LOST

Februari pas weer :shock: :shock:

Ik ben blij, blij, blij :mrgreen:

Heb net van mijn vriend :inlove: , de dvdbox deel1 seizoen 2, gehad

@SeeSeeEm wrote:

Nieuwe afleveringen worden pas in februari 2007 verwacht.

Is dat dan van seizoen twee???

Want normaal zitten jullie toch enkele afleveringen verder dan wij hier. :think:

dat is dan seizoen 3 volgens mij

Ah zo. leuk

We zijn dus opnieuw beginne kijken hé.

Maar wat zie ik nu … Michael die schiet ana lucia overhoop???

Is ze dood??? Waarom doet ie dat??? Wat gaat er nu gebeuren??? :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty:

Hij schiet haar dood omdat ze zeg maar in de weg zit.

Hij heeft een deal met “THe Others” hij moet namelijk die vent die ze vast hebben vrij laten.

En hij moet Sawyer ,dok, Hurley en nou ben ff haar naam kwijt mee nemen om zogenaamd zijn zoon te zoeken.Dan krijgt hij zijn zoon terug.

esmie

Kate???

Oh vind da nu echt wel jammer dat hij haar zomaar dooschiet.

dacht al dat het iets zou zijn van een overeenkomst met the others.

Zal weer mooi gaan wezen maandag. :dance: :dance:

Gaat het maandag verder met nieuwe afleveringen dan?

ik loop wat achter moet de dubbele laatste aflevering van vorig seizoen nog kijken :roll:

@ruud wrote:

Gaat het maandag verder met nieuwe afleveringen dan?

ik loop wat achter moet de dubbele laatste aflevering van vorig seizoen nog kijken :roll:

nee pas in het voorjaar maar de belgen lopen wat achter op ons vandaar :wink:

owww…

slikt snel “fout” grapje in :mrgreen:

Nee Ruud niet inslikken dat foute grapje.

Ik wil lachen … :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

nahhhh Hij is te flauw, te makkelijk! :wink:

Mag best makkelijk hoor Ruud voor ons Belgje. :mrgreen: :mrgreen:

Zo eindelijk de laatste aflevering gezien van seizoen twee.

De ontknoping, noemen ze dat dan. :eh: :eh:

Nou, bij mij is der dus niks ontknoopt hé. :snooty:

In tegendeel, ik heb nu nog meer knopen. :think: :wall: :wall: :wall:

Zoals:

• Leven Eko en John nog???
  • Wat gaat er gebeuren met Kate, Saywer en Jack (je zou denken, droppen in het water, maar lijkt me te makkelijk)
  • Wat gaat er gebeuren met Michael en Walt als ze eenmaal buiten het eiland zijn??? En gaan we dat ook te zien krijgen??
  • Heeft het NIET drukken op de knop nog gevolgen??
  • Wat was dat allemaal met die mensen op de Noordpool (denk ik dan want was daar aan eht sneeuwen).
  • Weet Pen nu waar Demon … Devon (even naam kwijt) nu waar hij zit, of gaat dat over iets anders??
  • En dan blijft nog steeds dezelfde vraag: Wie zijn the others nu eigenlijk??? Hoe komen ze daar??? Waarom zijn zo zo pissed off???

Dus zoals je kunt lezen. Voor mij geen ontknoping. :doh:

Nu maar hopen dat ze vlug afkomen met het derde seizoen en dat ze dan ook uiteindelijk tot een einde kunnen komen.

Want ik geraak er stilletjes aan twisted van.

Moet wel zeggen dat degene die het geschreven heeft, schitterend werk heeft geleverd. Ze kunnen het iedere aflevering heel spannend houden en het is totaal niet voorspelbaar. :wink:

@SeeSeeEm wrote:

Dat klinkt aannemelijk, dat door die electomagnetisch golf (of wat het ook was) tijdelijk de bescherming van het eiland was opgeheven en dat ze toen een teken, misschien op de boot, traceren konden.

Dat knopje indrukken was misschien dus om een soort schild over het eiland te houden.

Ah zo … als ik nog effe terug lees dan klinkt dit idd heel duidelijk. :wink:

Het schijnt dat het derde seizoen meer over The Others gaat, hoe zij op het eiland zijn gekomen en het tot heden hebben gedaan.

Ja leuk leuk … maar zie het gebeuren. dan hebben ze een seizoen vier nodig om dan eindelijk eens tot het laatste te komen zeker. :think:

Als die maar wel komt! Niet dat de hoofdrolspelers stuk voor stuk worden ontslagen omdat ze teveel geld eisen ofzo en er geen vervolg komt.

pfffft ik hoop dat de nieuwe afleveringen snel beginnen ik mis het echt lekker je brein kneden op speculaties hoe het nou verder moet …heerlijk

weet iemand al wanneer het in nederland verder gaat ???