LOST

Ik heb het afegelopen vrijdag gemist,…iemand die me wil inlichten aub :pray:

nou dan heb je heel wat gemist…

Ana-Lucia werd bijna vermoord door Henri (man in bunker)…

Flash-back was ook van Ana-lucia, zij is in Australie beland omdat ze met de vader van Jack meeging als body-gard, zij weet nu nog niet dat dat de vader is van Jack omdat ze de echte naam niet weet van die vader…

Omdat Ana-lucia bijna werd vermoord door Henri wilde zij hem vermoorden… Ze is met Saywer naar bed geweest en heeft toen zijn pistool te pakken gekregen…

Ondertussen hadden Jack en Kate Michael bij kennis gekregen en die vertelde dat de Others makkelijk te overmeesteren zijn… Dus Jack en Kate gaan naar Saywer om alle wapens terug te krijgen… Ondertussen wil ana-lucia Henri dood maken maar kan dat niet (geestelijk)… Michael bied het aan om het te doen en ana-lucia geeft de code van de kluis maar dan schiet michael ana-lucia neer en Libby (die kwam binnen gelopen) en daarna opent hij de kluis en schiet dan denken we zichzelf neer…

The end

groetjes babylover

jeetje ik heb zeker iets gemist.

Is Michael door de others terug gestuurd om die henry te vermoorden, weet hij meer??

wij denken dat michael een other geworden is… Hij vermoord Henry niet, maar lijkt zichzelf neer te schieten maar toen eindigde de aflevering…

groetjes babylover

tralala, wij gaan vanavond een lost avond houden na het voetbal.

ik heb alle laatste afleveringen van lost binnen (vanaf afl. 21) met ondertiteling. Nu de computer beneden staat, schuiven we de bank er even voor, haha en gaan we kijken

ja, mij veel te veel gedoe om te branden. Ondertiteling mee branden lukt zowiso niet, nou, doen we het lekker zo. hahaha

ohhh, maar wel fijn nog een seizoen 3 leuk hoor

Snoesje van welke site download jij met ondertiteling???

Ik had het opgenomen en nheb net gekeken…

Of Michael heeft alles in scene gezet om de verdenking op Henry te leggen er zo voor te zorgen dat ze wraak gaan nemen op de anderen…

Trouwens ook apart dat die Henry kwam om Lock te halen of zou dat ook niet waar zijn?

Balen pas vrijdag weten we weer meer…

ik vertrouwde Michael vanaf het moment dat ie zomaar weer terug was niet, en ik hoopte dat Kate hem doorzag, omdat zij wist dat die lompen van the Others vermomming zijn en Micheal, die ze zogenaamd geobserveerd heeft, deed doen denken alsof ze primitief zijn en altijd zo rondlopen

vind het wel jammer van Ana Lucia, ik hoopte op een romance tussen haar en Jack

@Anne-marie wrote:

Snoesje van welke site download jij met ondertiteling???

heb ze gewoon via limewire binnengehaald. Zoeken op lost, episode (en dan 21 tm 24) en de aflevering namen. via http://www.lost-tv.nl geloof ik, zie je de aflevereningen foto’s en namen…

ja, ik heb ze dus gezien en ik kan niet wachten op seizoen 3. wordt steeds interresanter. Ga zeker nog wel op tv kijken ook denk ik. Vond het zo goed!!

Ik doe dat meestal met Torrents, en eigenlijk alleen als ik een aflevering gemist heb. Die zijn altijd zonder ondertitels. Hoe zie jij of er ondertiteling bij staat dan??

Op http://www.nlondertitels.com kan je los ondertitels downloaden.

Thanks, heb hem bij mijn favorieten toegevoegd :wink:

ja, daar heb ik m geloof ik ook vandaan.

wacht ff jaa, daar heb ik ze ook vandaan.

ik speel alles dan af via BS-player en zat dus lekker op de bank te kijken met mijn computer scherm gedraaid. Ondertiteling was wat klein dus die kan je groter zetten.

nou, heerlijk alle afleveringen zitten kijken tot 2 uur snachts, haha

Maarrrr, ik geloof dat ik morgen uitleg krijg om via nieuwsgroepen te downloaden, virusveiliger en sneller en incl. ondertiteling omdat het veelal al kant en klare dvd bestanden zijn

nu is het te veel gedoe om de serie te branden met ondertiteling. Moet je 7 andere programma’s downloaden, knippen, plakken weet ik het…

Als je meer weet van die nieuwsgroepen, wil je ons dan ook inlichten. Klinkt interessant!!!

haha, ja is goed hoor!! nou, hij komt vanavond, dus wie weet steek ik er nog wat van op!!

Seizoen 3 begint in Amerika op 3 oktober er komen dan 7 afleveringen en dan een stop van 3 maanden.

Waneer zou het hier gaan beginnen??

Ik kan echt niet zo lang wachten.

esmie

Ik ben ook zo benieuwd wat en hoe, het wordt steeds vreemder allemaal!!!

Heb nu ook alles gezien en het wachten is nu tot oktober :? :? en daarna hebben ze in Amerika weer een zomerstop en gaan ze in februari pas verder :frowning: Dat duurt lang !

was het gisteren de laatste aflevering dan :shock:

Ja bij ons wel :mrgreen: We hebben heel seizoen 1 & 2 op DVD 8)

En gsteren zijn we voor de laatste dubbele aflevering gaan zitten en nu baal ik dat we niet meer in de kast hebben liggen !