LOST

Wat vind jij van de huidige status van LOST?



Zoveel mensen zoveel meningen, ik heb er een klein greepje uit gepakt, en de rest schaar ik onder “Anders”.

Wat is dat LOST??

@Kaar wrote:

Wat is dat LOST??




hehe :mrgreen: ik voelde me al knullig om het te vragen, dus ik dacht eerst maar even alle antwoorden lezen…maar ik heb echt GEEN idee waar het over gaat :oops: (erg stom ??)

Een spannende serie op tv…

Ik vind het super!!!



Maar als ik me niet vergis zijn jullie al aan de tweede reeks bezig.

Of heb ik het mis?

Nog nooit gezien!



Dus ik kan niet stemmen!

ik heb anders want ik ken het niet…

nooit gezien

Tja je kan natuurlijk alleen maar een mening geven als je het ook gezien hebt he? :wink:

De enige serie waar ik naar kijk!!



Elke keer is het nóg spannender, ik verheug me nu alweer op vrijdag!

Net5, vlak na Charmed :mrgreen: Rond half 10…



Vidn het soms een beetje teveel ge-heen en weer naar het verleden en heden… Maar verder: kijkt het altijd of neem het op :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@Joepie wrote:

Nog nooit gezien!



Dus ik kan niet stemmen!




Hier hetzelfde…

Ik vind het leuk maar te langzaam…

Ik ben ook zo bang dat de climax totaal gaat tegenvallen. Het eerste seizoen hebben we helemaal gekeken, de 2e valt toch een beetje tegen. Kijk het niet altijd…



Mark en ik hebben een nieuwe hobby.

We downloaden nieuw en populaire series uit de US en kijken het in een keer op een saaie zondagochtend…

Ik kijk wel iedere week maar meer om nieuwsgierigheid dan om de kwaliteit van de serie… Ik heb de 2e gestemd.

nog niet gezien.

Ik ben al ietsje verder :mrgreen:



Ik downloadde het eerst, mja toen was er een seizoenstop en nu zijn we bijna even ver dus kijk ik nu met de tv mee.

Ik blijf het spannend vinden. :clap:

Ik vind het spannend en ik hoop dat er een knap einde aan zit. Niet zoals destijds bij Twin Peaks :frowning: .



Maar soms gebeurt er iets waar ze pas veel later weer op terugkomen en wat ik al bijna vergeten was, zoals dat Locke Sayid had neergeslagen.

Ik heb een boel vragen hoor: wat betekenen de vervloekte cijfers, wat zit er onder het luik, wat voor gaven heeft dat jochie (hij las over een ijsbeer in een stripboek en die kwamen ze nog tegen ook), wat voor monster greep de piloot etc.?

Ik denk dat het iets buitenaards is, wie denkt dat ook?

Echt helemaal geweldig. Lost is zo spannend, is echt mn favo serie op het moment.

Wij waren zo nieuwsgierig dat we alle aflveringen donwloaden van Amerika. En zitten dus al veel verder in de serie dan hier.

Vanavond zenden ze in Amerika weer een aflevering uit, joehoe.

Kunnen we van de week weer verder kijken :smiley: .

ik ken het ook niet :oops: