maart/april 2008 stoppers, deel 3! (al 15 zwanger!)

@Ojee, Sweet, dat klinkt niet goed. Idd snel aktie ondernemen :frowning:

Regje, als je zwanger bent, is je temperatuur standaard wat verhoogd, waardoor je het inderdaad wat warm hebt. Een van de vele zwangerschapskwaaltjes, haha.

Sweet, zwangerschapsdepressie is wel een heel groot woord om even telefonisch vast te stellen moet ik eerlijk zeggen. Ik zou binnenkort inderdaad even je huisarts bellen. Ik heb wel even op Google gezocht voor je en kwam op de volgende pagina uit: http://home.planet.nl/~enge1746/index.htm

Daar staat allerlei informatie over prenatale depressie, misschien herken jij jezelf erin? Zo te lezen zou je dan vitamine B6 en visolie moeten gaan slikken.

@ Regje :dance: :dance: :dance: GEFELICITEERD!!!:D:D:D Je geeft de mens weer hoop, mocht ik deze ronde weer zon lange cyclus krijgen! :mrgreen:

@Sassie, wat een gedoe zeg!! hopelijk gaat heet de volgende keer wat beter af. dit klinkt mij als de bekende uwv-streken in de oren :shock:

@Sweet, hopelijk blijft het droog! en heb je vandaag een heeele leuke fijne dag!! :smiley: overigens ik denk dat zwangerschapsdepressie over de telefoon gezegt wel erg snel gediagnostiseert is… ik dnek dat het niet zozeer dat is, maar dat het er misschien aan kan komen. dat is niet te hopen natuurlijk. ik denk dat ook heel erg van belang is alle negatieve dingen zo veel mogelijk vermijden.

lijstje werk ik vanavond bij trouwens :slight_smile: heb eerst verjaardag van mn mamsje :lol:

Ik vond het ook voorbarig hoor, dat hij aan de hand van mijn verhaal kon besluiten wat ik had.

Ze kunnen er niets aan doen, ja me Anti depressiva (AD) geven die samen kunnen met de zwangerschap, maar dan komen ze bij prozac uit.

Een AD die erg verslavend kan werken, daar pas ik voor… heb op internet gezocht, het kan ook gewoon even omdat ik vrij wel negatieve dingen heb moeten verwerken afgelopen maanden, en nogal wat voor mijn kiezen heb gehad met mijn schoonmoeder, dat het even opgebroken is.

En mijn emoties extra sterk worden, ik wacht zowiezo af… met het … wel bekende weekend huisarts besluit.

@Sweet, zou idd eerst een gesprek willen en niet een diagnose via de foon.

Trouwens kunnen jullie me vertellen wat ik nu moet doen :oops: , moet ik morgen de HA al bellen of een verloskundige bellen, of gaat dat via de HA of moet ik nog een paar weken wachten, HELPPPP :mrgreen:

geen idee of dat bia de HA of vk gelijk gaat… wel weet ik dat ik bij natal in hengelo mn bezoekjes ga brengen ( of althans de kraamverzorgster van dezelfde als mn vriendin want das de moeder van thomas berge… nee ben niet gek van em hoor :roll: :angel: :liar: :mrgreen: :lol: )

Ondertussen ga ik zo het lijstje updaten en even een fotocollage maken van mijn broer, zus, haar vriend, Ray en ik van vanmiddag (de gekken dus :lol: )

pff wat kan perfectionistisch soms irritant zijn… ( en dan ben ik het nog niet helemaal eens met het resultaat nu maar toch…)

Collage van ons staat op het show-topic:)

ennuh… Wij zijn niet gek hoooooorrr :angel: :liar: :liar: :liar:

ja zeg wil ik kijken staat er nog niks haha :smiley:

owh nu wel sorry :oops:

:stuck_out_tongue: hihi, ik had em iets te groot dus moest em even uploaden :mrgreen:

leuke fotos meis zolang het maar gezellig was toch :stuck_out_tongue:

zo hebben wij fotos van het ek die niet sporen hahaha

hihi prachtig is dat altijd:P maar alleen soms wel irritant als je zelf je best doet er vrolijk op te staan voor een mooie foto en dan staat er achter je een gek te doen :shock: :mrgreen: :lol:

daarom maak is ze meestal :lol: :lol: :lol:

das ook een optie:P

maar als ik een leuke foto met ray en ik wil, en ik heb de camera in mn hand voor ons zie ik et nog nie :naughty: :lol:

nee dat is waar vandaar dat ik dus niet veel fotos heb van mijn man en ik :oops: mijn man heeft een pasfoto laten maken voor een chauffeurs pas hij lijkt wel een gedetineerde als ik hem zo op de pc bekijk haha

HAHAHA jaa dat ken ik, heb ik ook hier met mn oude ov-kaarten van vorig jaar :expressionless: mis alleen het Wantedplaatje lol

evenals et rijbewijs van ray :mrgreen: :mrgreen:

haha ja dat komt ook door dat je niet meer mag lachen he voor die officieele documenten :?

ja das ook waar… en belachelijk :shock:

misschien zit et em erin dat de politie je niet kan vergelijken met een vrolijke foto als je al chagerijnig bent wanneer ze je aanhouden :lol:

hahaha dat is een goeie :smiley: