LOST

Vaag…

Ja jeetje, ze hebben daar dus een compleet modern dorp! En al op de hoogte van de laatste nieuwtjes! Waarom zo moeilijk doen als ze al precies weten met wie ze te doen hebben?

En waarom de ene in een kooi als een aap en de ander in een aquarium?

En hoe zit dat met die onderzoekers op een Noord of Zuidpool die (heb ik op een forum gehoord) in opdracht van ene Penny (ex van Desmond) werken? Gaat daar nog wat mee gebeuren?

Ik vond het moeilijk om er weer in te komen, moet weer helemaal wennen aan alle namen en wat er allemaal aan vooraf ging…

Waarom duurde het ook zooo lang, is potverdrie bijna een jaar niet geweest :wall: :wall:

ik was alweer kwijt wat de laatste aflevering was, dus dit vond ikeen moeilijke aansluiting…

hmzz vond het ook een beetje vaag.

Als ik het dus goed begrijp woonde er al mensen op het eiland, een soort comunity of zoiets.

Ze hadden beter eerst nog een compilatie kunnen maken van het vorige seizoen.

Op zich was een stukje herhaling niet verkeerd geweest, maar eigenlijk vind ik het wel top dat ze meteen met seizoen 3 zijn begonnen.

We zeiden hier al tegen elkaar, ze gaan vast de hele serie eerst herhalen voordat ze aan deel 3 beginnen, maar dat was gelukkig niet het geval :mrgreen:

Ik heb weer genoten!!

fpppppt ik ben juist blij dat het metteeen is begonnen

Hahahaha ik vond het nou achteraf gezien wel erg dom en jammer dat ik de 1e 6 afleveringen al heb gezien :?

Maar goed het blijft leuk.

Ooooooooooooooh jullie zijn alweer begonnen. Grrr dus niet. :wall: :wall: :wall:

Nou, ik kon me de laatste afleveringen ook niet meer goed herinneren, dus ik vond het erg vaag. Ik heb het idee dat ik nog minder weet dan voordat ik die aflevering ging kijken :mrgreen:

zitten jullie er inmiddels al weer helemaal in?

en klaar voor?

Ik heb vanavond weer gekeken, maar ik twijfel of ik de DVD serie van seizoen 2 en 3 ook wil.

Het was wel weer spannend!

die Saywer heeft nu voor de tweede keer een vrouw in bed gekregen (eerder die agente in ruil voor een wapen)! :mrgreen:

wij hebben heel seizoen 3 inmiddels al gezien en ik moet zeggen dat het einde van seizoen beter is als het begin…

Erg spannend weer…

Wij kunnen niet wachten tot seizoen 4

zooo we hebben eindelijk seizoen 1 en 2 kunnen bemachtigen via marktplaats,

we konden hem nooit kijken, omdat de tv-serie steeds op een vervelend tijdstip voor ons komt…

inmiddels hebben de seiz 1 afl 1 t/m 11 gezien

( in 1,5 dag :oops: )

nou het is maar een BEETJE verslaaft…

ik ben zeer benieuwd hoe het verder gaat :wall:

moet nu wachten datdat mn hubbie thuis is 23.30 uur :think: :mrgreen: :inlove:

als iemand seiz 3 op dvd heeft staan houden wij ons ten zeerste aanbevolen, alleen via pb asjeblieft

zo zijn wij prison break aan het kijken, al bijna t/m seizoen 2 gezien in 1 week tijd… En dan ook nog werken enz…

Als iets maar verslavend is…

:mrgreen:

seizoen 1 en de eerste helft van seizoen 2 liggen hier gewoon in de winkels. De tweede helft van seizoen 2 heb ik nog neit naar gekeken.

@babylover wrote:

zo zijn wij prison break aan het kijken :mrgreen:

die kijken wij altijd op TV, hopenlijk komt seiz 3 vlug op de tv !!

we trappelen van ongeduld…

kunnen nixs doen met onze vrije donderdagavond :mrgreen: :lol:

@babylover wrote:

wij hebben heel seizoen 3 inmiddels al gezien en ik moet zeggen dat het einde van seizoen beter is als het begin…

Erg spannend weer…

Ehm…seizoen 3 loopt nog steeds hoor, deze week is in Amerika aflevering 16 uitgezonden. Aflevering 17 tm 24 moet daar ook nog uitgezonden worden.

Vanavond gaan wij afl. 13 t/m 15 kijken.

@Karin2 wrote:

@babylover wrote:

Erg spannend weer…

Ehm…seizoen 3 loopt nog steeds hoor, deze week is in Amerika aflevering 16 uitgezonden. Aflevering 17 tm 24 moet daar ook nog uitgezonden worden.

Vanavond gaan wij afl. 13 t/m 15 kijken.

ohhhhh :oops: je hebt gelijk… Wij zijn bij 12 gebleven, dus je bent verder als ons…

Ik heb onze vriend alweer aan het werk gezet…

(ben er wel blij mee, dan hoeven we toch niet zolang te wachten)

gr patricia