zich aan het verheugen is om naar de basisschool te gaan, en dan zou hij na een korte periode weer thuis moeten blijven. Dat kan voor een kind van net 4 toch niet.
Hardstikke zindelijk, gaat zelf naar de wc zonder het tegen mij te zeggen zelfs!!!
En omdat hij zn broek niet tijdig open kon krijgen plaste hij in zn broek en hup: meneer moest maar weer thuis blijven want de zorg is te groot… :wall:
Ik heb zelf ook heel slechte ervaring met een school. Niet over zindelijkheid maar andere zaakjes. Op die school werd ook vanalles aangedragen zodat zij niks hoefden te doen,met mijn zoontje maar ook tal van andere moeders. Camera’s plaatsen bij mensen thuis, ritalin geven aan kinderen, jeugdzorg inschakelen, de hele riedel. 6 jaar lang heb ik gevochten tegen de school. En wat was het laatste zinnetje dat de directrice tegen mij zei: Je zoont had een negatief imago en is daar nooit meer vanaf gekomen. Ik geef je dit als waarschuwing, mocht je aanvoelen dat dat bij jouw zoontje ook gebeurd, zoek een andere school. Laat Hem niet de dupe worden van een school.Ik heb ervoor gekozen en ben super opgelucht. Wat een stress heb ik gehad zeg…Ik vind de school van je zoontje echt te ver gaan. Als ik dat lees word ik lyrisch!! Bureau Jeugdzorg?? Wat kunnen die voor je betekenen?
Ik heb zelf ook heel slechte ervaring met een school. Niet over zindelijkheid maar andere zaakjes. Op die school werd ook vanalles aangedragen zodat zij niks hoefden te doen,met mijn zoontje maar ook tal van andere moeders. Camera’s plaatsen bij mensen thuis, ritalin geven aan kinderen, jeugdzorg inschakelen, de hele riedel. 6 jaar lang heb ik gevochten tegen de school. En wat was het laatste zinnetje dat de directrice tegen mij zei: Je zoont had een negatief imago en is daar nooit meer vanaf gekomen. Ik geef je dit als waarschuwing, mocht je aanvoelen dat dat bij jouw zoontje ook gebeurd, zoek een andere school. Laat Hem niet de dupe worden van een school.Ik heb ervoor gekozen en ben super opgelucht. Wat een stress heb ik gehad zeg…Ik vind de school van je zoontje echt te ver gaan. Als ik dat lees word ik lyrisch!! Bureau Jeugdzorg?? Wat kunnen die voor je betekenen?
Nee dat kan niet…Zo bedoelde ik het niet. Er was een kindje dat hart een hartafwijking en is daar dit jaar aan geopereerd. Hij heeft door zijn ziekte concentratie problemen. Toe had de schoolpsycholoog voorgesteld om hem ritalin te geven. :shock: :shock: :shock:
Dat mag dus absoluut niet. En in mijn situatie was het zo dat ik van hun de dosering moest verhogen anders was het exit school!!
En vandaag las ik in de krant dat klassen nog groter moeten worden en leraren de laan worden uitgestuurd. Ben ik even blij met het kleine klasje van 17 kinderen…(In belgie).
Ik vindt het verhaal steeds gekker worden!!! Absurt gewoon…
Het is vervelend genoeg voor je zoontje om een ongelukje te krijgen en dan zo gestraft worden… Ik kan me er al heel erg kwaad om maken…HIJ IS 4!
Ik hoop voor je dat het gesprek met de andere school loopt zoals je plant, en voor je zoontje :thumbup: "dikke duim"dat hij het zo goed kan hoor, en dat op zo’n kort tijdsbestek! SUPER…
Aan stillewater. die school is ook vreemd, maar het is echt waar. De schoolpsycholoog wil dan dat de moeder naar de huisarts gaat en daar ritalin haalt. Psychologen mogen dat niet voorschrijven, psychiaters en HA wel. Maar ok.
Rooike ik volg je ontwikkelingen want ik heb erg met je te doen…
Luuk gaat mee (kan ook niet anders haha) dus kan ze hem gelijk zien in zijn doen en laten.
Vanmorgen toen hij uit bed kwam (met pamper) liep hij naar de wc en moest plassen zei hij, dus hij wil smorgens gelijk dat ding uit!!
Ook al een goed teken toch!!!
Overdag gaat het super, alleen van de week had ie in zn broek gepoept, ik was effe een half uurtje weg en had mn dochter gevraagd effe op te letten en tja, die duikt achter de laptop en de rest kan dr gestolen worden, dus dat was iets minder maar ja, kan gebeuren!
Ben net op die andere school geweest en het is geen probleem dat hij daar komt, alleen ze moet dus overleggen omdat de klassen al eigelijk vol zijn… Dus hopelijk is er een plekje voor hem en anders kan hij het a.k nieuwe schooljaar pas komen, in september pas…
Heb hem wel gelijk ingeschreven.
Dus hoe zou ik dat dan moeten doen vraag ik me af… :think:
Moet hij tot die tijd dan thuisblijven?
Dat schiet me net dus pas te binnen, en niet daar, doos dat ik ben! :doh:
Ik moet Luuks BSN toch nog doorbellen maandag dus dan vraag ik het gelijk.
Moet maandag ook de andere school bellen, omdat die nog niet weten dat ik met een andere school bezig ben…