Nee klopt, maar cella heeft wel een punt! Met de sinterklaas kocht ik op vrijdag iets en het werd pas woensdags geleverd, terwijl het normaal gesproken dus gwn zatersag wordt geleverd, ik was wel wat teleurgesteld toen haha
En nu doen er ook minder mee als met sint natuurlijk he…
Nou ik vind het wel heel leuk, volgend jaar doe ik ook met sint mee
Enne… volgens mij Sanne… volgens mij ga jij je cadeautje zelf brengen… zat je mij steeds te stangen over dat ik wel zelf ga bezorgen en dan is dat gewoon jouw eigen plan… heb jij iemand in friesland op 20 minuten rijden ofzo… Ben JIJ ook gek genoeg voor… stiekemerd… :lol:
Volgens mij lees ik er overheen…
Wie had er nu al wat ontvangen ?
Ga ik in het lijstje op pagina 1 weer :mrgreen: kleuren achter namen
@Sennapen wrote:
Misschien hebben mensen andere oplossingen of ze doen net alsof ze niks hebben verstuurd, eerlijk, mijne is tralalala 8)
Hier een keuzemenu
Ik heb mijn pakketje
a) vandaag verzonden
b) ik ben nog niet zo ver :shifty:
c) Gisteren verzonnen
d) tralalala
@Cell wrote:
Enne… volgens mij Sanne… volgens mij ga jij je cadeautje zelf brengen… zat je mij steeds te stangen over dat ik wel zelf ga bezorgen en dan is dat gewoon jouw eigen plan… heb jij iemand in friesland op 20 minuten rijden ofzo… Ben JIJ ook gek genoeg voor… stiekemerd… :lol:
Haha :mrgreen: tsja wie zal het zeggen ik kan nog meer oplossingen bedenken hoor :lol: , op zich woont mijn sf ook zuidelijk he dus het kan nog alle kanten op
Of Sennapen’s tralalala slaat op LALA…
Dus diegene ontvangt Lala :mrgreen:
Heeft er iemand toevallig iets geels bestelt? :lol:
hm… je had iemand bekend… je sf woont in de regio Aapie… hm…dat geeft te denken… :silenced: :mrgreen:
@Marda wrote:
Of Sennapen’s tralalala slaat op LALA…
Dus diegene ontvangt Lala :mrgreen:
Heeft er iemand toevallig iets geels bestelt? :lol:
Whaha, hilarisch dit, ik voel me net een klein kind :lol: zoveel plezier heb ik er in en aan haha
welja… de hele teletubbie Clan bij elkaar… :lol:
@Cell wrote:
hm… je had iemand bekend… je sf woont in de regio Aapie… hm…dat geeft te denken… :silenced: :mrgreen:
Hahaha, ik ben ook veel te guitig geweest met alle info. Maar he Cella ga zo door, wie weet raad je het ook nog :dance:
niet bij mij aan de deur komen hoor ! ik haat ongevraagd bezoek
Dat klinkt vriendelijk en uitnodigend :lol:
neuh… dat is ook eigenlijk heullemaal niet leuk… :mrgreen:
whahahaha… er schoot net ook door me heen… straks, heeft ze mij en mag ik het de 22e zelf komen halen… whahahahaha :lol: :shifty:
@Cell wrote:
neuh… dat is ook eigenlijk heullemaal niet leuk… :mrgreen:
whahahaha… er schoot net ook door me heen… straks, heeft ze mij en mag ik het de 22e zelf komen halen… whahahahaha :lol: :shifty:
:lol:
je bent hier welkom hoor sanne! lijkt me wel gezellig :lol:
maar ik geloof niet dat je 38 uur gaat rijden voor een cadeautje van +/- 5 euro
@teun wrote:
je bent hier welkom hoor sanne! lijkt me wel gezellig :lol:
maar ik geloof niet dat je 38 uur gaat rijden voor een cadeautje van +/- 5 euro
Aaah mag ik dan met J. kroepen :inlove:
oh, menn… dit is zooo leuk…
Ellen is net sherlock holmes en ik heb even met haar meegespeurd en denk dat ze gelijk heeft… en ondertussen… klets ik jullie de oren van de kop, maar ik ben in dit topic totaaaaal niet te vertrouwen… veel te leuk… :lol: :silenced:
Hmm ik heb wel wat ‘opgevangen’ maar hou nu even wijselijk mijn mond :silenced: :mrgreen: