LOST

geweldige serie. heb het net weer gekeken

Ze waren niet er rauwig om die Arnzt, terwijl die een veel ergere dood is gestorven dan die Boone?

Vond het ook een beetje tegenvallen maar waarom willen ze die baby nou hebben en komen ze nog op tijd.

Zullen ze volgende week de anderen wel tegenkomen op de boot…

Weer een week wachten…

Ik heb gekozen: ik zit iedere keer op het puntje van mijn stoel.



Ik ben namelijk al veel verder met kijken. Wij downloaden het van het net en we zijn net zo ver als in Amerika.

Ik vind het nog steeds spannend en ik weet wat er in de hatch zit hahahaha.

Ik verklap niets hoor.

Ik snap niet hoe ze die Franse met Aaron nog niet in hebben kunnen halen. Met een kind in je armen ga je toch lang niet zo snel als een rennende man die je op de hielen moet zitten.

Ik vind het een erg spannende en leuke serie. Mijn man heeft gelijk alle afleveringen gedownload, maar die wil ik nog heel niet zien, wil het gewoon op tv volgen.

OHH vind dit echt een geweldige serie.



Zo vreselijk spannend!!!



Ben ook zo benieuwd wie nu “the others” zijn.



Zijn het mensen, aliens, beesten?? En wat gaan ze doen??



Als ik kijk dan ben ik gewoon zenuwachtig hahahaha (hoezo meeleven) :oops:



gr. patricia

Ik ben stiekem al grof (het is in het engels en ik ben daar niet zo’n ster in) op voor aan het lezen (ik ben ook zo’n type die altijd op de laatste bladzijdes van een boek kijkt of bepaalde personages er nog in voor komen dus nog leven :oops:), maar het is mij nog niet helemaal duidelijk wie die anderen nou zijn. Dus nog steeds spannend voor me!

Wij kijken ook iedere vrijdagavond naar Lost.

Kunnen we het niet zien dan wordt het opgenomen.

Morgen is het hier weer de beurt aan een nieuw deel.

Tja en als ik goed lees gaat er dus iemand dood. Alhoewel ik niet direct weet wie die persoon is.

Is morgen een extra lange aflevering.

Kijk er al naar uit. :thumbup:

Nou Ilse dan zou ik maar met spanning voor de tv gaan hangen morgen, want ik denk dat die persoon hier al dood is??? Jij woont ik Belgie denk ik??? Veel kijk plezier.

Ja idd, heb gelezen dat ie al dood is. maar kan gelijk neit echt weten wie die vent is.

Is geen zo’n bekende dan?? Of wel

Ik zeg niks anders is de spanning er af. Morgen lekker kijken jij. Veel plezier.

haha ilse, wij weten het al!!! :silenced: :silenced:

Ja lap zeg, nu word ik nog nieuwsgieriger. :wall:

Ik ben helemaal fan van lost en vind het steeds spannender worden.

Ik zit echt te balen als het weer is afgelopen en kan niet wachten tot de volgende aflevering. Aan het einde van de vorige aflevering vond ik het ook een beetje langdradig worden, maar nu is de spanning weer terug.

Groetjes Tina

Jullie morgen een extra lange aflevering? Dan krijgen jullie er misschien 2 achter elkaar. Het was me idd nooit opgevallen dat er ‘to be continued’ op het eind kwam te staan en dat zag ik van de week wel.

@suusje wrote:

Ik vind het een erg spannende en leuke serie. Mijn man heeft gelijk alle afleveringen gedownload, maar die wil ik nog heel niet zien, wil het gewoon op tv volgen.




Ik wil ze niet vooraf zien hoor, maar voor het geval ik een aflevering per ongeluk mis: waar haalt ie ze vandaan?

Nou jaaaaaa wat een spanning weer vandaag hè? Ik had wel verwacht dat het niet allemaal goed zou gaan met dat vlot maar dan dit weer… je moet echt geen weekje missen, dan ben je meteen het hele verhaal kwijt momenteel! Ik wou dat het volgende week vrijdag was … :lol:

jaaaaaaaaaa, was echt weer superspannend.



Ik vind soms alleen die flashbacks irri. Net op het moment dat je denkt “nu komt er weer iets” ga je weer terug in het verleden :doh: .



Maar the others zijn dus gewoon mensen :think: hihi ik dacht dat het aliens zouden zijn :oops: (heb veel fantasie he!!)



maar goed, nu volgende week “the hatch” spannend…wat zou er in zitten…



gr. patricia