LOST

Leuk!! Eerst medium en dan Lost een lekker avondje tv kijken dus! :smiley:

Hoi,

Ik zit vol spanning te wachten,ihihihhiihhihi…

Groetjes babylover

denk niet dat ik het ga redden. ben gebroken

Ik zit iedere keer weer op het puntje van mijn stoel en iedere keer weer denk ik als het afgelopen is, was dit het nou… ben altijd weer een beetje teleurgesteld, maar ga er steeds weer voor zitten. Zo ook vanavond weer.

Doen ze toch iets goed zou je zeggen (die makers :wink: )

heb er ook zin in!!!

Hoi,

He moeten we weer een week wachten…

Wat een goede serie…

Groetjes babylover

wat zat er ook al weer in die fles?

waren dat alle brieven van de overlevenden? die passen toch niet in 1 flesje?

mysterieuze bunker zit er toch onder the hatch! als iemand zo slim is om zoiets daar allemaal voor elkaar te krijgen, zou er toch wel iets van waarheid in zitten?

en als het kind van die Franse vrouw destijds door the others is ontvoerd, kunnen dat niet de huidige overlevende van het achterste gedeelte van het vliegtuig zijn, wie zijn dan the other?

ofwel…spannend!!!

Sawyer had toch een deel van die brieven gelezen, misschien ook wel weggegooid ofzo… (op zee)

The others zijn volgens mij ook andere, want de tailies (zo worden de mensen genoemd van gisteravond omdat ze in het staartdeel zaten) waren eerst met 23 en nu maar met 4/5 volgens mij dus waar zijn die mensen gebleven…

Waar is trouwens dat zwarte manneke???

Genoeg stof in ieder geval om over na te denken…

In de televisier stond dat seizoen 2 niet zo goed is/wordt als seizoen 1 maar dat ze dat in seizoen 3 weer goed maken en dat dat waarschijnlijk het laatste seizoen is en we hoeven niet de hopen op antwoorden want die krijg je niet…

Groetjes babylover

Wie weet of het herhaald wordt, we hebben het gemist gisteren :cry: :cry: :cry:

eh, volgens mij dus niet…

het is echt klaar zitten met je video!! haha…

ik weet nog dat julian net geboren was. Lag al op zijn eigen kamertje… gingen we lost kijken, hartstikke spannend, begint ie toch te huilenn… ja, nu ff niet hoor, hahaha

Dinsdagavond zit ik ook altijd gezellig voor net 5… net als de vrijdag. leuk

Hahahaha toen Tijn werd geboren lag ik in het ziekenhuis ook Lost te kijken, was volgens mij toen de allereerste aflevering!!!

Ik heb hem trouwens weten te downloaden, nu nog een manier om hem via Divx te branden!!!

Anders kijk ik het wel via de pc!

Hihi ik heb het hele eerste seizoen op DVD! Ik vind het echt een supergoeie serie!!!

Wat is dit nou? Is LOST alweer begonnen???

Ahhhhhhhhhhhhhhh nee he! Dames… hoeveel heb ik al gemist?

Manuela

1 aflevering

de 3 schipbreukelingen (Sawyer, Jin and Michael) die gevangen zijn genomen door mensen op het andere kant van het eiland, mochten uit de kuil en zijn meegenomen naar hun schuilplaats. Zij zijn dus overlevenden uit het achterste deel, Bernard de man van die donkere vrouw die er aldoor van overtuigd was dat haar man nog leefde, zit daar ook tussen, maar blijkbaar is hun populatie al aardig ingedund (reden nog onbekend). Ik heb de mannen van die boot die de zoon van Michael hadden meegenomen daar niet gezien, maar daar kan ik overheen gekeken hebben.

Claire heeft pindakaas gegeten :D, Hurley heeft e.e.a. uit de bunker uitgedeeld en is op het moment erg populair.

Kate werd door Jack onder de douche betrapt en hij keek wel heel erg lang naar haar… :stuck_out_tongue: (ze had snel een handdoekje omgedaan hoor).

Claire heeft de fles gevonden waar ze hun brieven in hadden gedaan en aan Sawyer, Jin and Michael hadden meegegeven. Sun heeft deze begraven. Waarschijnlijk denken Claire, Sun en ik geloof dat Shannon er ook bij was, dat ze het niet overleeft hebben…

Ik heb hem weten te downloaden en via divx op de dvd gekeken. Wel de engelstalige versie maar is goed te volgen.

Hoi,

In de televisier staat dat Kate en Charlie in het echt gaan trouwen…

Wel grappig toch!!!

Nou ga ik vrijdag toch weer met net iets andere ogen naar hun kijken

groetjes babylover

Hahahaha ja dat had ik een tijdje geleden ook al ergens gelezen.

@babylover wrote:

Hoi,

In de televisier staat dat Kate en Charlie in het echt gaan trouwen…

knappe Kate met Charlie Dopneus??? :shock:

jahaaa! Lost is goed!

Ik ben al verder dan de afleveringen in Nederland…

via via via van internet gedownload, wordt erg spannend kan ik jullie melden!

groeten

muts

hier nog een enorme lost fan !!!

SAMEN MET MIJN MAN ALHOEWEL HIJ ZEER GEFRUSTREERD WORDT DAT HET ALLEMAAL ZO TERGEND LANGZAAM GAAT …

vannavond is het weer zo ver

onze teorie is dat het temaken heeft met de amerikaanse regering die daar aan het teste zijn met verschillende dingen …

zoals psychokinese ,magnetisme enzo maar dat het gruwlijk mislukt is en daarom de anderen zo doorgeflipt zijn…

of zo iets …maar ja er blijft genoeg te gissen niet waar !!!

mijn broer weet het plot al via een bepaalde site maar ik heb hem verboden om er maar ook iets over te zeggen :twisted: maar hij zegt wel dat het geen twin peaks einde is maar ook niet super … :?