LOST

Hahaha, Het wordt wat hier en dan gaan die lui stoppen lekker weer.

Het was weer reuzespannend vorige keer.

Wel werden er weer dingen van de vorige uitzending duidelijker en uitgebreider in beeld gebracht waardoor je dingen beter gaat snappen, maar wat nou die nummers doen bij die pc???

Ze moeten dat enge getal invoeren en dan gaan die nummers lopen, maar wat dat nou weer doet dat zullen we volgende week wel weer zien denk ik.

Ik denk dat het best nog wel eens waar zou kunnen zijn die thoerie over dat ze dood zijn enzo. Boone heeft dan waarscheinlijk aanvaard dat ie doodging en is daarom verder gegaan en dus doodgegaan op het eiland.

Maar wat heeft dan die quarantaine met het ziek worden te maken waar die franse het over had en die desmond ook naar vroeg?

Lekker lullig dat ze gaan stoppen dan blijven we straks met allemaal vragen zitten. :doh:

groetjes

Echt vet irri dat het is afgelopen zeg! Net nu het zo spannend is. Sawyer, Jin en Mike in de put, Locke die zich geroepen voelt om de wereld te redden door om de 180 een code in te tikken, etc.

(Wedden, als ze nu ‘shifts’ gaan draaien, dan gaat het een keertje fout als DUDE aan de beurt is… )

Heeft iemand enig idee wanneer het vervolg van de serie weer op TV komt?

Hopelijk komt het snel weer!!

Ik wil weten hoe het verder gaat!! WHaaaaaaaaaaa

zal in maart wel verder gaan net als desperate housewives…

Groetjes babylover

Ja balen hè moeten we weer een paar maanden wachten!

:shock: WHATTT MAART PAS :shock:

ok, das mooi balen dan!!! :?

Mijn broer die heeft enkele afleveringen gezien op Kanaal plus.

Hij heeft al enkele nieuwe dingen ontdekt maar wil ze me neit vertellen. :wall: :wall: :wall:

Het enige dat ik weet is …

Even waarschuwen, wie het niet wil weten moet nu effe niet verder lezen. :mrgreen:

The others dat zijn ook bemanningsleden van het gecraschte vliegtuig.

Ze zaten in het staartgedeelte en zijn ook terecht gekomen op het eiland.

Maar houden zich blijkbaar apart van de andere overlevenden. :wink:

niks bovennatuurlijks dus

hoewel… dat ze er zoveel overleefd hebben is natuurlijk niet normaal!

Hoi,

Dit topic maar weer naar boven gehaald want de serie begint weer…

3 Maart om 2125 op net 5 en gaat verder, dus een keer zonder herhalingen :dance: :dance: :dance:

Groetjes babylover

Ja dan hebben jullie duidelijk meer geluk dan wij hier.

Ze reppen er met geen woord over wanneer het opnieuw begint :doh:

@babylover wrote:

Hoi,

3 Maart om 2125 op net 5 en gaat verder, dus een keer zonder herhalingen :dance: :dance: :dance:

Groetjes babylover

jippie!

gelijk op de kalender gezet!

Kijken jullie trouwens hiervoor dan altijd Charmed? Wat zijn ze daar mee aan het klooien met nieuwe en oude afleveringen door elkaar!

YAHOOOO eindelijk…

ik kan niet wachten :mrgreen:

Arme ilse… :shifty:

Hoi seeseeem.

Was het jou ook al opgevallen.

Wij kijken nu ook naar die andere serie medium, maar ben wel blij dat lost weer verder gaat hoor.

Heb het gelijk even doorgegeven aan mijn man die kijkt bijna nooit tv maar voor lost ging ie echt zitten hoor.

groetjes

mijn man ook

nu vind ie ROME wel leuk om te volgen

Jippie! Het begint dus weer…kan nu al niet meer wachten!!!

hey gaaf. kan niet wachten. dank je voor de tip :slight_smile:

Hee zeg effe wanneer het begint… Ook weer op zondagavond???

Ik ga kijken!!!

@babylover wrote:

Hoi,

Groetjes babylover

Volgens mij had ik al gezegd wanneer het weer begint maar voor jou nog een keer… En trouwens het is op een vrijdagavond net als vanouds,ihhihihiihhi…

Groetjes babylover

misschien is Lissie in de war omdat Rome op zondagavond is

Nee he 3 maart??? Ik dacht vandaag. Das ff jammer. Ik was al helemaal voorbereid.