@aapie wrote:
@chantalvw wrote:Jullie zijn echt razendsnel :shock:
Of ze hebben te veel vrije tijd
ook ja, :mrgreen:
alleen in de ochtend, ga ook nu razend snel aan de poets,
als mijn thee op is…
@aapie wrote:
Krijg er gewoon de kriebels van. Straks ff op pad…
@Gab wrote:
@aapie wrote:@chantalvw wrote:Jullie zijn echt razendsnel :shock:
ook ja, :mrgreen:
alleen in de ochtend, ga ook nu razend snel aan de poets,
als mijn thee op is…
@chantalvw wrote:
Jullie zijn echt razendsnel :shock:
@chantal!! wrote:
Haha, de dinsdag is mn vrije dag de rest van de dagen werk ik dus geen tijd om eruit te gaan :mrgreen: dus daarom gister maar gelijk gedaan.
@meissie wrote:
Och hemeltje zover ben ik nog lange niet… :oops:
Oeh hier heb ik net het idee voor het kadootje, binnen budget gni gni. Nu nog het halen, verpakken en de nieuwjaarswens erbij.
Maar vanmiddag eerst knutselmiddagje doen met de kleine man na een baggernachtje met een verstopte neus. Van kind niet mijzelf. 8)
Ik vind her budget wel lastig, 5 euro is ommes niks :lol:
Mijn nieuwjaarswens is klaar, nu nog een cadeautje zoeken…
Gaat helemaal goed komen, erg leuk weer om te doen!!!
Ik ga het echt jammer vinden straks na januari als we dit niet meer doen… Ik vind het zo leuk om iemand te verrassen en zelf verrast te worden!!
Wat mij betreft doen we dit elke maand met steeds een ander thema!
elke maand is misschien wat vaak… maar 1x per kwartaal? per wisseling van het seizoen bijvoorbeeld… en dan 1 x extra met sinterklaas :mrgreen:
Lentelootjes trekken, zomerlootjes trekken, herfstlootjes, winter en sintlootjes :mrgreen:
@Marda wrote:
Mijn nieuwjaarswens is klaar, nu nog een cadeautje zoeken…
Gaat helemaal goed komen, erg leuk weer om te doen!!!
Ik ga het echt jammer vinden straks na januari als we dit niet meer doen… Ik vind het zo leuk om iemand te verrassen en zelf verrast te worden!!
Wat mij betreft doen we dit elke maand met steeds een ander thema!
Kadootje is binnen :mrgreen:
Hihi ik heb al een hele leuke hint als afzender :lol: :lol: :thumbup:
Maar ik zeg niks :silenced:
Morgen kadootje kopen :thumbup:
Moet er ook een wens bij?
Dat heb ik ff gemist :mrgreen: :shifty:
@San 27 wrote:
Moet er ook een wens bij?
Dat heb ik ff gemist :mrgreen: :shifty:
Oooh ik ben bang dat ik 't allemaal niet red
Het is hier zo hectisch op 't moment, ik heb geen enkele dag vrij om me met mn lootje bezig te houden…
Gister met ziek/half opgeknapt kind thuis. Vandaag werken. Morgen huishouden, afspraak huisarts,bespreking op werk. Vrijdag werken. Zaterdag werken. Zondag familiebezoek. Maandag werken. Dinsdag cb, visite, oppassen. Woensdag weer werken. Donderdag dagje weg. Vrijdag werken.
Ik vind 't echt heel lullig en vervelend, maar is er iemand die mijn lootje over zou kunnen of willen nemen…? :oops: :oops: :oops:
Zou 't ZO vervelend vinden als die persoon niks krijgt, of veeel later dan de bedoeling is
Voor degene die dat wilt doen :oops: , SUPERbedankt alvast :-*
volgens mij was er iemand hier in het topic die baalde dat ze te laat was…
misschien die even een pb sturen?
ik ga maandag even cadeau kopen…verzinnen doe ik wel ergens tijdens het werken deze week :lol:
ik heb wel al een leuke hint bedacht om in mijn wens te zetten!
tis toch al iets hé 8)
esthe: ik wilde eigenlijk niet mee doen, maar wil jou graag uit de brand helpen dus als je je lootje nog niet kwijt bent wil ik hem wel voor je overnemen. :-*
Knipoogje, wat lief van je!!
Esthe, balen dat je het zo druk hebt, wel goed dat je actie onderneemt en voor jezelf zorgt door het over te dragen!
Knipoogje vervangt bij deze esthe …
Word nu achter de schermen allemaal geregeld !! Als het goed is ontvangen de betrokkenen straks mail !!
Ik zal vanavond even kijken of alles is gelukt… Ik ben nu weg…