Lootjes Trekken Oud en Nieuw!![ opgeven t/m 9 December ]

Lol

Jullie gaan lekker.

Ik hou me even stil. Valt er ook weinig te raden…haha.

Ben er bijna klaar mee…zag v.d. week ineens het licht.

oh… Mandy zag het licht… Marda heeft iets breekbaars gekregen, ik gok een glazen, barbatinkiebella van glas die eigenlijk een nachtlamp is… :lol: Het plot thickens :thumbup:

En 10 dagen… ik vind het eigenlijk veel te lang :snooty:

mijn cadeautje is binnen :inlove:

en heeeeeeel slecht misschien, maar ik dacht dat het inpakpapier me bekend voorkwam dus heb een zoektocht in het sint topic gedaan en daar kwam ik hetzelfde papier tegen, dus volgens mij weet ik zelfs al wie mij had :oops: :mrgreen:

maar als de inhoud dan net zo leuk is als van sinterklaas hoor je mij absoluut niet klagen :inlove:

sorry, maar 10 dagen mijn nieuwsgierigheid bedwingen is al erg lastig, dus ik moest op zoektocht.

of ben ik nu heeeeeeel slecht?? :oops: :oops: :oops:

Cell: Nou plaatje is dus BIJNA compleet: Mandy_d had mij en het cadeau is een nachtlamp als tinkirella… ok, maar wat is dan de wens? :think:

Knipoogje, wat opmerkzaam van jou met dat papier :shock:

Ben benieuwd of je gelijk hebt!

@Marda wrote:

Cell: Nou plaatje is dus BIJNA compleet: Mandy_d had mij en het cadeau is een nachtlamp als tinkirella… ok, maar wat is dan de wens? :think:

Knipoogje, wat opmerkzaam van jou met dat papier :shock:

Ben benieuwd of je gelijk hebt!

ik ik toen dacht: ow wat lief papier. en dat dacht ik nu dus weer :mrgreen:

enne de wens is dat je veel warmte en gezelschap krijgt dan in het nieuwe jaar :smiley:

@Marda wrote:

Bij deze mijn:

Glazen Tinkirella!

Nog 10 dagen en dan mag ze uit de doos :dance:

:lol: :lol: LOL :lol: :lol:

Nou als je het er warm van krijgt, is het misschien iets heel anders :lol: :lol:

@Judith75 wrote:

Nou als je het er warm van krijgt, is het misschien iets heel anders :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol:

Tja warmte en gezelschap, bijzondere kerstwens en cadeau hahahaha :lol: :lol: :lol:

whahaha… zo grappig… een paarse lichtgevende warmtebiedende kruising tussen boedha, tinkiewinkie en barbabella… ik ben nogal visueel ingesteld, dus zie dit ook zooo voor me, hahahaha

Wel optijd verzenden he meiden, maandag is doorgaans geen beste dag voor de post, dan is het kerst en dan is het enkel nog donderdag en vrijdag alvorens het weekend zijn intrede doet. Maandag erna is het al 31…

:think: Cell, jij schrijft wel dat jij je pakket nog moet versturen, maar…

Het zou mij door bepaalde aanwijzingen niets verbazen als jij achter mijn paarse tinkirella zit, in je laatste bericht zit zelfs mijn echte voornaam verwerkt! :mrgreen:

Ellen jij speurneus!!! :slight_smile: :lol:

En verder doe ik net als mandy, ik zeg niks, verklap ik ook niets haha :lol:

Alleen meelezen geeft al genoeg lol…

Ik hoop dat jullie mijn laatste weekjes er zo door heen slepen…

Zodat het wachten niet zo erg lang meer is…

Wanneer hoe wat waar waarom vanaf hier… Ik zeg lekker niks …

Hier nog niks gezien dus we wachten rustig af…

Hahahaha… Marda… ik dacht "huh… bedoelt ze nou?’’ :think: Maar jij doelt op dat ik schreef dat het na volgend weekend al 31 december is… en daar heb ik echt verder niet over na gedacht ofzo… bovendien hebben wij elkaar op facebook he dame… dus zo raar is het niet natuurlijk dat ik jouw echte naam weet… :naughty:

Niet mij dingen in de schoenen gaan schuiven he… :snooty:

Ik maak me gewoon enigszins zorgen, want heb het idee dat er veel denken… lukt allemaal nog wel, niet beseffende dat die stomme kerstdagen dit keer echt midden in de week vallen. En maandag en zaterdag zijn vaak niet de dagen waarop post nl heel ruig doet met postbezorgen… helaas.

Misschien hebben mensen andere oplossingen of ze doen net alsof ze niks hebben verstuurd, eerlijk, mijne is tralalala 8)

boh ik ben vanavond drie uur in de stad op jacht geweest. Ik kreeg een lootje die me zelf wat liet kiezen en dat was heel heel heel moeilijk haha

Maar ik ben geslaagd en ik ben maar een klein beetje ( lees te veel ) over het budget gegaan :oops:

Maar goed ik hoop dat mijn lootje het kan waarderen :mrgreen:

Nu nog posten en klaar !

En ik schreef niet dat ik mijn lootje nog moest versturen, maar dat het me gelukt was ondanks een ziek Suusje… vandaag… :wink:

Marda helaas heeft cella jou niet haha, dat scheelt weer een gok

Ow en ik maakte dus ook een slimme opmerking… :shifty: :lol:

nou dat valt toch wel mee Sanne… volgens mij is een groot deel nog niet weg, dus ach… dan valt die ene meer of minder niet op…