we melden het dan wel als het weer begint Moira!
helaas gaan series niet oneindig door en hebben ze een paar keer een seizoenstop
Ja graag SeeSeeEm :mrgreen: Het is nu zo spannend!!
Ja dat is waar maar het is altijd zo abrupt. Als ze nou aan het einde aangaven dat dit voorlopig de laatste aflevering was… Maar dat doen ze ook niet. Dus ik zit de week daar op klaar op bank met toast en thee en dan komt het niet
Liefs Moirah
Volgens mij geven ze het wel aan op het eind hoor, dat deed NET5 wel altijd met Buffy the Vampire Slayer en Angel.
Ja ze zijn sollidair met mij. :lol: :lol:
Hier in België is het wachten geblazen op het vervolg.
Hihi, ben ik nu niet alleen meer die gaat moeten wachten. :mrgreen: :mrgreen:
Wat je misschien nog niet wist over ‘LOST’
- ‘Lost’ is opgenomen op het Hawaï - eiland Oahu. Om het er onbewoond te laten uitzien, moest een asfaltweg worden bedekt en rond kampeerders heen worden gefilmd.
- De luchthaven van Sydney, waar alle fleshbacks samenkomen, is in werkelijkheid een congrescentrum op Hawaï. Er komt geen vliegtuig aan te pas.
- Het eerste beeld van ‘Lost’ is het oog van Jack dat opengaat. Dit is de rode draad door de serie. Telkens als er in close-up een oog opengaat, is er iets groots op til. :eh:
- In de openingsscène was de hond van Vincent een Golden Retriever, later een Labrador. :think:
- Het ramptoneel ven ‘Lost’ was zo realistisch dat mensen naar de politie belden om te zeggen dat er een vliegtuig neergestort was.
- De straffe acteerprestaties van de hoofdfiguren werden ook uitgelokt door de manier van filmen. Toen drie van de personages voor het eerst oog in oog stonden met het voorste deel van het vliegtuig (dat in de jungle was beland), was dat ook effectief zo. De acteurs werden geblinddoekt in de jungle geleid en op het moment dat hun blinddoek af ging, werd er ook meteen gefilmd. :shock:
- Voor eht gecraschte vliegtuig werd een echte L-1011 gebruikt. Op vijf dagen tijd ontmantelden veertig mensen de jet, waarop die werd getransporteerd naar een Hawaïaanse kuststrook. Dit grapje alleen al kostte ongeveer een miljoen dollar (817.000 euro).
- De opname van de twee urr durende pilootaflevering van ‘Lost’ nam een maand in beslag. Het was naar verluidt de duurste pilootaflevering ooit: twaalf miljoen dollar (iets meer dan acht miljoen euro). Ter vergelijking: een aflevering van ‘Flikken’ kost 350.000 euro. :doh:
dat zou niet leuk zijn dat ze zomaar weer midden in de serie stoppen. Het is wel echt iets voor net5…
Leuke weetjes!
Ik zal eens op clos-ups van ogen gaan letten.
SeeSeeEm: Heb ik wat gemist? Is ie twee keer dood gegaan? Hebbik ook wat gemist???
Moirah: klaar op bank met toast en thee ; dat kan altijd hoor! Maakt alles gezelliger, met of zonder Lost…
Ik ben ook erg benieuwd wie die vent is in de Hatch…
Oh ja, en iemand zei dat hij zijn vrouw niet kon fixen, maar dat was zijn vrouw toch niet? Maar een patiente die een dwarsleasie zou hebben? En na de operatie toch haar benen bewoog…? Of ben ik nou Lost…
Danja,
dat werd dus wel jack zijn vrouw (bijna want hij liet haar aan het altaar staan). Zij werd gedumpt door haar vriend omdat het eigenlijk een dwarsleasie was. Snap je het nog???
En nee boone ging niet 2x dood… Maar mijn lover is er van overtuigd dat iedereen dood is op het eiland… Maar je kan niet 2x dood gaan dus die theorie gaat dus ook niet op…
groetjes babylover
Ik snap het hoor, maar dat altaar was van de week niet te zien toch?
Wat als het zielen zijn die nog verder moeten? Dan kun je wel 2 x dood…
Volgens mij zijn ze wel getrouwd hoor, dat was in een eerdere uitzending te zien. Hij twijfelde wel heel erg, omdat ie geen eigen gelofte (dat doen ze in Amerika geloof ik) kon schrijven, maar door iets dat zijn vader de avond ervoor had gezegd, had ie er toch eentje, waarbij eerst leek alsof ie idd nee ging zeggen, maar uiteindelijk was het een mooie liefdesverklaring.
:think: had haar niet herkent…
Herkent iemand die man in The Hatch dan?
@Danja wrote:
:think: had haar niet herkent…
Herkent iemand die man in The Hatch dan?
Ja, dat is dezelfde man als die Jack in het stadion tegenkwam, toen hij ging hardlopen. (afgelopen uitzending). Jack ging keihard rennen omdat hij met zijn patiënt in zijn maag zat, tegen wie hij had gezegd “I’m gonna fix you up”. Toen kwam hij die man tegen met dan ierse accent die daar ook aan het rennen was.
Diezelfde man kwam hij nu dus tegen in The Hatch.
Ik hab dat van het stadion gezien, maar die man niet herkent, ging ook zo snel voorbij… in die Hatch dan he?
Ik herkende zijn gezicht ook niet, maar wel het accent!
Ik heb vandaag de gids gehad en inderdaad komt het nog maar 2x en daarna niet meer.
K*t net 5, stoppen ze weer halverwege een seizoen.
nog 2 spannende afleveringen voorlopig dan!
nog een paar uurtjes!
Vandaag was het wel een halve aflevering die we al kenden van de vorige, ook al zoiets :?
er werden inderdaad wel dingen dubbel verteld, maar we wisten nog niet wat er met locke was gebeurd en met kate… En nu dus wel…
groetjes babylover
vond het eerst een beetje tegenvallen de afl. van gister…
en dan op het eind ineens Jin die achtervolgd ewordt door “the Other”
aarrgghh leken wel zombies!!!
gr. patricia
Ik vind dat ze er zo lekker de spanning in houden en het is evengoed nog leuk om te kijken!
Even kijken of ik al iets kan met Lissie d’r vragen:
- Waarom staan er weer de "bad numbers" op het luik? Wat betekenen die nummers?
een gekke geleerde heeft dat ding gebouwd en Desmond opdracht gegeven diezelfde nummers via een pc uit te zenden (dat heeft die mede-patient van Hugo opgevangen) onder het mom om uitverkoren overlevenden van de door hem voorspelde vloedgolf naar Desmond te leiden, een soort wachtwoord
- Waarom is de inwoner van het luik een oude bekende van Jack? Is dat een persoon met bovenaardse krachten, die Jack zijn vrouw heeft genezen? (I'm gonna fix you up)
ze hebben elkaar per ongeluk eerder op het verkeerde moment ontmoet, maar het lot wilde wel dat ze bij elkaar kwamen
- Is het waar dat iedereen er door het lot naar toe is gebracht, en dat iedereen daar een soort 'taak' heeft?
Dat denk ik ook. En ik denk dat de 'others' daar ook aan mee gaan helpen. Wat ik al eerder zei, het zal me niet verbazen als daar meer bekenden tussenzitten.
- Waar is de hond?
Die komt wel weer tevoorschijn op een cruciaal moment in combinatie met Walt.