Lootjes Trekken Oud en Nieuw!![ opgeven t/m 9 December ]

leukkkkk!

ik was al helemaal aan het denken wat ik in het gedicht ging schrijven maar we hoeven helemaal geen gedicht dit keer :lol: :lol: :lol:

@Cell wrote:

gewoon een berichtje over wie Esthe is… zo van… xx oud, getroud met xxx, samen kindjexxx… hobbiesxxxx, leest graag, kijkt graag film, houd wel/niet van koken… houd wel niet van lekker lang badderen… droomt er ooit nog van om naar de VS te gaan (ofzo)

En dan onderaan de adres neerzetten. Dat ziet dan alleen de gene die jou lootje trekt.

En dan moet de gever maar gewoon iets verzinne wat bij je past :thumbup: :mrgreen:

Haha grappig dat mijn tekst idd wel erg overeen komt met wat jij als ‘tip’ geeft, terwijl ik je bericht toch echt na t schrijven pas las :wink:

Leuk! De lootjes zijn getrokken! :mrgreen: Eens even goed nadenken nu wat te gaan kopen :mrgreen:

Helemaal leuk!!! Ik heb een heel leuk lootje :wink:

Ik ga er weer iets leuks op verzinnen! :smiley:

Ik zie dit weer eens veul te laat… Veel plezier meiden!

Cell heeft er zeker zin in… Je verwacht vast niet achter deze chaos muts, maar ik ben nog zo’n type die jaarlijks kerstkaartjes schrijft en dan eigenlijk voor iedereen iets persoonlijks neerschrijft. Om voor mij persoonlijke redenen vind ik nieuw jaar en verjaardagen vieren heel bijzonder :inlove:

Dit past helemaal in mijn straatje…

Enne… een gedicht hoeft niet, maar een nieuwjaarswens kan ook een gedicht zijn natuurlijk :inlove:

Misschien doe ik toch wel een leuk gedicht, ik ben daar best wel goed in :oops: haha ik weet het nog niet, heb wel wat ideetjes :inlove:

oh cell ik vind het ook heerlijk hoor! en dan zonder redenen :smiley:

dus ik ga misschien ook wel een gedicht erbij doen.

heeft toch ook wel weer iets heel leuks om zo wat meer te leren over een kokker!

hoewel misschien doe ik het ook niet (even open houden voordat mensen straks al gaan berekenen wie ze hebben ofniet haha)

hahaha…

Ik doe misschien een gedicht… of toch ook niet…

Ik verstuur het de dag van de lichtjesparade hier in Zwolle… of niet :stuck_out_tongue:

ghighi…

Heb nu al lol :mrgreen:

Ik heb geen idee wanneer die dag is hoor haha :lol: , grappig he hoe leuk zoiets kan zijn, het heeft ook wel wat spannends :slight_smile: :lol:

Ik ga er de komende week eens goed voor zitten…

Aan gezien ik er vandaag weer op gewezen ben dat steeds minder lukt…

En er dus steeds veel meer af valt houd ik meer tijd over voor dit soort leuke dingen !!

Leuk lootje.:slight_smile:

Nu iets verzinnen.

Ja duh Cell als je het NIET verstuurd dan komt het niet aan of je gaat het persoonlijk brengen op de Lydia wijze… 8) :lol: dat verklapt natuurlijk ook genoeg als dat een optie voor je is… :angel:

Persoonlijk brengen… hm… wie weet :angel: :lol:

Enne… de lichtjesparade van SBS6 komt naar ut Swolsche… 19 december… :dance:

zelf brengen lijkt me helemaal leuk, maar de meeste van jullie weten van elkaar hoe ze eruit zien… anders was het nog leuker raden welke kokker er voor je neus stond :lol:

en voor mijn gevoel wonen jullie allemaal in t noorden

Je kan beter niks zeggen haha, dan verklap je straks nog dingen :mrgreen:

Noorden? Noorden? :shock: Zwolle is overijssel en dus t OOSTEN :naughty: :snooty:

ook voor t weer luister ik altijd naar “in t oosten”

voel me zwaor beledigd… :lol: :mrgreen: (nahh… valt wel met) :wink: :lol:

Brengt een heel nieuwe dimensie in het lootjesgebeuren als we allemaal gaan brengen. :mrgreen: En ik weet geloof ik van velen wel hoe ze eruit zien maar toch echt niet van allemaal.

Ik denk dat ik de post maar ondersteun die kunnen de steun ook wel gebruiken in deze tijd van recessie. 8)

Dus ja ook de kerstkaartjes gaan via die weg binnenkort ook maar weer eens de adressenlijst tevoorschijn halen.

En broeden op het kadootje voor mijn lootje. :dance:

ben bang dat met brengen een aantal van ons wel door t budget schieten… brandstof enzo… 8)

En ik verklap vast 1 ding…

Mijn lootje is een vrouw…

:angel:

Whoooooo jij durft Cell! :lol: :mrgreen:

Cella, jij met je diesel rijd zo voor een koopje overal heen :lol: