@teun wrote:
oh sorry oosten, noorden… het is allemaal niet het zuiden iig :mrgreen:
euh… ik woon toch echt wel in het noorden en dat is niet te vergelijken met het oosten :naughty: :mrgreen:
@teun wrote:
oh sorry oosten, noorden… het is allemaal niet het zuiden iig :mrgreen:
Wie heeft wie? Oppassen met wat je zegt? Wat kan je vinden over diegene? Of iemand die je al langer ‘kent’? Wat voor hint erbij? Dit is leeeuuuukkkkk!
Valentijn, Pasen, pinkteren, etc. Ik ben ervoor haha.
Ik ook al die extra dagen in het jaar leuke vinden in de brievenbus !!
Mocht je kaartjes ook leuk vinden van over de hele wereld vooral niet op postcrossing gaan kijken… (Ergens hier ook een topic over te vinden zal hem weer even omhoog gooien )
Kokcrossing ofzo
@Marieke_5000 wrote:
@teun wrote:oh sorry oosten, noorden… het is allemaal niet het zuiden iig :mrgreen:
euh… ik woon toch echt wel in het noorden en dat is niet te vergelijken met het oosten :naughty: :mrgreen:
Hier ut t suden hoor Teun
@Sweet-Love wrote:
@pearlie wrote:Kokcrossing ofzo
das wel heel leuk trouwens!
sweet en ik zijn nog aan het bedenken hoe hahaha. kokcrossing… nieuw fenomeen onder de kok’ers
Cariska ken je het principe postcrossing?
Via een website krijg je een adres willekeurig kan dus ook uit het buitenland zijn, om daar een leuk kaartje (oid) naar toe te sturen. En zo krijg je ook weer kaartjes terug uit verschillende plaatsen/landen.
Nu zei Pearlie ‘’ KokCrossing ‘’, en ik had het met haar er over, en het lijkt ons serieus een goed idee, nu nog uitzoeken of het kan, en hoe dat dan kan en of mensen het leuk vinden.
Pearlie zei misschien een loting ofzo. Ik dacht zelf, je maakt een lijst van alle mensen die mee doen daar een cijfer voor, je hebt een site : random number generator waar je bijv 20 in zet als hoeveelheid mensen die mee doen, en dan generate, waar je dus een nummer van 1 tot 20 krijgt, en het nummer staat dan gelijk aan die persoon. Dan is het alleen hoe doe je dat met adressen, is juist leuk als verrassing dus dan zouden we een aparte lijst moeten hebben met alle adressen en die prive sturen aan mensen die mee willen doen.
Ofzo… was een idee… lol.
Cadeautjes zijn binnen :thumbup: nu de rest :lol:
postcrossing nog nooit van gehoord, nu wel dus!
Wat een leuke ideeën, ik ben er wel voor in!
Ik ben ook uit het zuiden, zuid-oost haha
Mijn nieuwjaarswens is al klaar,
nu nog een leuke inhoud,
inpakken en verzenden… :dance:
Hopelijk past het door de brievenbus!
Mijn nieuwjaarswens is ook al klaar! Nu nog op pad voor leuke cadeautjes en pakpapier.
Jullie zijn echt razendsnel :shock:
Och hemeltje zover ben ik nog lange niet… :oops:
ja ik maak er echt haast van,
de post is nu natuurlijk veel trager dan normaal,
en wil wel dat mijn verassing op tijd aan komt…
@chantalvw wrote:
Jullie zijn echt razendsnel :shock: