Lydia telt niet meer af; salomé is er!!!

Goed geslapen Lydia? Of weer live bevallingen gevolgd :wink:

Ondertussen al weer 36 weken en 1 dag… Zo ver ben je al, elke dag extra is er 1 :-*

Hoe is het vandaag met je?

Voelt je buik nog zo aan?Of blijft dat sowieso?

:-*

Weer een dagje dichterbij!

Nog een weekje en dan is het oktober!

buik voelt gewoon niet prettig. Bij alles wat ik doe doet mijn buik pijn. En met 2 kinderen is compleet niks doen onmogelijk. Lev is veel bij de gastouder maar ik mis m dan wel erg. Beetje dubbel dus.

Morgen vraag ik bij de gyn wat ik hiermee moet want het wordt wel pittig zo. Heb geen zin in boeken film tv tijdschriften. Terwijl ik normaal en mensen die me kennen weten dat- eindeloos door ga. Maar het is voor een heel goed doel he en zo lang is het niet meer.

Ah en de dag is alweer voor de helft om :lol:

en weer een dag eraf het is inderdaad wel voor een goed doel maar neemt niet weg dat het wel zwaar kan zijn.

@marisca77 wrote:

en weer een dag eraf het is inderdaad wel voor een goed doel maar neemt niet weg dat het wel zwaar kan zijn.

Ach deze dag is ook al voor een groot deel om. Fiep heeft me een link gestuurd met wat te kijken :thumbup: over een uur naar de gyn…

En morgen weekend…of is dat niet zo bij je man??

Ben benieuwd wat de gyn. zegt!?

:-*

de afspraak was gisteren :oops: maar een vervanger had wel tijd. En toen storte ik in… Tranen. Mocht kiezen voor opname of naar huis. Wilde liever naar huis maar ik mag dag en nacht bellen als ik wil komen. Mijn eigen gyn kwamen we later in de gang tegen en die maakte duidelijk dat hij het kindje zo haalt als het moet. Wel opgelucht en ik hoop dat ik goed gekozen heb door naar huis te gaan :shifty:

och mop…de koek is aardig op he?!

Kijk het aan thuis…als je het idee hebt dat je je rust niet pakt.krijgt…of dat het ieder moment wel eens genoeg geweest kan zijn kan je altijd naar het ZH gaan toch??

Ik hoop dat je het nog een dag of 5 vol gaat houden…zou voor de kleine een mooi termijn zijn toch?

:hug:

Lydia, ik heb dit topic even gelezen. Jij ook een spannende zs. Heel veel sterkte voor deze laatste dagen… ben benieuwd naar de naam/namen!

:hug:

Lieffie… gewoon even een dikke vette knuffel… Fijn om te weten dat je mag bevallen zodra je het aangeeft… En anders toch nog maar een opname voor die laatste paar dagen hoor! Want een beetje uitgerust zijn voordat je moet bevallen is toch ook wel fijn denk ik… :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

dikke knuffel en ik sluit me helemaal aan bij mar! :-* :-* :-* :-* :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

aaaah jeetje, die loodjes worden maar zwaarder en zwaarder he. je klintk op lydia. en volgens mij verdien je een hele berg knuffels om die laatste dagen/weken door te komen. vond iets handigs voor je:

een knuffel-kussen. Hebben?

of maak ik je blijer met een heerlijke indiase thaly?

:drool:

liefs, hoop echt voor je dat je uh ik weet niet wat. dat het goed met je gaat, dat het snel 37 weken is, en dat jij heel snel met je prachtige kleine wondertje aan de borst ligt! (uh nee, niet dat jij aan de borst ligt, damn, hoe krijg ik dat nou grammaticaal kloppend?)

Ik hoop snel dat je 37 wkn passeerd, dat je kan genieten van dat kleine wondertje, die nog in je buik zit!

Dat je snel mag/kan genieten, terwijl er een ukkie op je borst ligt… (of aan?)

Hè bah meis.

Ik heb met je te doen. :hug:

Hopelijk heeft Fiep’s knuffelkussen een lach op je gezicht getoverd.

Wel op die van mij iig. :wink:

Nog even een dan ligt er een heerlijk poppetje in die mooie nieuwe kleertjes. (en dure sokjes…)

Dikke kus

:-* iedereen.

Oooh en dat eten Fiep :drool: Het is nog erger dan gisteren :wink:

Ik ben wel blij gewoon thuis te zijn.

Ben nog verwend met een zakje 1912 chocola (tirsa die ken je wel) en onze trouwbloemen :inlove: , drie bloemen, voor elk kind 1.

1 oktober ga ik gewoon halen :snooty: en ik ga bellen als ik er weer zo stressy van wordt. Opnemen kan altijd nog.

Moet nog even bij lezen,maar alvast een dikke :hug:

@lydia wrote:

:-* iedereen.

Oooh en dat eten Fiep :drool: Het is nog erger dan gisteren :wink:

Ik ben wel blij gewoon thuis te zijn.

Ben nog verwend met een zakje 1912 chocola (tirsa die ken je wel) en onze trouwbloemen :inlove: , drie bloemen, voor elk kind 1.

1 oktober ga ik gewoon halen :snooty: en ik ga bellen als ik er weer zo stressy van wordt. Opnemen kan altijd nog.

Oh wat lief!!!

Oh ik heb ook zo’n zin in chocola.

Weet je nog dat we van die enorme dozen chocolade wegwerkten?

Chocolade dromen ofzo… :drool:

Wat raar dat we toen 20 kilo zwaarder waren. :lol:

volgens mij is het moederschap goed voor onze vrouw-waarde :mrgreen: