:shock: :shock: Zojuist een heel groot pakket binnen gekregen! :shock: :shock:
Iets breekbaars staat er met grote letters op!
:dance: Spannend!!! :dance:
@Marda wrote:
:shock: :shock: Zojuist een heel groot pakket binnen gekregen! :shock: :shock:
Iets breekbaars staat er met grote letters op!
:dance: Spannend!!! :dance:
Volgens mij ben je dan de eerste! Maar groot? :shock: voor 5 euro? hahahaha… dan ben ik ook benieuwd wat jij hebt gekregen :thumbup:
who’s next!!!
@chantal!! wrote:
Mijn pakketje is al binnen :shock: dat is snel haha…
Bedankt alvast…
Nu nog ff 13 dgn geduld hahaha :thumbup:
Marda!! spannend. Jij hebt je pakje dus als 2e ontvangen hahaha… Ik had hem dinsdag al in huis :shock: :lol:
Ben benieuwd wat er in zit haha :mrgreen:
Hier ben ik wel over het budget van 5 euro gegaan hoor… zat rond de 8 euro nu.
Alles is leuk ingepakt nu, nieuwjaarswens erbij en klaar :thumbup:
ik ben ook over mijn budget heen gegaan. was denk ik 10 euro kwijt :oops:
postzegels niet meegerekend ben ik 1,95 over budget gegaan… dat valt mee toch? :mrgreen:
Nou ja… ik vond het een behoorlijk pakket ik denk zo 40x 30 x 40 ofzo, ook niet super licht, ben benieuwd.
Chantal jij hebt dus ook al je pakket, dat is snel!!
Dat worden lange dagen hahaha!!
Misschien kunnen we een lijstje maken met wie al ontvangen heeft?
Chantal!!
Marda
oww cell: dat heb je keurig gedaan!
leuk, de eerste pakketjes, groot en klein, die al binnen zijn!
@Cell wrote:
Maar groot? :shock: voor 5 euro? hahahaha… dan ben ik ook benieuwd wat jij hebt gekregen :thumbup:
Misschien een pak wc papier haha
De verzendster vroeg me nog welke kleuren ik mooi vind, dus mijn eerste gok is paars wc papier :lol:
@Marda wrote:
@Cell wrote::mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:@Marda wrote:
Maar groot? :shock: voor 5 euro? hahahaha… dan ben ik ook benieuwd wat jij hebt gekregen :thumbup:
De verzendster vroeg me nog welke kleuren ik mooi vind, dus mijn eerste gok is paars wc papier :lol:
of aangezien hier veel crea-beas zitten is het misschien wel een enorm grote paarse sjaal :mrgreen:
@knipoogje1983 wrote:
@Marda wrote:@Cell wrote:@Marda wrote::mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
of aangezien hier veel crea-beas zitten is het misschien wel een enorm grote paarse sjaal :mrgreen:
:think: Dat zou ook een optie kunnen zijn ja.. iemand die handig is met breinaalden :D
Ow wacht... het is breekbaar dus dat kan niet..
Hmmm.. nog even verder gokken dus :mrgreen:
hmm nee dan vallen wc papier en een sjaal toch wel echt af… paarse kerstballen? :think:
zwaar… breekbaar… dan vallen kerstballen denk ik ook af, die wegen niks… eh… een paars boedhabeeld van de action? :lol: (hebben ze dat uberhaupt bij action)
Mijn lootje gaat haar pakketje ook optijd krijgen, allemaal gelukt met verzenden ondanks dat ik een ziek meisje in huis heb hier…
ow ja, het was ook nog zwaar… :think:
hmm een paars boedha beeld heb ik bij de action hier in elk geval, niet gespot…
even doorredeneren… een boedha beeld hebben ze wel bij action… en er zijn zat creabea’s die met een kwast aan de haal kunnen… appeltje eitje… Marda krijgt een paars geverfd boedhabeeld… :lol: :thumbup:
@Cell wrote:
even doorredeneren… een boedha beeld hebben ze wel bij action… en er zijn zat creabea’s die met een kwast aan de haal kunnen… appeltje eitje… Marda krijgt een paars geverfd boedhabeeld… :lol: :thumbup:
:lol: :lol: :lol:
oh kijk, dat zou je dus nog leuk vinden ook…
Nou ben ik helemaal benieuwd wat je krijgt… lach me rot als het idd een paarse boedha is :lol:
@Cell wrote:
oh kijk, dat zou je dus nog leuk vinden ook…
Nou ben ik helemaal benieuwd wat je krijgt… lach me rot als het idd een paarse boedha is :lol:
Ja… en dan mag jij mij ook vertellen van wie die afkomt… want dan hoef ik mijn glazen bol niet meer te gebruiken
Oh ja en graag je telefoonnummer… ik heb nog meer onopgeloste mysteries… zoals een stuk of 20 sokken waarvan ik de ‘partner’ kwijt ben. :mrgreen:
die sokken heb ik niet, dus helaas heb ik daar ook geen visioenen over. :lol:
Ik ben nogal secuur met wassen, sokken worden in een emmertje verzamelt en gaan per kleur in een wasnet mee… raak er dus nooit 1 kwijt. On the other end… Ik heb wel een onzichtbare kniestuketende marmot in huis ofzo… want alle spijkerbroeken van de jongens komen op onverklaarbare wijze steeds met stukkende knieën uit de was… (of zou dat zijn dat ik niet zie dat ze er al stuk ingaan) :mrgreen:
En van wie… geen idee :think: Maar ik kan natuurlijk wel iedereen even een pbtje en als ik het dan weet… hahahahaha… :lol:
Vind het eigenlijk nog wel lang duren al met al… moeten gewoon nog ruim een week wachten voor we van iedereen weten wat zij heeft en van wie het afkomt en ik ben zo benieuwd… vind het ook zooo leuk… :dance: