faizaa hou maar op…
Hij gaat elke dag naar de gastouder, zelfs vandaag :shifty:
Hij springt op mijn buik, hij trapt met zijn voeten in mijn buik, hij rent, hij klooit, je kent het…
En dan pakt hij een luierdoekje en gaat mijn buik wassen :inlove:
Maar vanmiddag bracht de gastouder hem thuis, ze ging weg, Lev geeft H en mij een kus en loopt zo weer met haar mee naar de auto Dahag mama zei hij nog…
En gisteren noemde hij me al Tjitske… :oops: dat moet niet te lang meer duren want het is wel handig dat hij even onthoudt dat ik zijn mama ben…
Ik moest er ook wel om lachen ergens maar het was wel een beetje bot op een bepaalde manier
ha ha, ja ik zit aan keizersnedes en bevallingen te denken, dus dan verwissel je al snel een d voor een t hè :lol: .
nu ik de rest ook uit heb, krijg je wel wat extra dikke knuffels en kusjes van mij hoor! :hug: :-* :hug: :-
zou je die red pearls ook met de post kunnen sturen :think: .
ik weet nog wel wat leuke linkjes om je op te vrolijken, zal eens kijken wat ik je pb-en kan.
hee maar fai, kun je niet toch effe iets smerigs vragen of zeggen ofzo? Het is voor een goed doel hè, om Lydia iets geinigs te doen te geven…
Maar woensdag is dus je streefdatum? Nou wijfie, daar ben je bijna…!! Wel trots op jezelf zijn hoor, dat je niet de ‘makkelijke’ uitweg hebt gekozen . En ook trots op jezelf zijn als je op tijd ‘tot hier en niet verder zegt’ :- .
En in de tussentijd is iedere dag langer weer wat grammetjes meer, weer een wat sterker en groter beebje (makkelijker aan de tiet ook, als ze wat sterker is). Je laatste daagjes zwanger óóit… ook wat…
@lydia wrote:
faizaa hou maar op…
Hij springt op mijn buik, hij trapt met zijn voeten in mijn buik, hij rent, hij klooit, je kent het…
Maar vanmiddag bracht de gastouder hem thuis, ze ging weg, Lev geeft H en mij een kus en loopt zo weer met haar mee naar de auto Dahag mama zei hij nog…
En gisteren noemde hij me al Tjitske… :oops: dat moet niet te lang meer duren want het is wel handig dat hij even onthoudt dat ik zijn mama ben…
Ik moest er ook wel om lachen ergens maar het was wel een beetje bot op een bepaalde manier
Het eerste stuk is ZO herkenbaar… ruwe lompe boerkes zijn het :silenced:
Het tweede stuk… dat ze toch ook heel lief kunnen zijn… ook herkenbaar… al mis ik dan de kopstoot die hij per ongeluk geeft nadat hij heel enthousiast met zn hoofd omhoog komt… :mrgreen:
Het derde stuk… moet maar even zo… mama staat nu heel even op 1… en je mama gevoel zorgt er natuurlijk voor dat je even moet slikken…
zou bijna zeggen: genietttt er even van… die tijd zonder Lev… AS op school… maar ik kan me evengoed heel goed voorstellen dat je je zo voelt hoor
Ok… Lena… speciaal voor jou…
In eerste instantie moest ik aan deze denken toen ik over Leeds dr red pearls las… :lol:
Zal wel het laaatste zijn waar zij aan denkt…
En dat was dan de laatste smeerlapperij die ik verkondig…
Probeer na de ramadan met een schone lei te beginnen… :inlove: :lol:
Fai toch :silenced: :roll: :lol: :lol: :lol:
Lydia, niet leuk dat Lev je Tjitske gaat noemen… Is dat je naam, nee toch? of bijnaam? ik weet het niet :shifty:
En hoewel je hem mist, is het wel even het ‘beste’, voor jou om hem even met de gastouder mee te laten gaan, zodat jij kan rusten… (of dekbedden uit het raam gaat hangen, of hamburgers grillen…)
Ja idd… hamburgers grillen… Leeds… :think: :think: :think:
@lydia wrote:
faizaa hou maar op…
Ach… dat trekt straks vast weer heel snel bij als hij weer bij je kan zijn met beeb uit de buik! :inlove:
Tot woensdag volhouden? Nog maar een paar daagjes
We hebben hier ook een baptistengemeente, maar denk niet dat Wigle van plan was op te stappen
dank je fai! :dance:
sweet love de gastouder heet zo 8)
Kroes ga je in november ook naar de jubileum viering? Over wigle gesproken namelijk :mrgreen:
Wie is hier nou zwanger :shifty:
H. zit hier naast me op bed een bak cookie dough ijs leeg te eten. Mijn bak :naughty:
Fai nee die red zocht ik niet 8)
:mrgreen: De vieringen waren de afgelopen zondagen al, 25 jaar bestaan. We zijn niet geweest. Alhoewel ik de meerkerk een hele goede gedegen kerk vindt, zijn de diensten ietwat makkelijk. Viel zowat in slaap
(willow creek benadering) en er komen zoveel mensen, ik verzuip zowat erin.
Niks ten nadele van Wigle hoor
Wat wel tof was, ze hadden voor de jeugd de challenge afgehuurd voor 2 zondagen…(discotheek in de buurt)
Hoe is het vandaag gegaan?
@lydia wrote:
H. zit hier naast me op bed een bak cookie dough ijs leeg te eten. Mijn bak :naughty:
maar hij heeft natuurlijk een nieuwe bak voor je gehaald vandaag?
8)
@annemarie69 wrote:
@lydia wrote:H. zit hier naast me op bed een bak cookie dough ijs leeg te eten. Mijn bak :naughty:
maar hij heeft natuurlijk een nieuwe bak voor je gehaald vandaag?
8)
nee, wel gevulde speculaas
Kroes ik doel eigenlijk op een landelijke jubileumdag :mrgreen: waar Wigle spreekt. H. organiseert die dag met een groepje mensen, vandaar.
Ik ga zo eens dit ding uitzetten, veel te druk gemaakt vandaag :oops:
Lekker slapen meis :-*
ik wil ook gevulde speculaas! En als je daar alleen om mag zeuren als je hoogzwanger bent, dan wil ik ook hoogzwanger zijn. :evil:
ik lust ook absoluut geen gevulde speculaas :liar:
truste!
daar zouden ze ijs van moeten maken :mrgreen: gevulde speculaas ijs :mrgreen: :drool: :mrgreen:
lekker slapen lydia! Als je wakker wordt dan ben je nog weer een dagje dichter bij die 37 weken :-*
Brrrrr gevulde speculaas… :sick:
Nee geen geintje…
Maar goed… als dat de pijn verzacht van de bak B&J die verloren is gegaan… so be it…
:thumbup:
nog 1 dag! je bent er bijjjjna…je bent er bijjjna…lalalala 8)