Lootjes Trekken Oud en Nieuw!![ opgeven t/m 9 December ]

Net als met de sint lootjes gaan we nu voor oud en nieuw ook lootjes trekken !!

Wil je ook mee doen stuur dan mij een PB met je email adres !

• Dan krijg je een mail van lootjestrekken.nl.

• Lever je lootje in !

• Vul daar op je verlanglijstje je Adres in en vertel wat over je zelf…

- Maandag 10 December worden de lootjes getrokken !

• Je koopt voor je lootje voor €5,- een cadeautje (ex verzendkosten).

• Voegt er een leuke kaart (oid) met leuke nieuwjaars wens aan toe !

• Pak het op een leuke, creatieve manier in … ( iets wat leuk past bij het nieuwe jaar of zo … )

- Versturen max Donderdag 20 December (vanwege kerst en post drukte)

- Openmaken 31/12/2012 - 1/1/2013

• Als het lukt zou het leuk zijn als je een foto kunt posten van ingepakte en uitgepakte cadeautjes…

Wie doen er mee :

Ingemamavan4, :mrgreen:

Pattycoat, :mrgreen:

Kimmie1976, :mrgreen:

Sweet-Love, :mrgreen:

chantalvw, :frowning:

San 27, :mrgreen:

mandy_d., :mrgreen:

pearlie, :mrgreen:

Marda, :mrgreen:

Sennapen, :mrgreen:

Marieke_5000, :mrgreen:

teun, :mrgreen:

Mam van 2, :mrgreen:

Tamma, :mrgreen:

Cell, :mrgreen:

aapie, :mrgreen:

Gab, :mrgreen:

chantal!!, :mrgreen:

meissie :mrgreen:

Marietje :frowning:

Marjooo :frowning:

Cariska :frowning:

Judith75, :mrgreen:

Knipoogje1983 :mrgreen:

Rhiannon :mrgreen:

:mrgreen: = ontvangen

:frowning: = nog niks

Bijgewerkt tot zondag 30-12-2012. 23.17uur

Ikke :thumbup:

Stuur vanavond even mijn mailadres.

Ikke :mrgreen:

ikke !! :mrgreen:

mijn mailadres is nog bekend??

Ja!!

Doe mee! Zonder gedicht please, dat neemt het meeste tijd in beslag. Kerst zou ik ook wel redden,maar de post vrees ik niet, dus verzenden wanneer je kan en 30 december de uitpakdatum? Of juist 31 of 1 januari?

moet er dan ook een gedicht bij ??? :mrgreen:

Misschien leuk om het dan anders te doen, geen gedicht maar in plaats daarvan een nieuwjaarswens erbij doen…

Dit kan natuurlijk op vele manieren zelf creatief gemaakt worden, precies zoals de gever leuk vindt.

• Via een bijgevoegde kaart (zelf maken voor wie dat leuk vind, of gewoon kopen en wat leuks schrijven)
  • Of voor wie dat leuk vind een nieuwjaars wens in vorm van gedicht

Gewoon zoals de gever het wil… :think:

Ik doe in elk geval weer mee! :smiley:

leuk idee marda :inlove:

ik denk er nog even over na…

@Marda wrote:

Misschien leuk om het dan anders te doen, geen gedicht maar in plaats daarvan een nieuwjaarswens erbij maken voor diegene via een kaart (zelf maken voor wie dat leuk vind, of gewoon kopen en wat leuks schrijven) ofzo :think:

Dat vind ik echt een superleuk idee, ik doe mee!!

@mamma van sharondenise wrote:

@Marda wrote:
Misschien leuk om het dan anders te doen, geen gedicht maar in plaats daarvan een nieuwjaarswens erbij maken voor diegene via een kaart (zelf maken voor wie dat leuk vind, of gewoon kopen en wat leuks schrijven) ofzo :think:

Dat vind ik echt een superleuk idee, ik doe mee!!

Ik sluit me bij Marda aan, goed idee, ik doe ook mee!!!

Mijn emailadres ook nog bekend?

zoals ik in het andere topic al zei : dit jaar geen verlanglijstjes maar gewoon zelf iets leuks verzinnen??

Meld :smiley:

Ik zal zeggen klets nog maar even over hoe we het gaan vorm geven en vooral opgeven !!! Ik ga nu naar cursus (conflicthantering) en daarna zal ik de openings post met het idee hoe we het gaan vorm geven aanpassen !!

Ik ben terug rond 21.30. Suc6

En openmaken op 31 savonds gaat mijn voorkeur we naar uit… (Dan heb ik toch niet veel te doen… En het wachten duurt dan altijd toch al lang… Dit dan een leuke breake…

Denk openen op 31 dec? Maakt niet uit hoelaat? Niet iedereen heeft nl. tijd 's avonds of juist andersom.

Mijn idee.

• Leuke kaart, brieft etc voor persoon. Met groet, wens etc. net wat jij wilt.
  • Verlanglijstje juist niet. Maar bijv. in OP een leuke beschrijving van jezelf, waar je lootje wat mee kan maar juist ook zelf kan invullen.
  • Opsturen uiterst 27 december.
  • Open maken 31 december, tijdstip naar keuze.
  • Plaatsen met foto (leuk!) en dan het liefst bijv op: 31 december, 1 of 2 januari.

@Sweet-Love wrote:

Denk openen op 31 dec? Maakt niet uit hoelaat? Niet iedereen heeft nl. tijd 's avonds of juist andersom.

Mijn idee.
  • Verlanglijstje juist niet. Maar bijv. in OP een leuke beschrijving van jezelf, waar je lootje wat mee kan maar juist ook zelf kan invullen.
  • Plaatsen met foto (leuk!) en dan het liefst bijv op: 31 december, 1 of 2 januari.

-Openen en plaatsen op 31-12 vind ik prima. Alleen tijdstip vrij laten. Hebben nog geen idee wat we gaan doen, daarbij is het mijn verjaardag. Heb geen internet op mijn foon,dus gaat de laptop uit, dan doe ik hem bewust uit. Even niets…

Even spieken lukt vast die dag, maar zo niet, dan lees ik de boel een dag later wel.

-Briefje of kaartje met nieuwjaarswens vind ik leuk! Geen heel epistel, maar 1 a 2 zinnen bijvoorbeeld.

-Ik vrees persoonlijk dat opsturen uiterlijk 27-dec. wat laat is. Post kan dan alleen nog op vrijdag-zaterdag-maandag, wat op best wel veel plekken niet gebeurt. Hier zeker niet altijd. Daarbij is het nog steeds druk die periode met achterstand kerstpost.

Ik zou zeggen uiterlijk de 21e?

Als de 27e het toch gaat worden, allemaal prima hoor. Ik ben misschien een doemdenker door slechte ervaringen met de post. Zeker rond die tijd.

Hoe dan ook. Leuk! Heb er zin in en de kleine piet uit het gedicht zit nu mee te lezen en gaat meedenken.

@mandy_d. wrote:

@Sweet-Love wrote:

Mijn idee.

Openen en plaatsen op 31-12 vind ik prima. Alleen tijdstip vrij laten. Hebben nog geen idee wat we gaan doen, daarbij is het mijn verjaardag. Heb geen internet op mijn foon,dus gaat de laptop uit, dan doe ik hem bewust uit. Even niets…

Even spieken lukt vast die dag, maar zo niet, dan lees ik de boel een dag later wel.

Daarom bijv op 1-2 januari ook nog.:wink: haha!

Ik zou alleen op sturen VOOR KERST!! ook gezien de drukte bij tnt/post.nl rond deze dagn… en ook om er voor te zorgen dat echt iedereen het optijd ontvangt.

@Sweet-Love wrote:

Mijn idee.

Geen cadeautjes?

@Sweet-Love wrote:

@mandy_d. wrote:
@Sweet-Love wrote:

Mijn idee.

Openen en plaatsen op 31-12 vind ik prima. Alleen tijdstip vrij laten. Hebben nog geen idee wat we gaan doen, daarbij is het mijn verjaardag. Heb geen internet op mijn foon,dus gaat de laptop uit, dan doe ik hem bewust uit. Even niets…

Daarom bijv op 1-2 januari ook nog.:wink: haha!

Hahaha, ja, te snel geplaatst,dus was al aan het wijzigen. Uiteraard uitloop tot 2 januari.