het arme schaapie. dus tel hier met haar mee…
Ik doe mee me aftellen voor Lydia :mrgreen:
:lol: Fiep
@~Claudia28~ wrote:
Ik doe mee
Ja jij telt en telt en telt
Eerst jij hoor…!!!
nog een mee teller of nou ja een afteller dus
Ik doe mee…
Maar dan vidn ik wel dat ze even wat meer sokken moet gaan kopen, anders meld ik mij weer af…
ik tel ook mee :mrgreen:
@Madre wrote:
Ik doe mee…
Maar dan vidn ik wel dat ze even wat meer sokken moet gaan kopen, anders meld ik mij weer af…
en dat ze niet meer rare plaatjes voor god in elkaar moet gaan timmeren. anders is het snel afgelopen met dat aftellen natuurlijk…
@fiep klophout wrote:
@Madre wrote:Ik doe mee…
en dat ze niet meer rare plaatjes voor god in elkaar moet gaan timmeren. anders is het snel afgelopen met dat aftellen natuurlijk…
:think: :think:
Nu vraag ik me af waar ik aan begonnen ben :mrgreen: :mrgreen:
@fiep klophout wrote:
@Madre wrote:Ik doe mee…
GILLER!!!
claudia je hebt geen idee waar je aan begint. Geloof ik :shifty:
het goede nieuws is dat ik nu ongeveer 7 paar sokjes heb.
Heb je daar wat aan Lous?
Beter, beter!!!
Spannend Lydia!
Ik tel ook graag mee af!
@joseetje wrote:
Spannend Lydia!
Ik tel ook graag mee af!
Ik ook, al heb ik werkelijk geen flauw idee waar Fiep en Madre het over hebben :lol:
Leeds… ik tel mee af…
Heb je al een naam?
Is de katheder al schoon?
Heb je je red pearls al aangevuld?
En de oktober mama’s tellen ook allemaal heel hard mee!
@Affie wrote:
@joseetje wrote:Spannend Lydia!
Ik tel ook graag mee af!
Ik ook, al heb ik werkelijk geen flauw idee waar Fiep en Madre het over hebben :lol:
Ik ook niet! :mrgreen:
Te weinig sokken?
en Lydia moet rustig aan doen?
Zoiets?
Lydia heb je je tas al gepakt?
Niks vergeten?
Of was jij dat niet die de vorige keer lippenstift vergeten was en dat nog even snel is gaan halen?
ik tel wel mee
ben vooral benieuwd naar de naam…wij hebben hier maar 2 meiden en 2 jongensopties waar we het eens over kunnen worden, dus o wee als jij… :mrgreen:
Dat is inderdaad zielig, dus ik tel ook mee!!!
Hoe voel je je?
nog 21
(je kunt natuurlijk niet een afteltopic hebben, zonder dat er wordt afgeteld, toch??)
@fiep klophout wrote:
nog 21
(je kunt natuurlijk niet een afteltopic hebben, zonder dat er wordt afgeteld, toch??)
21 wat?
Dagen? Tot wanneer tel jij dan?