maart/april 2008 stoppers, deel 3! (al 15 zwanger!)

hee dames:)

thnx voor je foto Regje!

zo te zien gaat het bij mij aardig goed ( bij jou eerste (hoge) punt en eerste lage zit 0.5 verschil en bij mij nu 0.8 dus dat klinkt me redelijk goed. maar aan de andere kant… dit is pas gemeten vanaf dag 6 en hij zakt dus nog… das minder.

overigens waarom moet je rectaal meten? (heb daar zo’n hekel aan :shock: ) want op mijn termometerbijschrif zeg maar, staat dat deze netzogoed onder de oksel en oraal zou moeten kunnen werken als rectaal. of zit er toch een duidelijk verschil in? (heb wel recaal gedaan maar toch… heb et liever ergens anders :shock: )

REctaal geeft die de exacte temp aan van je licham, als je onder je oksel doet kan het zo 1 graad schelen, en in je mond toch 0,03 . Groot verschil inprieciepe als het om je eiersprong gaat.

Ik heb het namelijk ook getest toen ik ziek was, ik was onder me oksel 36,0 in me mond 36,9 en rectaal 37,3

Zo opgemaakt, en bijna klaar om te gaan! :mrgreen: Moeten er pas om 16.00 uur wezen bij de desbetreffende grandcafé.

Maar r. & ik gaan om 14.00 uur al met de trein, zo komen wel om half 3 aan in Alkmaar en kunnen we daar nog even lekker kijken! :mrgreen:

Heeeeeel erg veel plezier vandaag sweet!!! :smiley: 8) :smiley:

ik heb straks eerst om 2 uur gesprek bij de mac. en krijg nog een telefoontje over de uitkering ivm die beslaglegging. daar heeft mijn begeleiding vanmiddag een gesprek voor met mijn eige contactpersoon ipv de invaller die de beslaglegging heeft toegekent.

mn begeledster zei gister al, als ik 198 over zou houden daar kan geen mens van leven: 98,- zorgverzekering en dan nog 100,- over voor eten??

ze gaat ook me aanmelden weer bij stadsbank (vast weekgeld, half jaartje wsnp en dan schuldvrij. dus gegarandeerd schuldvrij als ons kindje er is!!) :mrgreen: :smiley: :thumbup: :thumbup: :mrgreen:

daarnet een UUR gewacht op de baas van mn werk voor een afspraak om 2 uur en dan komt die %#$##@! niet!!! GRrrr :evil: een van de manegers heeft em gebelt maar hij neemt niet eens op, en belt ook niet terug :? en dat noemt zich een baas??? nou belachelijk als je het mij vraagt! en dat kost ons wel allemaal benzine dus daar vraag ik ook wel wat voor! bah

@Knuffel, lekkere baas heb jij zeg :shock:

het moet rectaal want dat is veel nauwkeuriger. Je kunt nu nog weinig over je temperatuur zeggen want in de eerste fase schommelt hij ook best wel wat.

hallo,

tjah niet zoveel temelden vandaag de hele dag gewerkt meer niet de kids kreeg ik pas om 8 uur terug van me schoonmoeder :wink: dus die konden gelijk hun bed in :lol:

verder emomama hier weer :lol: op net 3 bnn over mijn lijk aan het kijken en dat is nu een serie lang van volgen 5 mensen met kanker en er zat een moeder bij haar kind is 6 geloof ik en in deze uitzending ging ze dus dood :frowning: en je zag een stukje van der begravenis en toen haar kist weg gebracht werd sloeg dat kind op huilen zooooo zielig ik begon spontaan te huilen en als ik er nu over nadenk weer zie ik dat ventje nog bij ze papa en begin ik weer met tranen :cry: :: :kaars: :: hopeloos emo moeder ben ik ook he :lol:

liefs :-*

Nou iets eerder terug dan verwacht (we zouden pas tegen half 12 thuis komen.) ik storte in, ik was in een klap zoo moe en zoo kapot, stond amper op me benen.

Heb heerlijk gegeten (vooraf tapa’s die ik mocht hebben, hoogf- vis met groente en na een heerlijke zomerfruit met ijs.)

Ik had me buikje helemaal vol! Daarna zijn we naar hun huis gegaan waar ze prachtig het Jawoord hebben gegeven op 20.08.2008 om 20.08 uur.

Vond ik erg bijzonder, we zijn dus om 21.20 uur met de trein gegaan, want echt mijn benen gaven gewoon in een keer alles op me ogen vielen zowat dicht. (ik heb zelfs geen taart gehad.)

Ik ga zo dus heeerlijk mijn bedje bezoeken, en daar even lekker uitrusten tot morgen ochtend (voetjes doen au.)

Kus fijne avond.

(sorry dat ik niet reageer.)

@mamadaantje idd die baas van mij spoort volgens mij niet:s

hij hefet vanavond tegen half 6 pas weer gebelt! :shock: dat had ik es moeten doen:s heb niet opgenomen en weggedrukt. hij kan van mij de pot op effe… zowiezo, laatst had ray ontzettend hoofdpijn en belde 3 uur voor hij moest werken op dat hij liever thuis wou blijven. en dat vond hij niet kunnen want hij hoorde voor 9 uur bellen smorgens (de dag ervoor sluit gehad:s dan verwacht je niet iemand voor 9 uur zn nest uit toch? :? ) maargoed tempen merk ik in de loop van de maand nog wel hoe het afloopt… al verwacht ik er niet veel van eigenlijk. maar dat wisten jullie al.

@sweet fijn dat je ook een leuke avond heb gehad!! en lekker gegeten mjammmm :smiley: weltrustjes:)

hier vanavond leuke avond gehad:) Jannes, martin nogwat:P (weet effe de naam niet) Bouke, de sokkies, en nog een groepje. de camera wou helaas een fatsoenlijke foto’s maken dus moet ze veeeel lichter maken nog. wel filmpjes die gelukt zijn. wel leuk dus:) gek doen met me dinnetje:P heerlijk hoor!:smiley:

spreek jullie morgen vast nog wel:)

Goedemorgen dames!!

Waar zijn jullie?

Schiet is op…

DAMES KOM IS UIT BED :lol: OF OP KOK!

Ik heb een half uur langer geslapen dan normaal! :dance: Wat was ik moe zeg!!

xx

Goedemiddag,

Ik ben in ieder geval al op, en al van 6.15u… Sorry sweet, op dit moment ben ik even jaloers op de hoeveelheid slaap die jij kan nemen ('t is je van harte gegund hoor)… Man, wat ben ik toch moe…

Gelukkig heb je een leuke dag gehad gisteren! Leuk zo’n trouw! Ben benieuwd hoe het met newbe is gegaan…

knuffel: wat is me dat nu voor baas! Gelukkig dat je begeleidster nu het 1 en 't ander voor je gaat regelen. Jij ook een leuke avond gehad…

mamadaantje: kan eigenlijk ook niet tegen dat soort programma’s. Zeker nu ik zwanger ben, begin ik gelijk te huilen…

Regje: hoe loopt het met de zwangerschap?

groetjes

goedemorgen!!

hier ga ik zo werken heb totaal geen zin :? ik heb de hele ochtend naar oppas gezocht voor me zoontje vanmiddag hij heeft 38,7 koorts :? en nou heb ik me sm kunnen regelen gaat hij nu net spelen :? kinderen :wall: hij ziet er wel ziek uit dat wel maar dan heb ik alles geregeld hij was al niet blij dat hij niet naar de creche mocht gaat hij nu ineens spelen en doen af toe volg ik zieke kinderen niet hoor :doh: en vanacht heeft hij me wakker gehouden met 39,8 graden koorts wat een lekker jog is het af en toe he!

nog wel iets leuks mijn schoonmoeder ging gister boodschappn doen et de kids en mijn dochter die kwam ergens met haar vinger aan en mij sm zei na al 2 waarschuwingen britt heb jij wortels in je oren??? britt voelt aan der oren en zegt nee hoor oma :lol: :lol: :lol: :lol: de kasiere en me sm lagen in een deuk tja dat kan wel ik begrijpen

sweet@ leuk dat het een leuke avond was meis en kan begrijpen dat je moe was :lol: ik was zwanger op mijn eigen bruiloft en die was niet eens zo groots en ik was bekaf :lol:

kee@ tjah sinds ik moeder ben is het zo erg met zulke progammas :? en toen ik zwanger nog erger :lol:

een fijne dag voor jullie gewenst ik ga werken (ouwe mensjes pesten)

:-*

Kee, ik snap het hoor… als je ook nog een kindje heb, en ook zwanger bent en werkt… tsjah, dat vreet natuurlijk!

Mamadaantje, kinderen… tsjah, mijn neefje lag in het ziekenhuis onwijs ziek uitdrogingsverschijnselen maar wou wel spelen met zijn tracktor… en was aan het spelen met de toilet.

gister na regiotap/einde regiotap wel ruzie gehad… Ray is nu effe weg dus ik typ even snel… gister oip et eind van de regiotap ging et dus mis. we zouden na afloop foto’s maken van mn din en ik met jannes en bouke, en met ray erbij etc. etc. en dat waren ze spontaan vergeten en ze woude ineens allemaal eerder weg om de drukte voor te zijn:s opzich misshcien wel logisch maar gewoonweg belachelijk toen ik tege ray zei dat ik dus dacht dat we die foto’s woude (gezien mn camera vanaf onze plek bijna niets te pakken kon krijgen) en hij zegt nee nee dat kan niet we moeten nu weg blabla. tja en daar maak ik me dan wel pissig om…

daarbij staan we buiten komen we een buurman en zn zus tegen die een eindje verderop wonen bij ons. niets aan de hand maar op moment dat ik wegloop zei zei dus tegen ray dat ie wel achteruit was gegaan op zn vrouwtje (mij dus in vergelijking met zn ex) nou sorry hoor, maar bij mij moet iemand zoiets niet over ray zeggen dan kunne ze wat terug verwachten!! en het enige wat hij zei was simpelweg tja :? :? en ja daar was ik dus wel heel kwaad om. zeker na wat zn ex hem aangedaan had, en dan is alleen een tja genoeg? nouja het zal wel maar als ik dat mens nog een keer zie is ze wel aan de beurt want als ik erbij ben doet ze aardig en dan achteraf om me rug heen zo doen? nee dat pik ik niet!!

daarbij ook nog dat mn din zei tege ray, vanavond praten jullie het wel uit, dus ik zei nee dat gebeurt niet want dat loopt nog uit de hand toen zei ze, als je dat niet doet en je ligt op bed dan denk je er toch overna en gaan de tranen wel rollen. dus ik zei: nee dat heb ik nog niet 1 keer gezien! en dat raakte hem wat volgens hem gebeurt dat dus wel nou ik heb het nooit gezien:S tjah… hoop gezeik dus in het eind van de avond om waT? niets dus denk ik…

Vanmorgen, of eigenlijk nu net, wakker geworden, zwaar geslapen en gedroomt, dus ben weer es moe wakker geworden :? dat schiet niet op.

@mamadaantje beterschap voor je kindje!! ik had dat zelf toen ik klein was. was ik smorgens doodziek en mn moeder belde naar school dat ik ziek was en ineens was ik weer klaarwakker en kiplekker :lol:

vandaag gaan we hier effe aan de gang met spullen inpakken opruimen etc. dus weer eens drukdruk aan de gang. als het goed is hoor ik vandaag ook hoe het it met mn uitkering en met de woning. die bel ik zo zelf effe

Knuffeldraakje, dat is niet zo leuk he? Ik heb er even geen ander antwoord op…

Heb net even moeten slikken, ik kreeg mijn verhaal van Mijn geheim binnen per mail zoals hij in Mijn geheim komt te staan.

Heb even moet slikken, traan gelaten… en los moeten laten. (muziek hard in me oren…) Dus… poeh…

:hug: :hug:

sweet!! ik blijf erbij: je doet er jezelf heel goed aan denk ik dat dit geplaatst word en dat je het van je af hebt geschreven meis!

je hebt het super gedaan! al is het moeilijk om het te lezen, ik vind het echt superknap van je! :thumbup: :thumbup: :hug: :hug: :-*

Moeilijk he? Ja jij heb het gelezen en ik denk dat het voor slachtoffers nog moeilijker maakt…

Maar ja, ik was effe … poehey… maar het gaat nu wel weer… ben trots op mezelf.

trots mag je zeker zijn!!!

liefst zou ik ooit eens alles willen kunnen schrijven maar veel ben ik kwijt van die tijd (misschien ook maar beter). ik sta er nu goed voor en kan veel hebben.

veel mensen geloven nog steeds neit wat er is gebeurt en maken me dan maar uit voor leugenaar. ik weet wel beter soms. maar soms als het je vaak genoeg gezegt wordt? je kent het wel… dan ga je het geloven en denk je ook zelf dat het niet is gebeurt. maar toch laat het sporen na en moet het toch wel gebeurt zijn?

je gaat hartstikke goed en er is niemand die anders kan beweren! ook bjz niet

Hoi meiden,

Ben al ff niet geweest hier, probeer alles bij te houden, maar jullie gaan wel het hardst van allemaal :lol:

Beetje uitgeslapen sweet :wink: mijn wekkertje ging vanochtend om 5.45 al weer :shock: pfff merk echt wel dat het zwaarder wordt zeg, ben deze week voor het eerst een keer een uur eerder naar huis gegaan omdat ik bijna niet meer kon zitten. Mn rug deed vreselijk zeer en ik viel bijna in slaap. Is goed bevallen :shifty:

De 20 weken echo gehad (1x bij vk en 1x bij gyn :mrgreen: ) alles was goed met puk en we krijgen een meisje :inlove: :inlove: Daar hoopte we al een beetje op en we verwachte het ook, maar dat mag je natuurlijk niet zeggen.

Ff over het tempen, ik temperatuurde gewoon in mn oor en kon duidelijk zien wanneer mn ei sprong geweest was. Denk dat het het belangrijkst is dat je het altijd met hetzelfde apparaat op dezelfde plek doet en meteen zodra je wakker wordt.

Ik ga zo eens ff wat pagina’s terug lezen, zodat ik weer een beetje op de hoogte ben. :wink:

Loesje, ik had je al opgemerkt, want jij heb die geweldig mooie commode!

je mag ook niet zeggen wat je hoopt/wilt he… dat zou dan weer niet goed zijn.

Ik heb me voorkeur nu ook wel een beetje, maar spreek hem nog niet uit.

Ik heb ook mijn gedachten wat het dus word… en 2 meiden hier bevestigen dat, maar mijn vriend springt hoog en laag dat het niet zo is.

Hoe groeit je buik?

avond!!

loesje@ goed te weten dat het goed gaat met je en die commode heb ik ook gezien :wink: wow wat een ding he wist niet eens dat ze dat hadden met kraan en al suppermakkelijk :smiley: en dan laatjes in plaats van kastjes ik weet wel zeker dat je er plezier van gaat hebben :wink: en gefeliciteerd een meisje super hey :dance:

sweetlove@ je mag trots zijn op jezelf meis dat je die stap kan maken ik weet niet wat je geschreven heb allemaal maar hopelijk kan je zo ook steun bieden aan wie het lezen :-*

ik heb toen ik net moeder was van wesley alles op geschreven en daarna met een vriendin allemaal verbrand om zo af tesluiten niet dat het allemaal echt helpt dat verbranden maar voor het gevoel was het heerlijk :wink:

knuffel@dank je wel voor de beterschap zijn temp was vanavond 37 dus gaat de goeie kant op! en wat rot dat zo je avond moest eindigen meis :hug:

verder hier rustig mijn man kwam net snel thuis om wat te eten en gaf alleen maa kattige antwoorden en ging weer weg :wall: en vandaag is ook nog is mijn ei weer voor piet lut :cry: en we hebben nu 8 dagen niet gepraat met elkaar :x :wall: :doh: ik weet het niet meer moet ik dan weer door me knieen gaan :? ondertussen eet ik me lekker gek aan maltesers :drool: :lol: