Zo fijne vk :snooty: :naughty:
Hoop dat je een goeie nacht gehad hebt, succes vandaag! :hug:
best goed geslapen. Pas vroeg in de ochtend weer wat harde buiken. Eerst maar even man en kinderen de deur uit dan douchen en dan weg.
Ja maf die vrouw he.
Bij de vorige controle had ik de gyn gevraagd of hij het gewicht van de baby wilde schatten.dat wilde hij niet om de buik niet te belasten. En zij begon er gisteren zonder probleem aan te duwen en prikken. Heeft mijn status natuurlijk niet gezien of zo. Wij gaan ontbijten!
Aparte manier van doen Lyds…
Vandaaag ondanks de goede nacht gewoon weer ctg?
gyn wilde me wel zelf even zien. Hoop niet dat ik het nóg rustiger aan moet doen want dan kan ik beter in een klooster gaan wonen de komende weken.
Wat een rare vk zeg.
Veel succes vandaag!
jahoei 17 :inlove:
Lydia heel goed dat de gyn je zelf wilde zien :thumbup:
Sterkte strakjes en ik hoop weer op een goede ctg :-
oo en wat lekker he een nachtje lekker slapen :-
Succes zo direct!
en…hoe was de ctg? :-*
goed. Dezelfde vk kwam weer gezellig langs :liar: maar voor de zekerheid kwam ook de gyn. Hij heeft een echo gemaakt en de wand bekeken. Dat valt niet goed te bekijken maar hij zag wel dat er geen scheuren in zaten :thumbup:
Hij denkt wel dat ik weeën heb gehad en ik moet echt echt echt bellen als het weer langer dan een uur duurt. Dan halen ze het kindje evt. eerder. En voor nu: absolute rust houden…
Ben wel blij want ik ga nog steeds voor oktober :dance:
Jeetje…doe kalm aan…
Ben je wel blij zeker dat je zeker wet dat die VK niet aan je bed staat strkas met bevallen
Nog eventjes…ben wel weer erg aagje naar de naam!!
nog eventjes volhouden lydia :-* lukt het denk je? die absolute rust? :-*
:mrgreen: sas ik vind de naam heel mooi. Jullie mogen best gokken maar volgens mij komt niemand er op…
Nyn kinderen zijn weg vandaag en harm straks ook. Rust…
Lydia fijn dat alles gewoon nog goed gaat, absolute rust pfff gaat moeilijk worden he? maar wel doen hoor! Ik had echt het gevoel die gaat opgenomen worden vandaag …wel fijn dat je gewoon thuis kan zijn…
nog eventjes meis :-* :-* :-*
@lydia wrote:
:mrgreen: sas ik vind de naam heel mooi. Jullie mogen best gokken maar volgens mij komt niemand er op…
Nyn kinderen zijn weg vandaag en harm straks ook. Rust…
Ik ga het niet eens proberen :lol:
Ik wacht rustig af :liar:
Fijn dat je lekker het huis voor jezelf hebt…take care!
Zo even kijken hoe Leeds t doet…
Maar klinkt wel heftig toch allemaal hoor…
Doen he… die rust nemen he… :snooty: :thumbup:
Ik ben oooooooooook benieuwd naar de naaaaaaaaaam… :inlove:
sweet 16!!! :inlove:
leeds, hoe was je nacht? :-*
en weer een dagje minder
slecht geslapen. Hierdoor wel live getuige van de bub van jolanda :lol: vanmorgen heeft de hulp het huis weer genesteldrangt 8) lig nu voor de verandering weer eens te liggen.
Verder vrij rustig in buik. Wel veel leven maar geen pijn nog :dance:
Joh, nu al een afteltopic, had die rond 37 weken verwacht :mrgreen:
Fijn dat het goed gaat vandaag, moet steeds aan je denken…
pff wat een gedoe. buiten schoppen die VK en niet meer binnenlaten. aan een buik gaan zitten porren zonder eerst goed de status te lezen
bijt van je af hoor, anders wil ik het ook wel voor je doen als je me even belt :lol:
sterkte met aftellen!