:hug: gewoon even een hele dikke knuffel meis, ik weet jij zeg niet snel dat je pijn of moe bent…
hele dikke knuffel :hug: :hug: :hug:
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. :mrgreen:
En nu naar bed jij! :naughty:
Lekker slapen. :-*
Ik ben het met Tirsa eens
of lig je al in bed met de gsm te inernetten hihihihi
lekker gaan slapen meis en dan is het morgen nog maar 4 daagjes :-*
Lydia!
Even kort vanuit Seligman, AZ als je je verveelt heb je wat te googlen in bed.
Lieverd, blijf rustig aan doen en neem het aanbod van de Gyn aan als je het echt niet trekt. Je moet straks wel voor de nieuwe aanwinst kunnen zorgen hè.
:hug: Voor vandaag
:-* :hug:
@ruud wrote:
Lydia!
Even kort vanuit Seligman, AZ als je je verveelt heb je wat te googlen in bed.
Lieverd, blijf rustig aan doen en neem het aanbod van de Gyn aan als je het echt niet trekt. Je moet straks wel voor de nieuwe aanwinst kunnen zorgen hè.
Vind ik ook hoor!
Ik kwam even spieken tussen de bedrijven door, hoe het is… :-* :hug:
tot nu toe redelijk. Doe gewoon niks. Lev heb ik wat langer laten liggen, die lag drie kwartier hondje waf te zingen net :inlove: as is naar een feestje en h. is weer wat onmogelijks aan het zoeken voor zondag. Twee arken van noach…
En nu liggen lev en ik animal planet te kijken.
@lydia wrote:
tot nu toe redelijk. Doe gewoon niks. Lev heb ik wat langer laten liggen, die lag drie kwartier hondje waf te zingen net :inlove: as is naar een feestje en h. is weer wat onmogelijks aan het zoeken voor zondag. Twee arken van noach…
En nu liggen lev en ik animal planet te kijken.
je hebt leuke van playmobil 8)
hij mag die van wel even lenen :mrgreen:
over ark van Noach gesproken; heb je die stoffen kerststalletjes bij L.obbes gezien? Echt leuk, zo’n uitvoering heb ik ook van de ark van Noach. Heeft H niks aan deze info op dit moment maar toch… :mrgreen:
En weer een dag dichter bij 1 oktober… :thumbup:
bijna weer een dag voorbij!
joh, hopelijk ga je 1 okt prima halen maar als het niet gaat ook wel aan de bel trekken he!
:-*
:-*
hoe is het vandaag?
weer een dag verder :thumbup:
@Kroes wrote:
hoe is het vandaag?
Als ik echt helemaal niks doe dan gaat het wel.
Maar dan moet ik ook niet in- en uit bad stappen, en ook geen dekbed uit het raam hangen, geen hamburgers grillen, gewoon niks. Dan wil het wel.
Dus vandaag ging het redelijk eigenlijk.
Totdat Lev besloot zijn eten uit te kotsen in zijn bedje :wall: en papa was weg, dus dat was even lastig werken.
Daar lig ik nu van bij te komen :mrgreen:
Soms zou ik het best handig vinden als ik wat in de buurt zou wonen… :-*
@faizaa wrote:
Leeds… ik tel mee af…
Heb je al een naam?
Is de katheder al schoon?
Heb je je red pearls al aangevuld?
ha ha, dat vinnik nou typische faizaa-vragen! Ik zit gewoon onschuldig lydia’s afteltopics te lezen en hops, daar vliegen de smerige katheders en red pearls me al om de oren :dance: . Ik heb je gemist Fai!
Lydia, kom toch lekker in de buurt wonen :-* . Kan H niet beroepen (of hoe heet het) worden hier ergens?
Hoe ist met Lev?
Is het gelukt met die ark van noach? Kijk, als je nou in de buurt had gewoond, had je die van ons mogen lenen. Dan waren we zelfs komen kijken / luisteren :mrgreen:
lena :shifty: de katheder is wat anders dan een katheter he En het heeft meteen betrekking met de vraag hoe het met Lev is. Nou, zo:
En om mezelf vrij te pleiten van een schuldgevoel richting AS…
Red Pearls zijn de lekkerste tomaten van de Lidl, maar helaas op en omdat ik de deur niet uit kom heb ik geen tomaatjes meer :wall: en H. weigert de Lidl of hij kan ze gewoon niet niet vinden
Lous :-*
Volgens mij zit er in Nijmegen geen kerk waar H kan werken :think:
In Amsterdam waren ze van plan om een nieuwe te starten, dat kan natuurlijk wel
Of Hilversum… en dan gaat Tirsa ook verhuizen met family. Toch
Ik vind amsterdam wel een plan…Dan kan ik ook de red pearls voor je halen…
Hahahahahaha Lena…
Ik was heel erg onschuldig dus…
Het ging idd over bidbankjes en tomatennnn…
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Leeds… als ik er alleen al aan denk… een Bolle en zwanger zijn… hoogzwanger… waarin je je ook nog rustig moet houden… :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: