LOST

Ik heb maar de halve aflevering gezien, omdat die dame hier weer eens zat te klieren ipv gewoon haar fles te drinken en om half tien naar bed.

Maar het was wel spannend en ze kwamen dus wel voor "the boy"maar dan die andere boy dan ze dachten…

Is ze dus toch niet helemaal gek dat vrouwtje.

ik vraag me af of die others gewone mensen zijn

waarom stelen ze kinderen?

waarom gaan ze met die motorboot geen hulp zoeken?

waarom hebben ze niet eerder contact gezocht?

waarom is Rousseau zo bang voor ze?

wat is er met haar team gebeurd?

wat was het spannend!!!

@SeeSeeEm wrote:

ik vraag me af of die others gewone mensen zijn

waarom stelen ze kinderen?

waarom gaan ze met die motorboot geen hulp zoeken?

waarom hebben ze niet eerder contact gezocht?

waarom is Rousseau zo bang voor ze?

wat is er met haar team gebeurd?








:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

weet jij het antwoord, Lissy?

ik denk dat de anderen mensen zijn die ze al eerder ontmoet hebben (en dan bedoel ik niet in het vliegtuig), maar wat ze nou willen?

Okee, dan hier de Lissie-versie van Lost:



@SeeSeeEm wrote:

ik vraag me af of die others gewone mensen zijn

waarom stelen ze kinderen?


The Others stelen volgens mij kinderen omdat ze die opnemen in hun eigen volk. Ze kunnen zichzelf namelijk niet voortplanten, doordat ze bestraald zijn door aliens…





@SeeSeeEm wrote:
waarom gaan ze met die motorboot geen hulp zoeken?


The Others willen helemaal geen hulp, die willen lekker op hun eigen eilandje blijven, en lokken eens in de zoveel tijd mensen naar het eiland om hun kinderen te stelen :mrgreen: Het zijn gewoon een stelletje kinderlokkers.



@SeeSeeEm wrote:
waarom hebben ze niet eerder contact gezocht?
Ze zoeken alleen contact als ze nieuwe kinderen nodig hebben. Dat is zo eens in de 16 jaar. Eerst het team van Rousseau, en daarna het vliegtuig met de Lost-mensen.





@SeeSeeEm wrote:
waarom is Rousseau zo bang voor ze?
Omdat The Others haar expeditie-team bijna heeft uitgeroeid met een ziekte (op haar na dan) en omdat ze haar kind hebben gestolen. (Dit komt wel echt uit de serie :wink: )



@SeeSeeEm wrote:
wat is er met haar team gebeurd?


Zie vorige vraag.



Ik ben benieuwd hoever ik er naast zit :mrgreen:







Zelf heb ik ook nog wat interessante vragen:




  • Waarom staan er weer de “bad numbers” op het luik? Wat betekenen die nummers?
  • Waarom is de inwoner van het luik een oude bekende van Jack? Is dat een persoon met bovenaardse krachten, die Jack zijn vrouw heeft genezen? (I’m gonna fix you up)
  • Is het waar dat iedereen er door het lot naar toe is gebracht, en dat iedereen daar een soort ‘taak’ heeft?
  • Waar is de hond?

Hey lissie,

Interessante theorie…

En hele goede vragen, die heb ik ook wel ja.

Kan niet wachten tot volgende week. :shifty:

Groetjes Tina

leuk idee om vragen te stellen en kijken of iemand ze kan beantwoorden

eerst de aflevering van volgende week zien, want ik snap er nu geen balletje van :?

Hé jullie zitten gewoon al aan het vervolg.

Balen zeg, hier is het nog wachten geblazen. :wall: :wall:

hoi,

die hond is bij dat bruine jongentje, walt… Vandaar dat dat grietje hem ook kwijt was. Die hond rook dat manneke…



Mijn lover denkt dat iedereen dood is, maar ja boone ging dus 2x dood en dat gaat dus ook niet.



Wij denken dat de serie over een jaar ofzo niet meer te volgen is, dat het dan te ingewikkeld gaat worden ofzo…



Ik kijk wel naar elke aflevering uit…



Groetjes babylover

Ik vond de laatste aflevering wel weer erg spannend. Ik kan niet wachten tot vrijdag.

Nou Ilse dan zul je wel helemaal nieuwsgierig worden met al die berichtjes en vraagjes.

En lissie:

  • misschien staan die nummers wel op het luik en is het daar allemaal mee begonnen, want die Hugo heeft die nummers van een gek uit de psygiatrische kliniek en misschien heeft die vent ook wel op dat eiland gezeten en eraf gekomen en daardoor doorgedraait…
  • misschien was die man inderdaad een helderziende of had ie andere byzondere gaves waardoor hij nu daar zit in quarataine( dat stond binnen op het luik tenslotte)…
  • Het zal volgens het verhaal vast uitdraaien op een speling van het lot zoals jij zegt, is dat niet heel vaak met dit soort series…
  • De hond is achter walt aan en zal dus wel bij walt uithangen en zo vinden ze waarscheinlijk binnenkort the others en walt ( denk ik)…

    En nou maar kijken wat er waar is van onze theorieen…

    Ilse is de spanning nog te dragen?? :wink:

    Groetjes Tina

@babylover wrote:

maar ja boone ging dus 2x dood


Heb ik wat gemist? Is ie twee keer dood gegaan?

Ik vond het zo spannend dat ik alle afleveringen heb gedownload en heb bekeken en het word echt nog veeeel spannender maar helaas komt in Amerika de nieuwe aflevering pas halverwege Januari, dus nog even wachten :stuck_out_tongue:

hoi,

mijn lover denkt dat alle mensen op dat eiland allang dood zijn, maar kwam erachter dat dat eigenlijk ook niet kan want je kan niet nog een keer dood gaan, boone bijvoorbeeld…

Dus hij is niet 2x dood gegaan…



Het blijft een ingewikkelde serie…maar wel spannend



Groetjes babylover

Oh Tina, ik krijg er wel de zenuwen van. Wil ook zo graag da ze the hatch uitzenden hier.

Pfff, maar nie doen ze dus weer eens niet.

En nu da ke meelees ben ke wel verschrikkelijk nieuwsgierig geworden. :wall:

hahaha ilse…en het is echt heeeeel erg spannend…



Ik zit dan altijd helemaal in het hoekje van de bank…gordijnen dicht…hahaha (schijtluis noemen ze dat ook wel :oops: )



Ik kreeg het helemaal spaansbenauwd toen Kate in the hatch ging…

poeh he…dat was spannend…



Denk ook dat vent in het gesticht die nummers van het eiland heeft en dat hij dus daarom in het gesticht zit…(wie zei dat ook alweer??)



nog 3 nachtjes slapen whahahahahahahah



gr. patricia

Ik ben in shock, de gids gekregen voor de komende twee weken en vrijdag over twee weken staat er een heel ander programma in de gids…

Ze zouden toch niet weer zomaar stoppen???

@babylover wrote:

hoi,

mijn lover denkt dat alle mensen op dat eiland allang dood zijn, maar kwam erachter dat dat eigenlijk ook niet kan want je kan niet nog een keer dood gaan, boone bijvoorbeeld…

Dus hij is niet 2x dood gegaan…



Het blijft een ingewikkelde serie…maar wel spannend



Groetjes babylover




Vind ik nog niet eens zo’n gek idee hoor. En dan worden de levenden met de overledenen geconfrontreerd a la karmales.

Maar dat van Boone snap ik nog niet.

WAT!!! :shock: gaat LOST stoppen? Dat doen ze nu altijd bij Net 5 :evil:

Meestal zonder aankondiging gooien ze er tijdelijk iets uit. Dan moet je maar hopen dat je straks niet een aflevering mist omdat het ineens weer verder gaat. Of zal de serie afgelopen zijn :frowning: ?



Liefs Moirah