maart/april 2008 stoppers, deel 3! (al 15 zwanger!)

Pff wat gaat dat hard hier is bijna niet bij te benen!

Zie dat er weer een zwangere bij is gekomen! Gefeliciteerd Regje!

Nog een half uurtje en dan lekker 5 dagen vrij ik ben zo moe laatste weken :zzz: :zzz: :zzz: kan wel 24 uur per dag slapen…

Sweet heb even gemist waar het allemaal over gaat moet nog even terug lezen! Maar is altijd goed om je verleden, emoties en gevoelens van je af te schrijven :thumbup: is echt goed voor je verwerking…

Knuffeldraakje: hoe vergaat het jou?

Mamadaantje: herken het met mijn hormonen en die van mijn vriend bij elkaar :: :: haha nou is ook niet altijd even gezellig!

Loesje: leuk zeg dat het een meisje word! Zou het ook wel willen weten ben zo nieuwschierig! moet nog 8 weekjes wachten…

@mamadaantje, wah al zo lang niet met elkaar gesproken, ik zou helemaal gek worden. Denk je dat het nog goed komt?

@Loesje79, mooi zeg dat alles goed met je gaat en dat jullie eem meisje krijgen :smiley: Al weer 20 weken zeg, gaat echt snel. Ik ben nu ruim 5 weken maar het lijkt echt niet op te schieten :mrgreen:

@Sweet, wat goed zeg dat je het op hebt geschreven, dat schijnt over het algemeen goed te helpen :thumbup:

Ik voel me met vlagen misselijk en vooral heel moe 's avonds. Verder gaat het allemaal goed, het begint langzaam door te dringen dat ik zwanger ben. Al durf ik nog niet te veel te dromen, eerst die 12 weken voorbij en dat duurt nog zoooooooooooooooo lang 8)

Trouwens misschien wel grappig om te vertellen. 2 dagen geleden had ik nog heel weinig zwangerschapsklachten en daar maakte ik me best wel wat druk over. Die nacht droomde ik dat ik tegen mijn vruchtje zei als je niet meer laat merken dat je aanwezig bent ga ik lekker een heel groot broodje filet american eten :mrgreen: En wat denk je, de volgende dag goed misselijk :lol: en nu nog steeds. Grappig he :smiley:

regje ik heb werkelijk geen idee op dit moment overdag gaat het prima tegen een vaste client en vriendinnen ben ik heel stoer :oops: van ach hij zoekt het maar uit en zeggen ze maar als hij onderweg met ze werk (vrachtwagen dus) iemand anders tegen komt? mijn antwoord ach dat moet hij zelf weten oke ik weet dat hij niet vreemd gaat zo type is het niet maar verder heb ik geen idee op dit moment

@ Loesje wat leuk!!! gefeli met jullie meisie :mrgreen: stiekem hoop je toch altijd op het een of ander:) maar het is toch logisch dat je altijd wel blij bent met een jongen of meisje (of allebei :wink: )

@mamadaantje, gelukkig dat je ventje weer aan de beterende kant is! ziek zijn of een ziek iemand zien (zeker je kindje) is nooit fijn… ik weet me dan vaak noit een kant op te gaan als mijn vriend ziek is.

@Clairtje27 hier gaat et redelijk. mis alleen mn kereltje heel erg nu even :oops: begin behoorlijk moeite te krijgen met de avonden/nachten alleen als hij sluitdienst heeft :frowning: altijd wel een beetje soms, maar weet niet. de laatste tijd met die woorden is het liefste wat ik wil gewoon fijn met zn 2en zonder zorgen samen zijn…

@Regje wat grappig!!! :smiley: eens zien of dat ook bij ons werkt als ik tegen mn manneke zn zaadjes zeg dat ze eens even heeel hard en goed recht op het doel af moeten zwemmen!! :lol:

hier ondertussen wat mooie muziek luisteren en deze raakt me efen… andre hazes met wat een ander ook zegt… :cry:

ray zegt het zovaak wat hij daar zingt. maar het wil potdorie niet tot mn hoofd doordringen en kan dat gewon niet geloven :oops:

@sweet: Ik ben echt mega groot :wink: Nee hoor, maar ik draag alles naar voren, vanaf achter kun je nog helemaal niet zien dat ik zwanger ben dus heb echt een toeter vooruit steken. Vind ik wel mooi, alleen wat lastiger omdat al het gewicht dus ook voor hangt, waardoor mn bekken weer wat meer zeer doen. Ach ja, zo heeft alles weer wat.

@clairtje: Die 8 weken zijn vast zo voorbij, toen ik eenmaal de 12 gepasseerd was vond ik het echt super snel gaan!!

@regje: zoals ik hierboven al zei :lol: ik vond de eerste 12 weken ook echt heel erg lang duren hoor. Je zit echt te wachten tot de magische grens voorbij is, maar daarna gaat het echt snel (tot aan het eind heb ik me laten vertellen, dan is het weer wachten tot je kindje eindelijk komt :lol: ) En ik droom ook over de raarste dingen… Ze zeggen dat het erbij hoort, dus dat geloof ik dan maar.

@knuffeldraakje: En we hadden ook echt zo het gevoel dat het een meisje was, raar he, was er echt van overtuigd, en dat was dus ook zo.

@mamadaantje en de rest: De ‘commode’ is ook gewoon een ikea keukenblok. Ik ben er nu al echt zo onwijs blij mee, we hebben al een lading luiers van de buren gekregen, die liggen al op onze meid te wachten in de commode en ik heb inmiddels zelf ook al wat kleertjes gekocht. Alles past er gewoon in!! We hebben een extra diep blad van 75 cm zodat het kussen ook recht gelegd kan worden. Kan niet wachten tot we m voor onze kleine meid kunnen gaan gebruiken :inlove:

Vandaag vrijdag, week weer overleefd :wink: Morgen gaan we de kinderwagen en maxi cosi etc kopen. Daar heb ik ook wel zin in! Lekker rondstruinen in babypark.

Fijn weekend alvast (hoop dat er maandag niet weer 20 blz bij staan :shifty: :mrgreen: )

:-*

hallo,

pffff, gelukkig vrijdag… eerste week werken na vakantie bijna overleefd. Volgende weken zullen wel iets makkelijker zijn (routine). Volgende week maandag zouden ook de werken aan ons dak gedaan moeten zijn (eigenlijk wel balen, want ik had gehoopt dat dit vandaag zou zijn) en dan zou het ook op dat front eventjes wat rustiger moeten zijn. Tot mijn man aan de kinderkamer begint (half september ofzo) Bah, ik zie er wel wat tegenop; weer al dat stof en vuil binnen maar aangezien het de laatste 3 jaar nog niet anders is geweest…

Loesje: ik heb je commode ook gezien. Ik vind hem ook echt super! ene gefeliciteerd met je meisje! En ik weet ook nog met Briek dat het in die 2de periode snel vooruit leek te gaan (vooral in vergelijking met de andere kinderkamler die ook nog af moest zien te raken) maar de laatste maand, gind echt niet vooruit en toen volgden er nog 10 dagen na de uitgerekende datum…

knuffel: geloof maar in jezelf!

mamdaantje: jij hebt echt wel een koppigaard in huis! Niet makkelijk… tja jij kent hem het beste, bestaat er eigenlijk wel enige kans dat hij de eerste stap zet?

Regje: haha, vind ik wel grappig die droom… maar wel een heel braaf kindje. Heb je nu veel last van de misselijkheid?

sweet: ik sluit me aan bij de anderen, ik heb het niet gelezen maar als je je verleden je heden niet laat overheersen dan mag je best wel trots zijn op jezelf!

groetjes

Goedemorgen,

We gaan zeker hard! dat viel mij ook al op! (maar heb ons wel is harder zien gaan hoor.)

Voor de mensen die niet weten wat ik bedoel over wat ik geschreven heb hier volgt mijn uitleg :roll:

Ik heb Mijn Geheim gemaild dat ik een verhaal heb voor hun, iets over wat mijn leven beinvloed heeft, meer dan me lief is.

Ik ben misbruikt op seksueel gebied, zoals meerdere misschien hebben gelezen in ons vorig topic.

Ik heb mijn verhaal gedaan, en kreeg gisteren na ongeveer 2/3 maanden bericht terug dat het verhaal af is, en geplaats kan worde, nog voor mij onbekend wanneer, maar mijn verhaal word 100% zekerheid geplaats.

Ik ben ook vooral trots opmezelf dat ik deze verwerking aankan, en ook heb gedaan… en zo valt er weer een deel van verwerking af.

