maart/april 2008 stoppers, deel 3! (al 15 zwanger!)

Nou sweet, dankje voor die eer:D :mrgreen:

wat maandag is: maandag heeft onze sweet een nieuwe echo!!! en wat daarmee zo zeeeer speciaal is? ik dnek nog steeds dat er 2 R.-etjes of sweetjes in zitten :mrgreen: :pray:

gezien de groei van sweet der buik :expressionless: das niet meer normaal :shock:

en ik dnek nog steeds dat er van onze maart/aprilstoppers 3x 2-lingen komen (vraag me niet waarom) . Sassie is de eerste, en wie weet sweet de 2e :mrgreen:

ook op de echo’s, (of ik moet gek zijn) die eerder gedaan zijn bij sweet denk ik wat te zien… :oops:

ik denk ook dat het er twee zijn sweet :wink: :-* je buik is voor de eerste enorm maar goed er kan ook veel vruchtwater inzitten en dan heeft de babay als het er 1 is veel ruimte is zijn huisje wow is het net een villa netzoals britt had haha :lol: spannend

gelukkig ben ik vrij op maandag dus hou ik je in de gaten :stuck_out_tongue:

enne knuffel wie is nummer 3 met een 2ling jij???

geen idee welke de derde wordt:P

maar ikben ook nie de enige die nog moet he :wink:

al met ik zeggen dat er iets me ook weer zon raar voorgevoel geeft…)

J&F misschien (die denkt namelijk dat er ook 2 J,'s of 2 fjes in zitten!

Maar Britt is jou 2e daan?

meestal heb je bij de 1ste toch niet zo een toeter!

vertel raar gevoel?

sweet haha oja dat is waar :doh: bij wes had ik een hele kleine buik maar dat had ook een rede dus weet ik niet he mag ik je nou niet is even plagen slimmerik :lol: :oops:

nou raar gevoel niet echt. maar vanaf begin af aan zit ik te denken dat het bij ons nog wel eens 2 kunenn worden (zou ik ook heel graag wel willen :oops: )

nou als ik nog zwanger raak graag geen tweeling moet er niet aan denken nu

@mamadaantje wrote:

nou als ik nog zwanger raak graag geen tweeling moet er niet aan denken nu

hoezo nog…?

oo wacht even… ben nie helemaal goed herlder meer geloof ik :shock: :lol:

goeie morgen dame :stuck_out_tongue:

ja idd lol :mrgreen:

ben veelste melig vanavond. en dan ook nog nicotinegebrek zeg da gaat nie goed :stuck_out_tongue: :think: :lol:

en ik neem je nog wel elke keer mee naar buiten

hey proost he meis :stuck_out_tongue: ik ga je even verslaan:P

de rest weltrusten meiden :-*

Hahaha, jij ook proost :lol: :mrgreen:

Rock Paper scissors:P

niert te veel drinken he bever:P :mrgreen: :lol:

jiji ook niet he bever :mrgreen:

maar ik zei weltrusten op kok :wink:

haha ja slaap ze:P

ahum slapen :expressionless: wat is dat :mrgreen:

kom bejeweled wacht op ons

Hoi Ladies,

ik ben er nog steeds wel hoor! Ik lees nog iedere dag mee met jullie geklets! T is alleen dat mijn energie op het moment op t nulpunt ligt.

Mijn werk (en zwangetrschap) slurpt alle energie op de laatste weken. Te weinig personeel is niet goed voor de werksfeer :cry: Maar goed, we hopen op betere tijden in september!

Mamadaantje; ik hoop dat dit weekend een leuker weekend voor je wordt met je hubbie! Ruzie hebben is vervelend! Bij ons is het meestal ook zo dat ik er weer over moet beginnen of idd sorry zeg. Gelukkig gaat het nu weer goed tussen ons, net een periode gehad waarin we bijna hadden besloten om uit elkaar te gaan. Maar nu eindelijk eens goed gepraat en dat heeft wonderen verricht!

Sweet; zker goed van je om je verhaal op de schrijven! Niet alleen voor jezelf maar anderen kunnen zich er ook in herkennen en/of wat van leren. Knap! Laat je ons weten wanneer het in het blad staat, dan wil ik m ook halen!

Knuffel; Wat heb je toch met voorgevoelens? :wink: Kun je bij mij ook voorspellen wat het gaat worden ? Hihi… Heb je dat vaker en eh… klopt het dan ook??

Hoe gaat het eigenlijk met J&F? Ik heb haar al een hele tijd niet op het forum gezien!

Loesje; Jemig alweer 20 weken!! Dan lijkthet allemaal wel weer heel snel te gaan he! Geweldig een meisje, Gefeliciteerd! Wij willen het straks ook weer weten. Heerlijk blauwe of roze spuletjes kopen :inlove:

Kee; hoe gaat het verder met jou? Ben je ook misselijk? Ik kan me voorstellen dat je inmiddels al dat stof zat bent! Dat zou ik ook wel hebben denk ik! Wij gaan (hoop ik) tijdens mijn zwangerschap verhuizen! We gaan weer terug aar Friesland. Dus waarschijnlijk moeten wij dan ooknog veel gaan klusse, maar eigenlijk heb ik daar wel heel erg veel zin in. Demi heeft nu niet echt een eigen kamertje, dat zou ik zo graag voor haar wilen. Plus dan de babykamer natuurlijk ook nog gaan maken! Heerlijk lijkt me dat, maar goed dat moet ook geen jaren gaan duren, want dan ben ik het ook zat :slight_smile:

Ik geloof dat ik even hier moet optreden, Demi is er met mn bord vandoor …

Tot gauw en fijn weekend! :-* Gerda

Goedemorgen Dames.

Me gezicht is onwijs droog (tot schilvers aan toe.) dus zal zo me gezicht even in smeren (en scrubben.).

Slecht geslapen, iets hield me onwijs bezig … Maar ja.

Ach ja, kom er misschien later even op terug.

MamaGer, ik laat het wel weten. Maar wat betreft J&F, daar kom ik als ik wat van haar heb gehoord op terug.

Ik ga maar weer… weet niet wat doet… Moe zijn…

xXx

Hallo,

alles ok met de echo, alleen meer als 2 uur moeten wachten eer het eindelijk onze beurt was… maar goed alles was in orde: mooi kloppend hartje, heel beweeglijk en de nekplooimeting mooi binnen de limieten

mamager: verhuizen tijdens je zwagerschap, ook niet echt ontspannend… Ach, ik ben het al wel wat gewoon om in een werf te wonen. We hebben echt het huis van onze dromen, alleen was dat enkel betaalbaar als we er zelf veel in konden doen. En als er iets afgewerkt is is het zo leuk! Verwacht nog wel enkele jaren zo verder te moeten als we onze keuken en onze bedkamer nog willen verbouwen…

mamadaantje: en is er al wat verbetering?

knuffel: gelijk een 2-ling, ok dan. Hier zeker maar eentje!

ga wat puin ruimen…

daag

Ben ook super verbaast over de buik van Sweet, jeetje dit kan er toch geen eentje zijn, dit moeten er toch meer zijn :smiley: Ze moeten die echo toch maar eens beter gaan bekijken.

Ja, waar is J&F, gaat het wel goed met haar?

Hier vandaag weer heel weinig klachten, wordt er zo moe van, hebben de zwanger hier onderons ook zo wisselende klachten per dag?

Ene dag misselijke en moe volgende dag voel ik me top, raar toch :think:

@Kee, mooi dat alles goed is zeg met de baby :thumbup:

mamager, voorgevoelens heb ik wel vaker, netals dejavus of hoe schrijf je dat?:stuck_out_tongue: maar of ze altijd uitkomen is een 2e:P tot nu toe 1 in ieder geval. die bij kim (mn dinnetje dus). maar verder? dat is nog afwachten:P

ik kom nog trug over mijn ‘voorspelling’ bij jou:p

Kee, wat stom dat je zolang moest wachten!! lijkt de gyneacology hier int ziekenhuis wel… :shock:

maar gelukkig is alles wel goed:D :thumbup: :thumbup:

Kee, 2-ling:) lijkt me wel leuk:). maar ook drukker, en duurder en zwaader dat wel. maar gewoon om de ervaring. enigsinds ene kindje is genoeg :wink: