Lootjes Trekken Oud en Nieuw!![ opgeven t/m 9 December ]

@Marda wrote:

@Sweet-Love wrote:
Denk openen op 31 dec? Maakt niet uit hoelaat? Niet iedereen heeft nl. tijd 's avonds of juist andersom.

Mijn idee.
  • Leuke kaart, brieft etc voor persoon. Met groet, wens etc. net wat jij wilt.
  • Verlanglijstje juist niet. Maar bijv. in OP een leuke beschrijving van jezelf, waar je lootje wat mee kan maar juist ook zelf kan invullen.
  • Opsturen uiterst 27 december.
  • Open maken 31 december, tijdstip naar keuze.
  • Plaatsen met foto (leuk!) en dan het liefst bijv op: 31 december, 1 of 2 januari.

Geen cadeautjes?

Jaja uiteraard WEL een cadeau, maar bovenstaand er als extra bij…cadeau + wens met kaart of briefje…

@Marda wrote:

Ik zou alleen op sturen VOOR KERST!! ook gezien de drukte bij tnt/post.nl rond deze dagn… en ook om er voor te zorgen dat echt iedereen het optijd ontvangt.

Precies, zoals ik al zei…27 is te krap. Ik ontvang hier kerstkaarten standaard ook pas ruim na de kerst.

Ik vind het alleen zo jammer als de meeste het pakje op 31 december in huis hebben en een weer enkelen of een persoon niet net als nu met sinterklaas… daarom vind ik voor kerst of nog eerder een beter idee… gezien er geen gedicht bij zit maar wat anders moet dat tijd genoeg zijn toch?

Misschien wel leuk om het ook een beetje in oud en nieuw stijl ofzo te verpakken?

Bericht kruiste jouw post Mandy :wink:

ik doe mee :mrgreen:

Ja ik doe mee. Vind dit veel te leuk

@Marda wrote:

Bericht kruiste jouw post Mandy :wink:

:wink:

gewoon deze week aanhouden voor opgeven , maandag lootjes trekken en dan evt op jacht naar cadeau en verzenden. Dan is het ZEKER op tijd ! :mrgreen:

Jullie zijn geweldig, dus ja, I’m in… leuk! Ik pleit ook voor 31 december openmaken… leuke afsluiter van het jaar.

En idd geen verlanglijstje, maar gewoon aan de creativiteit van de zender overlaten… (hoewel er nu ook al veel waren die gewoon hadden geschreven wat ze leuk vinden in het leven en waar hun interesses liggen)

Leuk leuk leuk!! :inlove:

Bring it on…ik doe mee!!

leuk!!

ik doe mee…

en idd wat de meeste zeggen vind ik erg leuk… leuke nieuwjaarswens erbij, cadeau zelf kiezen (zodat je toch een beetje moet uitzoeken wat voor persoon het is voor ideeën) en verzenden voor de 21ste lijkt me wel zo verstandig met de kerstdrukte van de post!

ennnuhh ik hoor vanavond wel of we ons email adres nogmaals moeten verzenden in pb :mrgreen:

en dan lekker voor je houden wanneer je het verzend zodat er later meer te gokken is :wink: :lol:

@teun wrote:

en dan lekker voor je houden wanneer je het verzend zodat er later meer te gokken is :wink: :lol:

:lol: He… jammer! :mrgreen:

Is er ook nog plek voor mij??

voor jullie sennapen :wink:

tuurlijk :dance:

hoe meer hoe leukerrrr

jammer he marda :lol:

Voor ons :lol: , ik zat gister en vandaag het sinterklaastopic te lezen vond het zoo jammer dat ik niet had meegedaan, dus nu graag wel, heb het wel druk maar ga er tijd voor maken :dance:

Het denken is het meeste werk :wink: De rest is in een uur gepiept… :mrgreen:

En de lol is zoooo leuk :inlove:

Ja haha ligt er natuurlijk aan wie je ‘trekt’

Wat leuk om te lezen over alle enthousiasme!

En na oud en nieuw… gaan we dan door voor een verrassingsei-pakket :mrgreen:

dan hebben we eerst nog carnavals lootjes natuurlijk :roll: :wink: