Lootjes Trekken Oud en Nieuw!![ opgeven t/m 9 December ]

Ja he, das lef hebben he :dance:

ik ga ons kleine grommertje maar eens uitlaten, elke keer als ik begin te grinniken, begint hij te grommen… kan het geluid niet plaatsen geleuf ik… en dan ga ik mezelf heel nuttig maken, lekker slapen en de batterij opladen voor morgen… :thumbup:

oh sorry oosten, noorden… het is allemaal niet het zuiden iig :wink: :mrgreen:

ennuhh ik verklap niks hoor,want ik heb niet eens gekeken waar mijn lootje woont 8)

en de helft van jullie gezichten zie ik voorbij komen op de fb van een andere kokker :wink:

hahaha, als je dan een onbekende hebt weet je meteen wie het is :lol:

Hier ook wonend in het Oosten … In het mooie T.wente !! Vlak bij de duitsegrens… Dus nee niet echt in het noorden … Maar als je van het zuiden bekijkt :wink:

Ik kom wel uit het zuiden, maar ik woon er niet :mrgreen:

Was een avondje weg, workshoppie gedaan.

Net gespiekt wie mijn lootje is.

Geen onbekende voor mij 8) :lol:

Zo vandaag even zoeken speuren knutselen kopen :mrgreen:

Ik heb inmiddels ook een idee… lag in bed en ineens dacht ik “lampje” :mrgreen:

euhhh Cell… weet je wat ik bij Lampjes denk ???

Geen idee… maar wij zeggen altijd “lampje” tegen elkaar als we een idee hebben, zo van… er gaat me een lichtje branden…

enne… als het iets anders is… its your dirty mind he… alhoewel… a dirty mind is a joy forever… dus vertel?

Bij lampjes…eindhoven :wink:

Hoe ondertekenen we deze keer, de kerstman? :lol:

@Sweet-Love wrote:

Hoe ondertekenen we deze keer, de kerstman? :lol:

Die bevind zich dan al weer in de sneeuw :lol: :stuck_out_tongue:

Dat vroeg ik me ook al af. Of je dit keer wel je naam er onder zet, of dat het toch een verrassing blijft?

Maar ja, achteraf is het toch van, wie had wie, dus dan kun je net zo goed meteen je naam er onder zetten :mrgreen:

nou ik vind juist de hele lol dat je niet precies weet wie jou had en dat dat juist een beetje raden is…

maar goed meeste stemmen gelden, wat vind de rest?

Ohhhhh wat leuk…nu een kado bedenken en een leuke brief/nieuwjaarswens!

:smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Ik vind het LEUK!!!

Misschien een kleine hint die wijst naar je naam door bijv dmv een plaatje, letter oid?

@teun wrote:

nou ik vind juist de hele lol dat je niet precies weet wie jou had en dat dat juist een beetje raden is…

maar goed meeste stemmen gelden, wat vind de rest?

Ik denk dat iedereen het maar op haar manier moet doen…

IK zou het zelf wel leuk vinden als er nog iets te raden valt, maar ook weer niet dat het net als met de sintcadeautjes bijna een week duurt voordat ik weet wie mijn lootje had :slight_smile:

ik zet er een kleine hint bij…

Raden is leuk :mrgreen:

Denk inderdaad dat een hint of aanwijzing wel leuk is :mrgreen:

Lootje hier ook goed ontvangen, nu een cadeautje bedenken en een leuke, passende nieuwjaarswens :smiley:

Raden is altijd leuk toch, moet ik alleen even een subtiele hint verzinnen die naar mezelf wijst :mrgreen: