lopen

Lars en Bo gaan ineens hard :thumbup: :dance: :dance:



Veron ging zaterdag ineens half staan… dus ik ben erg trots op hem…



gr patricia

Nou Lars kan lopen!!!



Hij waggelt het hele huis door, maar buiten of bij anderen wil hij nog wel het liefst aan mijn hand of kruipend. In 2 dagen tijd kan hij het. Hij kon eerst nog niet in de vrije ruimte opstaan maar ook dat gebeurde gisteren ineens.

27 juni wordt hij 2…dus het is hem toch gelukt voor zijn 2e verjaardag. Denk wel dat hij een van de laatste dreumessen is die loopt ;).



Bijna 24 maanden…wie doet hem dat na :mrgreen: :mrgreen:

haha die Lars, wat gaaf zeg! wat fijn he. gefeliciteerd!



ons mannetje heeft vandaag weer 3 stappen los gedaan. ik hoop niet dat hij weer ziek wordt en het weer z’n ontwikkeling belemmert. ik hoop dat hij het deze week in de gaten gaat krijgen. ik zet nu ook steeds zijn kinderstoel weg, wanneer kan er zelf inklimmen en vind het wel relaxed om lekker in de kinderstoel te zitten de hele tijd. dus kinderstoel ff weggezet, hopelijk daagt dit hem meer uit om te gaan lopen.

Robin liep met 20 maanden. Hij liep wel al heel lang langs de tafels en stoelen maar los dat niet. Maar toen hij eenmaal liep ging het als een speer.

Met Jort komt het vast goed hoor, die is nog lang niet zo oud als Lars…haha. En als hij nu al rond de tafel loopt…no worries!



Dat was toen Lars 1,5 was nog lang niet aan de orde.

@irene69 wrote:

Met Jort komt het vast goed hoor, die is nog lang niet zo oud als Lars…haha. En als hij nu al rond de tafel loopt…no worries!



Dat was toen Lars 1,5 was nog lang niet aan de orde.




nou ik zal je vertellen rond de tafel enzo lopen doet hij al sinds hij een maand of 10 a 11 is. Wat dat betreft zou je denken, die loopt zo…niet dus :lol: hij is vandaag steeds vaker los gaan staan en af en toe een stapje…het lijkt alsof hij het steeds meer wil gaan proberen, ben erg benieuwd. ik durf er nog geen uitspraken over te doen :lol: :lol: :lol:

wat heb ik een mooi verjaardags kadeau gehad van levi!

hij loopt! niet 2/3 stapjes maar helemaal los zo`n 15 stappen of meer.

zat vierde ik mijn verjaardag en een hok vol mensen die hem aan moedigde en nu loopt hij dus!

ik zei nog voor mijn verjaardag moet hij toch wel gaan lopen en wel hoor :inlove: .

YES!!!

:clap: :dance: :thumbup: :clap: :dance: :thumbup: :clap: :dance: :thumbup:

wat goed!!!

geweldig gefeliciteerd en ook met je verjaardag natuurlijk :smiley: hartstikke goed zeg.

Levi en Lars :dance: :dance: :dance:



Irene: wanneer ging Lars ong staan? en langs de tafels lopen???



Ben benieuwd, morgen komt de fysio weer langs…

Heb alleen niet veel geoefend, Veron vind het ook niet echt leuk die oefeningen…



gr patricia

De fysio is geweest, Veron was goed vooruit gegaan…

Ze komt over een maand weer terug…



Hij kan al beter op zijn knietjes aan tafel zitten en ook zijn rompbalans was al iets verbeterd ten opzichte van de vorige keer…



gr patricia

wauw Monique, gaaf zeg dat hij loopt en dat op je verjaardag, ik ben ook jarig volgende week, wie weet wordt er hier ook wel gelopen :wink:



natas

@babylover wrote:

De fysio is geweest, Veron was goed vooruit gegaan…

Ze komt over een maand weer terug…



Hij kan al beter op zijn knietjes aan tafel zitten en ook zijn rompbalans was al iets verbeterd ten opzichte van de vorige keer…



gr patricia




wat goed dat je toch vooruit gang ziet.

steeds een stapje dichter bij het stapje :mrgreen:

@natas1 wrote:

wauw Monique, gaaf zeg dat hij loopt en dat op je verjaardag, ik ben ook jarig volgende week, wie weet wordt er hier ook wel gelopen :wink:



natas




ik ga voor je duimen!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

@monique wrote:

@babylover wrote:
De fysio is geweest, Veron was goed vooruit gegaan…

Ze komt over een maand weer terug…



Hij kan al beter op zijn knietjes aan tafel zitten en ook zijn rompbalans was al iets verbeterd ten opzichte van de vorige keer…



gr patricia




wat goed dat je toch vooruit gang ziet.

steeds een stapje dichter bij het stapje :mrgreen:




stapje is nog ver weg denk ik, eerst maar eens zelf leren optrekken tot staan…

Komt helemaal goed…



gr patricia

@babylover wrote:

@monique wrote:
@babylover wrote:
De fysio is geweest, Veron was goed vooruit gegaan…

Ze komt over een maand weer terug…



Hij kan al beter op zijn knietjes aan tafel zitten en ook zijn rompbalans was al iets verbeterd ten opzichte van de vorige keer…



gr patricia




wat goed dat je toch vooruit gang ziet.

steeds een stapje dichter bij het stapje :mrgreen:




stapje is nog ver weg denk ik, eerst maar eens zelf leren optrekken tot staan…

Komt helemaal goed…



gr patricia




ja dat is waar, het zal nog wel eventjes duren maar het begin is er.

en het komt ook allemaal goed, elk kind doet het op zijn eigen manier en eigen tempo en de een is gewoon heel snel en de ander is gewoon wat langzamer. :wink:

Levi en Lars :thumbup: :thumbup: :thumbup: Wat een stoere mannen zijn jullie :dance: :dance: :dance:



Patricia, Bo vond destijds de oefeningen van de fysio ook niet echt leuk. Al dat gesjor aan d’r lijffie :? Toen ben ik op een gegeven moment tijdens haar spel gewoon af en toe gaan oefenen. Ik keek wat ze deed tijdens het spelen en de oefening die daar dichtbij kwam, die deed ik dan. Het kostte me op die manier wel wat meer tijd, maar ik vond het zelf ook prettiger omdat het voor Bo zo fijner was en het verliep wat natuurlijker.



Wij hebben intussen een verwijzing naar de kinderarts, zijn vandaag bij de ha geweest. We kwamen er nl. achter dat Bo haar rechterbeentje niet helemaal kan strekken. :shock: Ik schrok wel heel erg, maar inmiddels ben ik wel over de schrik heen. Maandag meteen bellen voor een afspraak en dus is het nu even afwachten. Ze heeft er gelukkig geen pijn aan, is supervrolijk, dus dat is zeker fijn.

@Chrissy wrote:





Wij hebben intussen een verwijzing naar de kinderarts, zijn vandaag bij de ha geweest. We kwamen er nl. achter dat Bo haar rechterbeentje niet helemaal kan strekken. :shock: Ik schrok wel heel erg, maar inmiddels ben ik wel over de schrik heen. Maandag meteen bellen voor een afspraak en dus is het nu even afwachten. Ze heeft er gelukkig geen pijn aan, is supervrolijk, dus dat is zeker fijn.




heeft de fysio dat nooit gezien dan???

En je hebt helemaal gelijk, als ze geen pijn hebben en vrolijk zijn dan maakt het eigenlijk ook allemaal niks uit he…

Hopelijk valt het wel mee bij de kinderarts…



gr patricia

@babylover wrote:

heeft de fysio dat nooit gezien dan???

En je hebt helemaal gelijk, als ze geen pijn hebben en vrolijk zijn dan maakt het eigenlijk ook allemaal niks uit he…

Hopelijk valt het wel mee bij de kinderarts…



gr patricia


Vinden wij dus ook vreemd. Als dadelijk blijkt het echt iets is wat ze al langer heeft, dan neem ik nog maar eens contact op met de fysio om dat te melden.



Maar het zou ook kunnen komen door haar aparte manier van kontschuiven. Ze houdt haar rechterbeen heel vreemd onder haar lijfje gevouwen. Misschien dat daardoor in de loop van de tijd haar spieren wat korter zijn geworden.



Ik ben erg benieuwd welke van de twee het nu blijkt te zijn. Of nog iets heel anders…Ik probeer voorlopig maar geen doemscenario´s in mijn hoofd te halen.