mamadaantje:
mamadaantje: ik snap jou gevoel wel hoor, ik wil de would-be mama’s niet boos maken maar zo’n kindje heeft toch wel een grote invloed op je sociale leven. Ik heb het er allemaal best voor over maar soms mis ik de oude kee wel eens. Toch moet je gewoon echt af en toe eens tijd voor jezelf maken, volgens mij is het best wel belangrijk dat je iets of iemand vind zodat je wat meer mensen in je buurt leert kennen. Want het lijkt niet zielig maar soms best wel eenzaam voor je en iedereen heeft recht op wat steun! Zeker nu je man tijdens de week weg is…
knuffel: wat een gedoe met dat werk, maar wel ferm dat ray zo opkomt voor jou! Hopelijk komt het allemaal goed, voor hem en voor jou…
groetjes
@mamadaantje wrote:
he bah wat een baas hey :doh: hopelijk komt er niks moeilijks uit met dat gesprekje maar werkt ray dan ook bij de mac waar jij gewerkt heb?
jup
R. & ik hebben het goed uit gepraat, en hij beseft dat ik erg gespannen ben.
Mijn relatie met mijn vader is helemaal niet goed, door zijn vrouw, en mijn moeder is vanmorgen (rond 8/9 uur) geopereerd aan haar galblaas is er uit gehaald maar het was niet een makkelijke operatie. Omdat mijn moeder leukemie heeft, en meerdere pijnen heeft.
Ik heb niets gehoord nog, en hoop dat het okay is gegaan, daarom… snapt R. nu ook mijn reactie.
Net bij het CWI geweest, ik krijg waarschijnlijke een aanvullende op R. uitkering… dus meer dan we verwachtte
Kee, Ik denk dat de KoK dames het niet makkelijk hebben deze week… weer dipje? of gewoon mannen die ongesteld lijken te zijn? :silenced:
Mamadaantje, depressie, helaas als je een keer heb gehad, heb je zowiezo meer kans dat ie weer terugkomt! :hug: Ik ben er ook wel is bang voor. Denk aaan jezelf meissie, je bent moeder maar je bent ook een vrouw met eigen wil.
sweet kinderen kunnen heel vervelend worden als het ander weer wordt misschien is het ook met de mannen zo
en geen nieuws is goed nieuws hopelijk is alles goed gegaan met je moeder!
ik weet eenmaal gehad dan heb je kans dat het weer komt ik probeer er al lang tegen te vechten dat ik niet in een dip kom en het ging ook allemaal goed alles liep ook op rolletjes waarom het nu even zo is ach ik hoop dat het gewoon door die ruzie komt tegen me sm zeg ik niks want mijn schoonzusje heeft ze nu handen vol aan die is door de dok en parnassia officeel overspannen verklaard en die zit met die kleine veel bij me sm nu dus ik wil ook gewoon dat het lekker gaat met me :lol: mijn zus komt ook volgende week logeren en die heb ik langer als 3 maanden niet gezien (ze is een beetje me mama) dus daar kan ik lekker tegen kwebbelen en komt ze wel met een goed advies hoop ik
kee@ meis ik ben het helemaal met je eens je hebt ook echt gelijk :oops:
het zal wel zeker aan de mannen liggen
Of aan ons hormonen, wat mij betreft ligt het niet alleen aan mij of alleen aan R. maar beide hebben we flinke schuld. (en mijn hormonen dus ook.)
Ik heb gemerkt bij me zus ja, bij de kids dan… als het weer omslaat slaat hun mood ook om! helaas… maar ja, is het bij jullie slecht weer?
Bij ons regende het vanmiddag.
Ik probeer overigens ook te vechten tegen een herhaal depressie, maar ja, hoe harder je vecht hoe sneller…
bij ons regent het al vanaf vanmorgen en is nu nog niet opgehouden :doh:
denk dat het ook wel eens aan de mannen hun hormonen kan liggen tegenover de onze:P
walt mij steeds weer op dat ook mannen een soort van ongesteldheid-periode hebben maar dan zonder de bloedjes erbij:P ze lijken soms net vrouwen :lol: vooral die van mij kan soms behoorlijk ‘verwijft’ zijn zeg maar:P chagerijnig enzo. en met het huishouden is het net een vrouw (althans, zoals ze zeggen dat een vrouw met huishouden hoort te zijn dan ) hij is daar veel erger in dan mij.
zou het daarmee iets te doen hebben?
hier gat het nu wel goed tussen ons. maar alle stress en zooi van het werk breekt ons beiden. en nu we dat weten kunnen we ook meer van elkaar verdragen.
