LOST

Superspannende serie! Ik heb gestemd op "Spannend, ben benieuwd naar “the hatch”… En wanneer krijgen dr. Lekkertje en Kate nou wat :roll: :lol: :?:

Ohw zitten jullie nu aan het eerste of tweede seizoen?? En wat is the hatch??

@Anne-marie wrote:

Ik denk dat het iets buitenaards is, wie denkt dat ook?




Nou, ik dacht eerst aan een dinosauris die de piloot pakte, maar door dat luik denk ik ook aan een ruimteschip (met vijandige buitenaardse wezens).

Huh, ik dacht dat Kate voortvluchtig was na een bankroof en dat daarna haar jeugdvriendje in de auto werd doodgeschoten, maar nu blijkt dat die bankroof later was om het vliegtuigje van hem te verkrijgen???

Waarom was ze dan voortvluchtig toen ze in het ziekenhuis haar moeder kwam opzoeken?

Ik heb “anders” want eh… ik ken het niet!!

@SeeSeeEm wrote:

Huh, ik dacht dat Kate voortvluchtig was na een bankroof en dat daarna haar jeugdvriendje in de auto werd doodgeschoten, maar nu blijkt dat die bankroof later was om het vliegtuigje van hem te verkrijgen???

Waarom was ze dan voortvluchtig toen ze in het ziekenhuis haar moeder kwam opzoeken?




Ze houden het wel spannend hè!

Ik neem het altijd op, en dan kijken we het op zondag-avond…



Dus ik weet nog niet wat er deze week gebeurd is… Maar ik vond het vorige week wel heel spannend eindigen, met dat jongetje dat dingen ‘ziet’… Als hij zegt “We moeten wegwezen hier…” dan wordt het ECHT spannend… :shifty:

Hij zei idd tegen Locke dat ie dat luik niet moest openen! Ben benieuwd wat daar in zit en natuurlijk ook wat dat schip van de Zwarte Rots is.

Hé jullie zitten verder san wij.

Hier is er net één gestorven toen die in dat sportvliegtuigje naar beneden viel.

Pff ben effe zijn naam kwijt Bounce of zo zeker??

Boone heette hij. Dat scheelt inderdaad een stuk of 4 afleveringen dan!

Volgende week wordt het wel heeeeeeeeel spannend!!!

Wel de laatste aflevering van het seizoen volgens de website van ABC, maar hopelijk niet bij Net5 (die stoppen wel eens vaker halverwege een seizoen en zenden dan de helft van het ene en de helft van het volgende seizoen uit en nu waren ze ook eerder gestopt).

Hoi,

Hier ook een trouwe kijker. Volgende week is de laatste aflevering van seizoen 1… En hopelijk gaat net 5 daarna verder met seizoen 2…

Kijk maar naar de reclame over die dvdbox, daar zaten nog stukjes bij over de aflevering van vrijdag en dat is dus nog seizoen 1. Ook in de televezier stond dat het volgende week de laatste is van seizoen 1…



En volgende week gaat er weer iemand dood vandaar dat die antz erbij is gekomen denken wij…



Ik vind het erg spannend en kan dan ook niet wachten tot het vrijdag is…



Groetjes babylover

Dacht ik ook al dat er eentje dood gaat, ik dacht aan die Arzt, eigenlijk al afgelopen aflevering.

Spannend!!! Ik vind het een supergoede serie! Ik hoop inderdaad dat het een goed einde gaat worden! En ik ben ook benieuwd hoe het met de mensen op het vlot gaat, zouden die weer op een ander eiland stranden?



Oh enne Kate wilde dat vliegtuigje hebben omdat die voor haar jeugdvriendje heel belangrijk was. Volgens mij was dat de reden, maar dat zal nog wel boven water komen de komende afleveringen…



Ik hoop dat ze nog even doorgaan, zoveel afleveringen hebben we nog niet gehad na de zomerstop…

@Tante Soesa wrote:



Oh enne Kate wilde dat vliegtuigje hebben omdat die voor haar jeugdvriendje heel belangrijk was. Volgens mij was dat de reden, maar dat zal nog wel boven water komen de komende afleveringen…




De reden snapte ik wel, maar de volgorde van bepaalde gebeurtenissen van Kate niet.

nog 2 dagen en dan komt het weer :dance: !

Ik ken het wel alleen nooit gezien…Heb een keimooie plasma aan de muur hangen maar vind tv kijken niet meer zo boeiend…

Dus kan helaas niet echt meestemmen en heb “anders” gekozen…

Ik zi5t al klaar…spannend

ik ga er ook voor zitten

ik had deze aflevering spannender gedacht, ik dacht dat ik vorige week ergens had gelezen dat ze deze aflevering een schip tegenkwamen op zee…