pff wat een gedoe. buiten schoppen die VK en niet meer binnenlaten. aan een buik gaan zitten porren zonder eerst goed de status te lezen
bijt van je af hoor, anders wil ik het ook wel voor je doen als je me even belt :lol:
sterkte met aftellen!
wat zeg je dan, ik ben de moeder van Lev :mrgreen:
Gaat nu wel even goed hoor, best rustig. Maar het lijkt alsof ik dan juist 's nachts last krijg als het overdag oke is en als het 's nachts niet fijn is ben ik overdag heel fit.
Dus hopelijk gaat het vannacht niet weer zo raar :?
ben er met H. even uitgeweest voor geboortekaartje en wat boodschappen.
Dat was geen succes :wall: het kaartje wel trouwens
Het stomme is dat ik niet goed in bed kan liggen en daar lig ik het grootste deel van de dag in. Ik heb nog nooit zo veel van de slaapkamer gezien.
Sinds ik bij die ctg bijna onderuit ging, lig ik gewoon niet goed meer op mijn rug. Er knelt dan een ader af omdat de baarmoeder er op ligt of zo, en dan krijg ik een soort van flauwte. Ik vind het gewoon eng om te gaan liggen :? Dus op mijn zij maar dat internet/kijkt/leest niet zo lekker natuurlijk 8)
Er ligt alleen wel weer van alles in, een vestje van lev en een sok en een adapter van iets :?
Ben er net even uit geweest voor schoenen voor Lev, je kunt me nu opdweilen.
Moet wel zeggen dat ik de afgelopen nachten live-bubs heb meegemaakt van Jolanda en Claudia, en deze afgelopen nacht begonnen de oktobermama’s echt los te gaan met bevallen en ook dat heb ik meegekregen dus echt nachtrust :liar: 8)