LOST

ik heb gehoord in het voorjaar 2007, omdat ze in amerika nu pas seizoen 3 gaan uitzenden…

Maar pin me er niet op vast hoor…

gr patricia

ik heb ff gekeken maar op 6 oktober gaan ze de herhalingen uitzenden

Ik had 9 oktober gehoord, maar we zien wel wanneer. Ik heb bij omroep.nl Lost aangeklikt dus ik krijg er vanzelf melding van en ga zeker weer kijken. Even kijken of ik nieuwe dingen ontdek.

Nou als het bij jullie in het voorjaar 2007 zou zijn … dan gaat eht heir wel eind 2007 zijn. :wall: :wall: :wall:

Jajajajajajajajajajaaaaaaaaa…

Ik ben iets aan het downloaden en als het goed is kunnen wij (mijn vriend en ik) zo meteen de eerste aflevering van seizoen 3 kijken…

Heb er zin in…

gr patricia

Wij hebben hem ook gekeken :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hoe vond je de aflevering.

Ik kan nu al niet meer wachten tot de volgende :smiley:

een vriend van ons komt ons vanavond helpen want het lukt niet echt met downloaden en openen enz… Oftewel wij zijn niet zo handig met pc…

Maar ben wel benieuwd…

gr patricia

Wij zijn inmiddels ook aan zeizoen 3 begonnen…men wat begint die aflevering vaag…je moet echt ff goed opletten wat er gebeurd :shock:

Maar idd, ook wij kunnen niet wachten tot de volgende aflevering.

(Kleine tip: als iemand aan Jericho kan komen, DOEN!! Hij’s gaaf!)

Net 5 heeft bekend gemaakt dat ze weer beginnen met uitzenden op 2 maart!!!

Ik had het inderdaad ook gehoord, ik ben ook zo blij!

Ben nu nog even seizoen 2 opnieuw aan het kijken op dvd, zodat ik er weer helemaal inzit voor het derde seizoen. :dance:

Ik geloof dat er nog wel een soort samenvattingsaflevering komt van de eerste seizoenen, maar er is altijd zoveel te zien dat je beter alle afleveringen achter elkaar zou moeten zien.

wij hebben al een stuk of 6 afleveringen gezien van seizoen 3…

ik kan alleen maar zeggen dat het goed blijft…

Het is erg spannend…

gr patricia

Morgenavond weer!!!

en gelijk nieuwe afleveringen zo te zien in de gids

Jack, Kate en Sawyer zijn gevangen genomen. Ze zijn bedwelmd en er is bloed bij ze afgenomen. De rest van de groep probeert de situatie in het kamp onder controle te houden.

Yes, ik ga er weer klaar voor zitten

Vanavond EINDELIJK weer!!! :dance:

:dance: :dance: te gek ik heb de 1e delen al wel gezien maar maakt niks uit hoor kijk gewoon weer :smiley:

Owww wat gaaf!! :dance: :dance:

Eindelijk weer! Spannend!!

:dance: :dance: :dance: Vanavond weer joepie. Zal wel de laatste afl. van vorig jaar herhaald worden denk ik :evil:

Maarja ik weet al niet meer precies hoe die ging…

Het begint nu!!!

En wat vonden jullie? Ik krijg elke aflevering meer vragen…