LOST

was weer leuk vanavond!

ik hoorde dat op de buitenlandse Lost-fora Desmond net zo populair is als Saywer en ik kan het me ook wel voorstellen!

ik vind Kate minder sympathiek de laatste afleveringen, beetje huilebalk!

@SeeSeeEm wrote:

ik vind Kate minder sympathiek de laatste afleveringen, beetje huilebalk!

:mrgreen: … Het is dat ze zo’n leuk koppie heeft… :angel: :lol:

Maar ik ben het wel met je eens, moet ik eerlijk zeggen…

Wij hebben seizoen t/m aflevering 16 al op den laptop (hoe ouderwets :mrgreen:) gezien… :shifty:

:mrgreen:

:evil: gisteren de voorlopig laatste aflevering!!!

het leek nog maar zo kort dat ze weer waren begonnen!

ik hoop dat Justice weer komt, vond ik ook wel een leuke serie!

hier geen seizoen drie op de buis, je kan het enkel bekijken via digitale tv :wall: :wall: :wall: :wall:

Vroeger was eht op VT4 te zien, nu niet meer. :evil:

Ja hoor was het alweer de laatste aflevering?

Wat is dat toch beroerd met net5 dat ze weer midden in een seizoen stoppen.

Kan ik zo kwaad om worden :twisted: .

Ben zo blij dat wij hem iedere keer downloaden… Ik vind het zo’n super serie. Als seizoen 3 achter de rug is ga ik alles weer even opnieuw kijken. Heerlijk :thumbup:

Serie Lost nog te zien tot 2010

Uitgegeven: 8 mei 2007 12:04

AMSTERDAM - De avonturenserie Lost is nog tot 2010 te zien. Dat maakte de Amerikaanse televisieproducent ABC maandag bekend. Door het aantal seizoenen beperkt te houden, wil ABC de kelderende kijkcijfers van de show een halt toeroepen.

Ook wordt het aantal afleveringen per seizoen teruggebracht van 22 tot zestien.

De veelgeprezen serie, over een groep mensen die na een vliegtuigcrash op een onbewoond eiland terecht komen, kreeg in het derde seizoen heel wat kritiek te verduren. Het plot zou te veel uitwaaieren. Nieuwe personages wisten de harten van verstokte fans niet te veroveren.

Het derde seizoen van Lost, dat in 2005 een Emmy kreeg in de categorie beste dramaserie, wordt momenteel in Nederland uitgezonden door Net 5.

© Novum

:dance: :dance: :dance:

Er is nog wat in het vooruitzicht.......

:dance: :dance: :dance: