LOST

ohhhh… dat is ook niet leuk dat ie het al weet

ach, zo las ik vroeger as the world turns twee jaar verder bij en wist precies wat er ging gebeuren, haha

nou het kan mijn plezier niet drukken hoor ik vind het een leuke serie

vanavond weer :dance: !

Yepp :dance: :dance: :dance:

O nee, Shannon doodgeschoten :shock: !

jee dat weet je nog niet zeker !!! ze is alleen bewusteloos…met veel bloed :roll: :roll:

ben benieuwd of sayid door het lint gaat…

Hoi,

Heb net 2 afleveringen zitten kijken want vorige week vrijdag was ik met iets anders bezig namelijk bevallen…

Tijdens de weeen om de 2 minuten dachten we er gelukkig aan om LOST op te nemen… Grappig he waar iemand al wel niet aan denkt…

Vond de aflevering van gisteren wat soft beginnen maar het einde maakte weer eens alles goed… Ben erg nieuwsgierig naar volgende week…

groetjes babylover

@Ferdi wrote:

ben benieuwd of sayid door het lint gaat…

van mij mag ie die Ana wel in elkaar slaan, wat een kattenkop is dat zeg!

@babylover wrote:

Tijdens de weeen om de 2 minuten dachten we er gelukkig aan om LOST op te nemen… Grappig he waar iemand al wel niet aan denkt…

:mrgreen: :mrgreen:

@babylover wrote:

Hoi,

Heb net 2 afleveringen zitten kijken want vorige week vrijdag was ik met iets anders bezig namelijk bevallen…

Vond de aflevering van gisteren wat soft beginnen maar het einde maakte weer eens alles goed… Ben erg nieuwsgierig naar volgende week…

groetjes babylover

Lees het nu net pas voor het eerst, van harte proficiat, en wat een mooie naam!!!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Ja is hier ook weer begonnen hoor.

Eindelijk. loop nu natuurlijk heel wat afleveringen achter op jullie :wall:

Hebben hier nog maar de eerste twee gehad.

Hoezo België is traag :mrgreen:

Hé jullie vertellen niet meer over Lost. :frowning: :frowning:

Las altijd mee omdat jullie enkele afleveringen voorlopen op ons.

Maar nu moet ik telkens in spanning afwachten.

Komop dames … vertel vertel … :lol:

welke aflevering ben je dan ???

anders weten we ook niet wat we moeten vertellen

hhaahahah vanavond zitten we er weer klaar voor …

Nou volgens mij gaan ze maandag beginnen aan de afleveringen met de personen die in het achterste gedeelte van het vliegtuig zaten.

Ze gaan nu waarschijnlijk hun versie tonen.

Het laatste dat ik hier te zien kreeg was dat euh … hoe heet ze ook al weer … Shannon werd neergeschoten door iemand van het vliegtuig die in de staart zat. :wink:

ana lucia bedoel je …

noou dan loop je niet zo heel achter hoor 3 afleveringen

dus dat valt mee

de volgende krijg je meer inzicht waarom ze zo is die annalucia

en daarna krijg je een aflevering waarbij je een stuk te zien krijg over het leven van katie waarom ze op de vlucht is …

enne verder lijkt het me niet leuk om meer te vertellen …toch …moet wel een beetje spannend wezen

Deze aflevering heeft me wel wat duidelijker gemaakt over Kate. Ik vond het al zo vreemd dat ze toen al op de vlucht was toen haar ex-vriendje, die dokter, werd doodgeschoten door de politie en dat ze daarna pas die bankoverval pleegde om dat vliegtuigje te bemachtigen. Ik dacht al dat dat niet klopte, dat ze door die bankoverval op de vlucht was.

Ben benieuwd of er het nog van een romance tussen Kate en Jack of Saywer komen gaat. Of misschien Jack en Ana Lucia.

Ik las ergens, was dat in deze topic?, dat Kate in het echt met die jongen is die die drugsverslaafde gitartist speelt. Hebben jullie dat ook meegekregen, ik vind het nogal ongelooflijk, zo’n mooie meid met zo’n creep.

Ja dat wist ik ook al inderdaad, geen combinatie wat mij betreft :mrgreen:

ach als je weet dat sayid met een vrouw van 58 jaar gaat vind ik dit nog niet zo’n hele vreemde combi

in real life!!???

Ik kijk samen met de buurman naar de aflevringen van LOST! Niet op TV, maar op DVD’s! Ben nu bij seizoen 2, aflevering 4. Ik vind het nog steeds erg spannend, en ben blij als we weer verder kunnen kijken. We hebben even een stop gehad!!

OOO :wall:

Ik kom er nu achter dat ik de aflevering van vrijdagavond heb gemist :wall: