaas bij :frowning:

even een vraagje he dames



vanacht kreeg ik steken in mijn linkerkant van mijn onderbuik en vanmorgen moest ik rennen naar de wc (sorry voor wat er nu komt :oops: ) en toenkwam er een overstroming van bloed met stukjes (soms wat groter) en mijn tampon zat ook helemaal vol :think: kan het zijn dat het los gelaten heeft?



liefs en nogmaals sorry voor dit op de ochtend maar vraagt het me af :oops:

@Mamadaantje, geen idee wat dat zou kunnen zijn, het lijkt me wel een logische verklaring.



Hier iets heel vaags, in de zin van een heel vaag (en dan bedoel ik ook een heel vaag 2de streepje) streepje gezien. Ik durf het nog niet te geloven maar mijn mannetje heeft het ook gezien. Er stonden twee steepjes een donker gekleurd controle streepje en een heel vaag 2de streepje :shock: Ik zou tegen andere zeggen een vaag streepje is ook een streepje maar nu ik het zelf heb, durf ik het niet te geloven. Maar goed ben nog niet ongi. Wat wel apart was, mijn temperatuur was wel een tiende lager dan gisteren :frowning:

regje ja dat leek mij ook vandaar dat ik het me afvroeg :oops:



maar jah je temp blijft wel bij 37 toch zo te zien bij je banner?

en een vaag streepje tjah kan je het op foto zetten zi eje hem dan nog? dan kunnen wij ook met je mee kijken :wink: :stuck_out_tongue:



en anders wacht je toch nog een paar dagen af? wat natuurlijk wel moeilijk is :?



ik hoop het zo voor je meis :pray:

Mamadaantje Ik heb echt geen idee wat dat zou moeten zijn… vervelend voor je!



Regje ik kan me voorstellen dat je twijfelt! Wacht 2 dagen en kijk dan nog eens, je kan ook een ander merk test gebruiken bv clearblue digitaal dan weet je het tenmisnte echt zeker. Ik duim voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup:



Sweet volgens mij komt dat allemaal door de hormonen hoor! Niets geks volgens mij.