In mei kunnen we ook het sanne is bevallen cadeau topic openen hoor voor de leuk, dan krijgen jullie allemaal een geboortekoekje :lol:
@teun wrote:
dan hebben we eerst nog carnavals lootjes natuurlijk :roll:
:mrgreen:
Briljant, maar ik haak af na Oud en Nieuw…volgend jaar weer!
@Sennapen wrote:
In mei kunnen we ook het sanne is bevallen cadeau topic openen hoor voor de leuk, dan krijgen jullie allemaal een geboortekoekje :lol:
Kom ik hem liever persoonlijk halen tijdens een poppeslok :mrgreen:
@Marieke_5000 wrote:
@Sennapen wrote:In mei kunnen we ook het sanne is bevallen cadeau topic openen hoor voor de leuk, dan krijgen jullie allemaal een geboortekoekje :lol:
Kom ik hem liever persoonlijk halen tijdens een poppeslok :mrgreen:
Dat mag ook :lol:
Afgesproken!!!
Yes! ik doe ook weer mee :dance:
jaaa ik wil ook weer meedoen!!
oeiii, heel verleidelijk en leuk! Maar beter even van niet, zit midden in een verbouwing/verhuizing, dus even geen tijd voor.
Gaan we voor valentijnssuprise?? :mrgreen:
Hoi dames
Leuk dat jullie allemaal weer mee doen !! Helemaal top…
Ik had beloofd nu het topic aan te passen en te beginnen maar dat laat ik even liggen tot morgen …
Ik ben kapot na de cursus van 2,5 uur … Ik ga zo douchen en naar bed…
Ik zou zeggen klets voor al nog even gezellig door… Vergeet vooral niet je zelf even op te geven !! Ik heb er ook al weer helemaal zin in !!!
PB met Email adres als je mee wilt doen heeft mijn Voorkeur !! (Is voor mij iets makkelijker toevoegen zonder vergissingen )
Slaap lekker allemaal voor straks …
ik ga je een pb sturen!
en super dat je dit weer wil organiseren…ondertussen hoogzwanger te noemen! welterusten voor jou!
Jaaa…ik doe ook weer mee hoor, helemaal leuk. Heb nu al een leuk idee om de nieuwjaarswens te verpakken (nu de wens nog ).
Ik doen ook mee :mrgreen:
Ik doe ook mee !!
lijkt me echt enorm leuk!
hopelijk zijn de lootjes snel verdeeld :mrgreen:
Hahaha Jiska, ik denk dat Valentijn heel blij zal zijn met zoveel cadeautjes hoor :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol:
Verder, helemaal leuk dit :dance: Dat geeft tenminste weer wat spirit zo :inlove: :-*
@Kimmie1976 wrote:
Verder, helemaal leuk dit :dance: Dat geeft tenminste weer wat spirit zo :inlove: :-*
Beetje leven in de brouwerij
@Tamma wrote:
@Kimmie1976 wrote:Verder, helemaal leuk dit :dance: Dat geeft tenminste weer wat spirit zo :inlove: :-*
Beetje leven in de brouwerij
:lol: Ook!
lootje ingeleverd
- ik heb de openings post aangepast met de ideeen uit dit topic…
- de eerste mailtjes met lootjes zijn verstuurd…
mocht er nog iets veranderd moeten worden hoor ik dat graag…
als je net geen mail hebt gehad maar wel een pb hebt gestuurd laat het mij dan even weten !
:dance: YES! Ik ben op tijd! Ik ben op tijd!!! :dance:
Sinterklaas topic gemist, maar nu doe ik zeker mee :thumbup:
'k Ga nu een pb sturen.
:-*