Lootjes Trekken Oud en Nieuw!![ opgeven t/m 9 December ]

Zo cadeautjes zijn binnen… nog even zelf aan de knutsel en dan kan het op de bus :slight_smile: leuk!!

nieuwjaarswens zit in mijn hoofd… nu nog op papier :wink:

Lief knipoogje! :slight_smile:

alleen nu nog weten voor wie ik iets mag bedenken :mrgreen:

Knipoogje, fijn dat je Esthe’s lootje wil overnemen!

Hier de wens en hint in mijn hoofd zitten. Nu nog de uitwerking.

Van’t weekend, tijdens het werk maar aan beginnen. Alle tijd dan :mrgreen:

Ik vind het dit keer nog best lastig… pieker me echt suf… heb pas 1 klein onderdeeltje van het cadeau…

Ellen, leuk dat je meedoet! :-

EstHe, :hug: :-

@Marietje wrote:

Ellen, leuk dat je meedoet! :-

EstHe, :hug: :-

nou ja, ik wacht eerst nog maar geduldig op mijn lootje :slight_smile:

Tóch leuk dat je meedoet :stuck_out_tongue: Jij krijgt toch het lootje dat EstHe had? En degene die haar had, krijgt dan automatisch jou?

Hoe dan ook…leuk dat je meedoet :lol: :-*

@Marietje wrote:

Tóch leuk dat je meedoet :stuck_out_tongue: Jij krijgt toch het lootje dat EstHe had? En degene die haar had, krijgt dan automatisch jou?

Hoe dan ook…leuk dat je meedoet :lol: :-*

qua je eerste zin: helemaal gelijk

en wat je tweede zin betreft: ik vind het ook leuk hoor :slight_smile:

Ellen, dankjewel! :-* Lief dat je t overneemt. En veel plezier!

Lig sinds gister ook nog eens met flink koorts, keelontsteking en ooronsteking op bed. Vandaar dat ik ook even niet reageerde…

Heb ook 2 pb’s, zal ff kijken.

knap jij maar gewoon lekker op meis. doe eht graag voor je. en je hebt toevallig ook nog eens een heel leuk lootje :mrgreen: :-*

Ik ben toch helemaal niet schieuwnierig wie iedereen heeft hè :mrgreen:

Ik ben vanmorgen wezen winkelen en heb gelijk de cadeautjes gekocht.

Nu nog een wens verzinnen :angel:

Ik ben ook helemáál niet nieuwsgierig :liar: :liar: :angel: :mrgreen:

@Marietje wrote:

Ik ben ook helemáál niet nieuwsgierig :liar: :liar: :angel: :mrgreen:

Hihi ik ook niet hoor :lol:

Ik ben ook heeeeel benieuwd!!

Ik heb een hele ‘persoonlijke’ wens gemaakt, ik hoop dat de persoon voor wie het is, het heel leuk gaat vinden!!

‘bijkomstigheidje’ is helaas wel dat ik het heb thuis laten bezorgen, toen het door de brievenbus viel begon de hond in de post te bijten… helaas zit er een klein tandafdrukje in… maar als je het niet weet zie je er niks van…

Nou dat is dus bij deze mijn hint (kan iedereen op zoek naar tandafdrukken van een jack russel) :wink:

Esthe, beterschap!! :-*

ik heb nu wel het lootje van esthe overgenomen, maar ik besef me net dat wij 31 dec. al vroeg op pad zijn en bij diegene blijven slapen.

vinden jullie het goed als ik 30 dec. het mijne plaats?

1 jan. komt er namelijk ook niets van en 2 jan. zou ik zo zonde vinden voor de gever… :think:

ik heb alles al klaar, nog leuk inpakken en huppa verzenden… :mrgreen:

@knipoogje1983 wrote:

en je hebt toevallig ook nog eens een heel leuk lootje :mrgreen: :-

Ja he :mrgreen: Veel plezier! :-

Ik hoop trouwens wel aan dat degene die mij had, nu ook Ellen als lootje heeft? Natuurlijk wel zo eerlijk.

En als diegene zn cadeautje en/of wens al klaar had, sorry :oops: voor 't dubbele werk.

Allemaal veel plezier!!! Ik lees tegen die tijdnatuurlijk mee wie wie heeft en wat de cadeautjes en wensen zijn geworden :thumbup: :mrgreen:

Esthe, als Ellen dan haar gegevens in het lijstje zet moet dat goed gaan toch?

Nou… ik kom er maar amper uit… zou er graag iets speciaals van maken, maar merk dat ik gewoon niets kan verzinnen… dus het word iets wat de vraagster ook echt zelf aangaf, hoe saai ook… hahahaha :mrgreen: