Ik zal er van de week eens meeaan de slag :mrgreen:
Ik voel me hondsberoerd, dus het moet even wachten het cadeautje.
Sweet ik ken het gevoel. Begin me nu eindelijk beetje beter te voelen. Loop al sinds donderdag leeg. Eens kijken of er nog extra koopavonden zijn hier.
poeh ik moet ook echt eens gaan beginnen morgen of dinsdag :oops:
Hier nog niet aan de wens toegekomen. Hopelijk vannacht wat rustiger op m’n werk zodat ik er even voor kan gaan zitten.
Beterschap voor de zieken :hug:
@Sennapen wrote:
Ik zal er van de week eens meeaan de slag :mrgreen:
Kaartje en cadeau gehaald, nu nog een wens . :thumbup:
Komt allemaal goed. Het hoeft pas uiterlijk de 31e binnen te zijn natuurlijk.
Ik ga op tijd sturen, maar het plan zit voor nu alleen nog maar in mijn hoofd.
Kadootje is gekocht, leuk ingepakt bijna en de wens/kaart moet nog…maar tiet zat!!!
Ik heb eindelijk duidelijk wat het moet zijn, kreeg ineens een ingeving!! yeahhhh… nu nog in elkaar zetten, wens op papier en dan optijd verzenden!
hier nog steeds niets… help !!!
Ik ga dit weekend echt iets regelen !
Ojee Cell heb je een bouwpakketje??
Hier eindelijk het cadeau in huis. Straks buig ik mij over DE wens.
Het zal iig op tijd de deur uit gaan.
een bouwpakketje of wat anders Het moet in elkaar/bij elkaar… maar wat het is ga ik natuurlijk niet verklappen!
Hahahaha
hier ook eindelijk een idee… vandaag of morgen doen en snel posten want met die drukte van de post gaat het niet zomaar de dag erna binnen zijn gok ik zo!
@Cell wrote:
een bouwpakketje of wat anders Het moet in elkaar/bij elkaar… maar wat het is ga ik natuurlijk niet verklappen!
Hahahaha
Mmm prima hint .
Heel ernstig hier … Morgen maar eens aan de slag … Alleen wat aantekeningen gemaakt… En verder nog totaal geen idee
hahahaah… vind je… het kan toch echt van alles zijn… en alles wat je verstuurd moet in een envelop bij elkaar of bij elkaar in een pakketje :lol:
Ik daxht dat joj zelf ging bezorgen cella :lol:
DAT zou je wel willen weten he… want dan weet je meteen of het enigszins dichtbij is…
Maar Cell heeft het achterlijk druk, dus ik maak toch gebruik van post.nl… al was het 1 straat verderop geweest :lol:
Haha nou op zich weer ik niet waar iedereen woont en hoever dat dan van jou af is, dussss dan kan je best verklappen haha :lol:
Ja dat zegt ze nu he Sennapen