Oooooooooooooh op die manier!!
help
wat is er afgelopen vrijdag gebeurt??
(video stond niet ingeprogrameerd :twisted: )
ik heb alles ook al 3 weken geleden gezien. Kon de spanning niet aan en heb ze gedownload.
balen dat we dan zo lang moeten wachten man… jaiks!!!
waar heb je ze gedownload?
Bij onze videotheek liggen ze te huur. Ik heb het eerste deel gehuurd maar kan niet wachten om de rest van de serie te kijken! Jee, wat spannend en wat een “ophelderingen” zijn er al in die eerste afleveringen!
Ik krijg ze bij Limewire niet allemaal gedownload, dus ik ga ze gewoon huren en … :shifty:
@boefje wrote:
help
wat is er afgelopen vrijdag gebeurt??
(video stond niet ingeprogrameerd :twisted: )
bijna een week na data, ff proberen te herinneren:
Michael staat erop dat alleen hij, Saywer, Kate, Hurley, Jack achter de bevrijding van Walt aan gaan. Tijdens de begrafenis van Libyy en Ana besluit Hurley dat ie ook mee wil, integenstelling tot wat ie eerder zei. In een flash back zien we echter dat dit niet zomaar is, Michael is eerder gevangen genomen door The Others, die hebben beloofd hem en Walt (ze hebben elkaar ook gezien, Walt zei nog dat The Others niet zijn wat ze lijken) vrij te laten als ie bepaalde mensen naar hen toe leidde.
Sayid wil ook mee, maar Micheal praat hem van dat plan af, maar Sayid krijgt hierdoor wel bepaalde vermoedens vav wantrouwen die hij met Jack bepraat.
En er zeilt een bootje richting het strand…
Morgen de laatste aflevering van het seizoen!!!
was gisteren niet weg te branden voor de tv…zat met theedoek 2 uur lang op de bank (en de vaat nog lekker vies). Maar nu heb ik net niet het laatste ding gezien. Ik zag dat die mensen op (ik gok) de noordpool ofzo iemand gingen bellen, maar toen??? Wie verlost mij uit dit lijden… :shifty:
ze belden naar de vriendin van Desmond…
Wij denken dat ze zijn boot getraceerd hebben…
Groetjes babylover
Oke dan… :think: :think: :think: Haat het als ze zo vaag eindigen Gelukkig weten we nu wel dat het wel nodig was om het knopje in te drukken :mrgreen: .
Thx voor de update!
@babylover wrote:
ze belden naar de vriendin van Desmond…
Wij denken dat ze zijn boot getraceerd hebben…
Groetjes babylover
:thumbup:
Dat klinkt aannemelijk, dat door die electomagnetisch golf (of wat het ook was) tijdelijk de bescherming van het eiland was opgeheven en dat ze toen een teken, misschien op de boot, traceren konden.
Dat knopje indrukken was misschien dus om een soort schild over het eiland te houden.
Die vriendin vertelde ook dat ze genoeg geld had om iedereen te traceren vandaar dat wij dat denken…
Maar misschien zitten we er wel helemaal naast, net als zovaak met LOST!!!
groetjes patricia
Neh ik vind em eigenlijk wel heel goed bedacht van jullie :mrgreen:
Klinkt wel aannemelijk ja!!! Wij hebben net gekeken, wordt er allemaal niet duidelijker op hè…en nu weer zo lang wachten :roll:
het zit me niet mee hoor dit seizoen
eerst al 2 afleveringen missen omdat de video nog op 21.30 stond tewijl lost opeens om 20.30 ging beginnen, toen nog een keer vergeten de video aan te zetten en nu afgelopen vrijdag maar 1 uur opgenomen
ik ga deel 2 kopen zodra die uitkomt!!!
Kan iemand een kort verslag doen van de laatste aflevering? Heb hem gemist!
aaaaaaaaaaaaaaaaaah, heel verhaal getikt en wilde nog wat linken plaatsen en deed dat vanuit dit venster ipv een andere die ik open heb en alles is nu weg!!!
weet je inmiddels al wat er is gebeurd, Sarina?
Had al 2 afleveringen gemist, toen nog een vrijdag in het ziekenhuis, dus weer gemist… ik loop echt mega achter???
als ik nu weer ga kijken, snap ik er natuurlijk niks van…
Jaaaaaaaaaaaaaa, dus deze weer even naar boven.
Net op VT4 gezien dat we (hier in België) maandag opnieuw starten met de afleveringen van Lost. :dance: :dance: :dance: :dance:
We zijn denk ik aan de laatste toe van eht tweede seizoen.
Heb zelfs geen idee meer wat in vorige afleveringen gebeurd is. :think:
Hopelijk vind ik maandag makkelijk de draad terug. :mrgreen:
Wanneer weer in NL???
NET 5 gaat vanaf 9 oktober iedere maandag en woensdag om 22.30 uur herhalingen uitzenden vanaf seizoen 1.
Nieuwe afleveringen worden pas in februari 2007 verwacht.