Lesley

@loesje, dat ken ik:D had ik bij mn vriendin ook:P iedereen was overtuigt van een meisje en ik zei jongen: het is een jongentje geworden (ondertussen alweer 4 weken oud :mrgreen: :inlove: )

Bij

@kee, ik doe mn best:) :oops:

@sweet, je weet wat ik heb gezegt :thumbup: :thumbup: je doet er goed aan! :smiley:

hier gaat het weer heel goed:) :mrgreen: en ook een verhoging:D in ieder geval de eerste verhoging deze cyclus. danwel misschien neit gelijk een ei, maar het is beter dan dat ie echt laag zou blijven en daar laag alleen wat zou wiebelen. dus ja:D daar ben ik blij mee:)

rare is, gisteravond (na et klussen :stuck_out_tongue: ) dacht ik nog, volgens mij heb ik morgen een verhoging en vanacht/ vanmorgenvroeg me ei… :shock: of et me ei is weet ik niet, maar het voelt wel goed :slight_smile:

Knuffeldraakje, goed toch dat het zo goed voelt…?

Net een gedichtje op mijn hyves neer gezet, nu mag van mij iedereen het weten dat mijn vriend en ik een klein wondertje verwachten.

De magische 12 weken zijn namelijk al bijna…

Wel wil ik er bij zeggen, dit gedicht heb ik ook voor me eigen gemoedsrust geschreven… samen met R. Gister is hier alles een beetje anders gelopen dan we wilden… en stonden op het punt om alles op te geven. (het kindje niet…) maar onze relatie was… bijna geen relatie meer.

Zo klein en kwetsbaar, en nog niet klaar voor deze wereld.

Onzelf afvragend of je een jongen of meisje zal zijn…

En hoe je er uit zal zien,

of je het karakter heb van papa of mama,

en op wie je het meest lijkt.

Welke kleur ogen je zal krijgen, en …

Hoe je ruikt…

We weten nog helemaal niets van jou,

en toch ben je zo ontzettend welkom.

We zullen jou kamertje opknappen,

We zullen een bedje voor jou neerzetten…

En afwachten… tot jij…

Ons kleine wonder… in maart 2009

zal komen, om op deze wereld te zijn…

En niet meer in mama’s buik.

We houden van jou…

Papa & Mama

mooi geschreven sweet!! :slight_smile:

very well done!! :slight_smile: :mrgreen: :thumbup: :thumbup:

heb overigens de ge-update (hoe schrijf je dat toch?:P) curve in mn post van de curve staan

Ge-update. zo schrijf je het! :wink:

danku:P :mrgreen:

hier ist ondertussen een grote puinhoop. we zijn bezig met 2 kasten aan het inpakken maar mijn god wat kan je daar al een rotzooi vinden :shock: en voor mij is het veel te gestressed om alles in een keer te doen (heb vaak genoeg al moeite met de gewone huishouding laat staan grote schoonmaak :shock: ) en raymond wil juist alles altijd in 1 keer doen… dat gaat niet!!! :? maarjah, ik kruip dus maar even achter de pc effe me hierop focussen… bah wat heb ik hier een hekel aan :hand: niks voor mij een verhuizing

Ik heb gelukkig altijd gezegd dat verhuizen… echt bagger is!

idd:|

vroeger wou ik altijd verhuizen, maar nu ik et bij mn ouders heb gehad sindsdien weet ik dat et echt niet leuk is:s

heb in de afgelopen 2 jaar nu 3 verhuizingen gehad… warvan ook een maandje of 2 onzekerheid en elkeweek weer ergens anders. maar als ik eerlijk ben: das nog beter en minder stress dan zon verhuizing bah… als je geen vaste plek hebt dan weet je tenminste waar je aan toe bent (nergens dus) maar nu is het echt de deadline die we moeten halen etc… WHAAAAA :hand: :cry: :think: :shifty:

Je wil niet weten hoeveel ik ben verhuisd in 1 jaar (niet dit jaar,…)

22x :shock: (ik was dakloos en had ekle keer andere plek…)

stilte

@Sweet-Love wrote:

Je wil niet weten hoeveel ik ben verhuisd in 1 jaar (niet dit jaar,…)

22x :shock: (ik was dakloos en had ekle keer andere plek…)

:expressionless:

ik zou gek worden…

dat dakloos zijn heb ik dus ook gehad maar dan niet een jaar lang gelukkig. ben uiteindelijk hier bij ray gekomen dus heeft het toch nog een goed iest opgeleverd :mrgreen:

@Sweet, wat een mooi gedicht zeg :thumbup: Ja en idd bijna die magische grens bereikt, echt fijn voor je.

Verhuizen vind ik altijd zo’n drama, het geeft zoveel stress en rotzooi :frowning:

Ja, nog wel last van misselijkheid bij vlagen en ook veel last van steken in mijn buik echt best wel pijnlijk en mega gespannen boobs.

IK BEN ZENUWACHTIG!!! voor maandag!

Knuffeldraakje wil jullie vast wel nader uitleggen waarom!! :silenced: