Dat is balen, en zo zonde, want je moet het echt volgen, het is allemaal zo ingewikkeld! Komen er geen herhalingen ofzo?
nee op net 5 wordt er helemaal niks herhaalt
:dance: :dance: :dance: :dance:
vanavond is het weer zover.
Ben al heel benieuwd hoor door jullie verhalen.
En idd kate is samen met die andere en naar het schijnt gaan ze ook trouwen hoor.
d’r mag van mij nou wel weer eens iets mysterious gebeuren of een tipje van de sluier worden opgelicht
ik vertrouw die nieuwe wel voor geen meter, maar deze aflevering was weinig spannend
denk erom, vrijdag begint het om 20.30!!!
@SeeSeeEm wrote:
denk erom, vrijdag begint het om 20.30!!!
ter herinnering!
Hoi,
Ik had het vorige week gelijk op de kalener gezet met een rode stift…
Maar bedankt voor het waarschuwen van iedereen…
Groetjes babylover
Ik heb reeds 40 afleveringen op de harde schijf staan, gisteren de 1e 2 gezien en VERSLAAFD !!!
Vanavond weer 2 kijken ! :thumbup:
Ik ben op internet aan het op voor lezen.
Ik weet daardoor al een paar dingetjes, maar niet alles wordt onthuld. Zo weet ik dat ze (even in een spoiler voor wie het niet wil weten) dat ze op de plek van de luchtballon iets vinden, maar de site zegt niet wat.
Ik blijf het evengoed spannend vinden hoor!
Ik heb gisteren weer een aflevering gezien die vorige week in Amerika is uitgezonden. Hij duurde wel ruim anderhalf uur. En het was spannend .
Volgende week komt de laatste aflevering.
En er komt dus gewoon een serie 3!!! :mrgreen:
Dus de ontknoping is nog niet nabij, al kom je nu echt heel veel te weten.
Wat is het toch een superserie. :thumbup:
Er zijn trouwens beeldjes uit
Op die site die ik bekeek, staat al info over de laatste aflevering, dus volgens mij is ie al uitgezonden hoor.
Er stond onder iets van ‘see you next year’.
Ben wel blij dat er nog een seizoen komt!
@claud7 wrote:
Ik heb gisteren weer een aflevering gezien die vorige week in Amerika is uitgezonden. Hij duurde wel ruim anderhalf uur. En het was spannend.
Volgende week komt de laatste aflevering.
Ja die heb ik ook gezien, wow echt heel spannend!
Maar ik snap het niet, die van anderhalf uur was toch de laatste aflevering?? :?
Wat ik van mn vriend begreep, komt er na die wij dus gezien hebben nu nog 1 aflevering en dan in september een stuks of 7 a 8. En daarna in febr. 2007 echt de laatste afleveringen.
Volgens mij heb jij het over die samenvatting die gaat komen. Die gaat volgende week komen om het seizoen af te sluiten maar dat zijn alemaal kleine stukjes van het afgelopen seizoen.
Maar wat moeten we dan weer lang wachten he?
Whaaaaaaaaaaaa heb het gemist gister!
'k was naar Toppers.
@TaMa wrote:
Volgens mij heb jij het over die samenvatting die gaat komen. Die gaat volgende week komen om het seizoen af te sluiten maar dat zijn alemaal kleine stukjes van het afgelopen seizoen.
Maar wat moeten we dan weer lang wachten he?![]()
Is het volgende week de laatste aflevering???
Nee toch zeker!!! Dat overleven wij hier niet hoor…
groetjes babylover
babylover, in Amerika bedoel ik :mrgreen: .
Haha ik vond het zo spannend dat ik het met amerika heb gevolgd en daar is deze week de laatste afleveringen geweest
Hoi,
Het was weer erg spannend… Het einde dan vooral… Maar ze zullen er wel niet op terug komen denk ik…
In de gids die morgen in gaat staat bij volgende week vrijdag dat er nog 4 afleveringen komen en dat dan het seizoen voorbij is…
Kunnen we rustig afkicken, gelukkig…
Groetjes babylover
nou, niets rustig afwachten.
ben de afleveringen aan het downloaden, laatste 3, dan kijk ik ze lekker achter elkaar
vond het weer erg spannend!!!
Lost rules,
enige programma dat ik nog met zien op tv tegenwoordig.
blijft toch wel spannend