denk dat het bij ons allemaal een opstapeling is van alles: stress, verkerd gevallen woorden, het weer, de hormonen. gewoon domweg alles…
Hier ook overigens de laatste dagen vreemd weer.
ooh en nog iets: ik heb ooit eens gehoort dat zelfs de maan effect heeft op mensen! sommige mensen slapen bij volle maan heel erg slecht. eergister viel me op dat de man heel vreemd eruit zag. leek net een zonsverduistering maar dan bij de maan…:S dus net of er iets voor zat voor een stuk. misschien staan de planeten slecht voor iedereen?
over planeten gesproken: hebben we hier niet allemaal dezelfde sterrenbeelden toevallig en zit et em daarin (of van de dames of juist de mannen?) hier is het 2 keer vissen en 2 keer (chinees) draak. en als ik in de sterren kan geloven klopt dat wel: we hebben eignelijk altijd op dezelfde periodes onze goede en onze slechte periodes. dat sluit gelukkig altijd aan. das fijner dan wanneer het verschillend is: als hij zich goed voelt en ik me %@#$ is lastiger dan wanneer je allebei vrolijk of allebij $#$!@# voelt. sluit zich aan op elkaar :mrgreen:
Ja!!! idd maansverduistering geweest op 16 aug.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maansverduistering
en idd was bij ons die dag wat minder…
heb het wel duidelijker gezien dan wat er op wikipedia staat ( zon 75% schat ik)
overigens wel appart om te zien
ik heb eens even op google gekeken of het echt wat kan zijn of een fabeltje en heb wat gevondenen samen met mn eigen logica zie ik opzicht wel iets wat waar kan zijn:
Heeeeel vroeger was er geen verlichting en werd de dag bepaald door de zon en maan. wanneer er volle maan is of maansverduistering is er dus meer of juist veel minder licht dan eigenlijk zou behoren in vergelijking met de ‘normale’ dagen. waardoor er mensen waren die op die nachten te veel of weinig slaap en rust kregen dan ze nodig hebben. te veel of weinig rust en slaap kan veel doen bij sommige mensen.
tegenwoordig is er kunstmatig licht maar we blijven altijd een stukje instinkt houden (metname bij kinderen of gevoelige mensen). misschien dat die mensen nog steeds onbewust lichamelijk zijn ‘afgesteld’ op de maan en zon, waardoor de biologische klok in de war kan raken.
bij volle maan kunnen mensen soms erg hyperactief worden. dus zal er ook wel een effect zijn met maansverduistering.
als ik naar mezelf kijk vant weekend kan dat wel heel goed kloppen: zo hyper als maar kan, maar ook best snel geraakt en kwaad. 16 augustus was er dus maansverduistering en volle maan. vorige maand op de 15e was er ook volle maan. en toen was er bij ons ook gedoe geloof ik.
zou het waar zijn??
:think: ahum volgens mij draaf ik door op de maan :eh: :oops: :roll: :mrgreen:
Ik ben schorpion, R. is boogschutter… weet niet goed of dat bij elkaar past :lol: :lol:
Woensdag hebben wij een bruiloft (komen we net achter :lol: ) van pleegmoeder van R.
Leuk… effe naar Alkmaar… er toch even samen tussen uit!
hier is een boogschutter en een weegschaal en 2 leeuwen :oops: ik weet dat weegschaal en leeuw goed gaan dus mijn zoontje en ik en 2 leeuwen mijn dochter en ik dat moet gaan botsen klopt ook wel ze lijkt heel erg op mij hihihi :lol:
leuk sweet toch even er tussen uit op naar de gezelligheid
oke heb wat gevonden met match van sterrebeelden
http://www.astromarkt.net/tabelpassen.htm
hmmm ik met me man 120 driekhoek = prima samengaan en samnwerking
en met me dochter moet ik samen 1 zijn haha en met me zoontje niet verkeerd gaat samen
haha
oee sweet!! das toch wel weer fijn effe een gezellige dag met zn 2en om de zorgen te kunnen vergeten alleen al:)
word vast geslaagde dag:)
hier staat misschien wel iets waar jullie wat aan hebben:P
(neem het niet te serieus allemaal, het is maar internet en ieder persoon is anders, ookal staat je sterrenbeeld bij wat je nu bent, het zegt lang niet altijd wie iemand is)
http://newage.rubriek.nl/spiritueel/partner_astrologie.asp
Mamadaantje, die van jou is ook handig:) ik kom uit op 0 = perfect aanlsuitend op elkaar. maar eigenlijk een beetje krom: als je hetzelfde sterrenbeeld heb, ken je elkaar misschien wat beter, maar aan de andere kant heb je ook beide dezelfde negatieve kanten. en dat is iets vaak waar de mens zich eht meest aan kan ergeren: de eigen negatieve eigenschappen tegenover zich hebben staan. ik zou gek worden als ik mezelf tegenkwam :lol:
de jouwe is beter als die van mij haha staat precies wat ik dacht bij leeuw leeuw dat het bots :lol: :lol:
het is allemaal ook heel erg afhankelijk van de verdere geschiedenis van de persoon: opvoeding, leeftijd e.d. doet veel:
Ray en ik zijn dus allebij vissen en draak
maar hij is wel van 12 jaar eerder, en komt uit hengelo. altijd een uitaanstyp geweest bij het oude groothuis. de tijden waren toen heel anders. Ikzelf ben nooit een uitgaanstyp geweest tot ik bij ray kwam, groothuis heb ik nooit gekent en nu zijn er alleen nog kroegen met onze leeftijdgenoten. de zogenaamde discotheken zijn tegenwoordig hier overbevolkt met 14 en 15 jarigen… daarbij komt hij van een heel andere omgeving dan ik (bij ons thuis was regelmatig een stukje maand op het eind van het geld. bij hem thuis is het vaak juist andersom)
en toch onze geschiedenis met ex-vriend en vriendin ligt wel weer redelijk op 1 lijn wat ons weer heel dicht bij elkaar brengt (al mist hij soms het woordje begrip…)
achjaaaa… ik ben ook maar een vrouw met handleiding van een 5 cm dik boekwerk :mrgreen:
Jeetje wat gaan jullie weer snel zeg :shock:
@Knuffel, ik zou in iedergeval een ander HA nemen, maar wel 3 maanden temperaturen want als je naar een andere HA of gyn gaat willen ze toch een temperatuurcurve zien. Het is vervelend enzo, maar het is echt fijn als je wel ziet dat je een piek ziet (je zet dan de temperatuur tegen over de dagen en als het goed is zie je een mooie piek, eerst daalt hij en daarna klimt hij). Dus thermometer naast je bed en gaan Zet hem op. Daarna zullen ze echt niet moeilijk doen om jou of je vriend te onderzoeken hoor.
@mamadaantje, wat een nare situatie allemaal.
@Sweet, niet depressief worden hoor, je bent zwanger je krijgt een leuk kindje :oops:
ach zulke dingen zijn altijd wel leuk om te kijken toch echt serieus moet je ze niet nemen ik denk inderdaad dat het ook aan de persoon zelf ligt
ik denk dat ik yoga maar weer is moest gaan doen daar werd ik rustig van :lol: :lol: en tegenwoordig kan dat ook thuis :mrgreen:
sweet je hebt ook zwangerschapsyoga is dat niks voor jou???
Zie je mij al…? Joga? Uhm…
Heb je wel is een foto van mij gezien…?
Zwangerschaps… joga??? Ehm… mamadaantje?
NEE!
Ik ga misschien zwangerschaps zwemmen doen, met vervolg babyzwemmen, dat is meer mijn doen.
Ik ben zelf erg rustig, en JOGA is mij ook afgeraden omdat ik me innerlijke dan helemaal terug vind… en … nog stiller word :silenced:
Regje, depressie als ik dat krijg, word ik meteen op anti-depressiva gezet.
Prozac wel te verstaan, een middel wat gigantisch verslavend is voor mij. (en kindje kan evt ook verslaafd raken) dus ik probeer het van niet, maar depressie houd ik niet tegen kan ook niet.
Houden jullie het showforum nog is in de gaten:P
haha ze dachten het ook van mij dat ik er geen type voor was haha :lol: :lol: maar zwangerschapszwemmen is ook leuk en baby zwemmen ook ik heb het ook gedaan tot peuterzwemmen heb zelfs met wesley peutergym gedaan :lol: :lol: ja yoga is voor mij wel ik kom dan tot rust ik ben best chaotisch zeker in mijn hoofd :roll: soms wordt ik er gek van en dan de avond yoga voor dat ik naar bed ga en dan nog wat lezen en ik slaap lekker! dat was 2 jaar geleden wel anders toen kwam ik heeel moeilijk in slaap omdat ik van alles dacht:D omdat ik zelf al een paar jaar yoga deed op een sportschool weet ik hoe ik het ook met de kids moet doen dat is leuk elke dinsdag na de middag dutje en spelen even tot rust dan gaan we naar de dierentuin in yoga stijl voor kinderen! zelfs britt die 2 is doet leuk mee ze ademen dan ook zo lekker diep mee soms moet ik erg om lachen hoe ze het doen :lol: :lol: maar als je er geen typ voor bent moet je het ook niet doen hoor hihi het was een sugestie