Groot, paars en zwaar???
Ik weet het:
Tinkie Winkie :mrgreen:
oh geweldig!!! hahahaha… dat kan ook nog…
:lol:
Zou toch een bak wezen als dat paarse tubbiegeval uit de doos komt springen :lol:
Of barbabella :mrgreen:
Whahahaha ja die is er ook nog ja whahahahaha
Volgens mij krijgen jullie allemaal een vishengeltje !!! :mrgreen:
Ohja… die sokken ik niet ze altijd aan elkaar vast :mrgreen:
whahahaha… Gab, loopt dat niet beroerd gheghe
oh en Marda, mocht het idd barbarella zijn, dan wil ik je mijn adres wel geven, I love barbarella… die zou ik best willen hebben :inlove: :lol:
Sokken vastnieten?? Ik heb ook altijd enkele sokken :roll:
ik gooi ze dus echt in een wasnetje… werd er zot van… zeker toen mijn man allemaal dezelfde paren had, door verwassen en slijten van hakken had ik op de duur toch paren die niet bij elkaar hoorden (1 mooi zwart, de ander vaal met kale hiel) dus nu netjes per wassoort (rood, wit, bont, donkerbont) in een netje en klaar…
Cell, ja toch jeugdsentiment :mrgreen:
Sokken ben ik overigens ook nooit kwijt. Op kleur gesorteerd en dan in een wasnetje.
Maar hier is het dan ook: nobody touches my was
Judith… jahhh jeugdsentiment, heb ook een sleutelhanger met barbabella (heet ze geloof ik) enne… sokken… great mind think alike :mrgreen:
Ik heb een sokken fobie… :silenced: :doh: :shifty:
elke ochtend loop ik me rot te zoeken naar een paar gelijke sokken…
en barbapapa… helemaal uit mijn jeugd :mrgreen:
Ook thirty something?
Ik ben overigens zelden wat kwijt. Manlief des te vaker. 8)
Hier ook sokken drama. Ben heel wat kwijt. Dus ga voortaan als pipi door t leven. Ach heb sokken aan en niemand die t ziet. Hihi
Whahahaha Tinkie winkie of Barbarella … ik denk een combi in een breekbare versie: Een glazen Tinkierella
Wat betreft die sokken, zelfs als ik ze vast zou nieten zou ik ze nog verliezen waarschijnlijk, ik denk dat wij een wasmachinemonster hebben die elke week 1 sok opeet om te kunnen overleven. :mrgreen:
Daarom heb ik dus alleen maar zwarte sokken 8)
Bij deze mijn:
Glazen Tinkirella!
Nog 10 dagen en dan mag ze uit de doos :dance:
@Marda wrote:
Bij deze mijn:
Glazen Tinkirella!
Nog 10 dagen en dan mag ze uit de doos :dance:
Whahahhahahahahaha
:mrgreen: :mrgreen: