Lootjes Trekken Oud en Nieuw!![ opgeven t/m 9 December ]

Zo en klaar is Anke. Van de week maar eens op de post gooien. Ondertussen heb ik ff lol op fb om het kado

Wil diegene die mijn lootje heeft, er misschien even een nieuwe rug bijdoen?

Dan kan ik mijn exemplaar met hernia op L4 weggooien :?

Gelukkig had ik het cadeautje al gekocht. Dus dat komt wel goed :slight_smile:

zullen ze nieuwe ruggen voor 5 euro verkopen judith?

:hug: :hug:

Ruud gisteren “Hemel, wat zijn dat allemaal voor brieven??” Ik "dat zijn 4 kladjes en 1 uiteindelijk exemplaar… " hahahaha… bij mij is het dus wel een A4tje geworden, maar soms, soms voelt dat blijkbaar zo :-*

Ik moet nog even goed opvullen, zodat alles ook goed aankomt en dan gaat het vandaag of morgen ofzo wel weg, zal dan vast wel optijd zijn voor oud en nieuw. :thumbup:

Ik verwacht van niet Ellen 8)

Daarom ga ik morgen maar naar de fysio om te kijken of er van mijn eigen rug nog wat te brouwen valt :mrgreen:

Ik denk de surprise ook vandaag af te krijgen.

Moet nog even zien of hij vandaag of morgen met de post meegaat, maar dan zal hij wel op tijd komen neem ik aan.

@Cell wrote:

Ruud gisteren “Hemel, wat zijn dat allemaal voor brieven??” Ik "dat zijn 4 kladjes en 1 uiteindelijk exemplaar… " hahahaha… bij mij is het dus wel een A4tje geworden, maar soms, soms voelt dat blijkbaar zo :-*

Ik moet nog even goed opvullen, zodat alles ook goed aankomt en dan gaat het vandaag of morgen ofzo wel weg, zal dan vast wel optijd zijn voor oud en nieuw. :thumbup:

:shock: :lol:

Ok cell doet het toch via de post haha. Maar een A4tje vol is weer een hint verder… :wink: :mrgreen:

eh… tja wil vanalles typen, maar alles wat ik kan bedenken zijn te grote hints haha… dus ik zeg lekker niks :stuck_out_tongue:

Ik begin wel heel nieuwsgierig te worden!!!

@Marda wrote:

eh… tja wil vanalles typen, maar alles wat ik kan bedenken zijn te grote hints haha… dus ik zeg lekker niks :stuck_out_tongue:

Ik begin wel heel nieuwsgierig te worden!!!

Herkenbaar!!! Tis ook best stil hier dus denk dat er meerdere zo denken.

Of ze zijn allemasl aan het zwoegen op de wens/cadeau… :eh:

Ik hoop dat mijn Lootje dit bedoelde met wat ze wilden, of in elk geval dat het in de richting komt. Kon het niet groots verpakken voor zoiets kleins.

Nu nog een pen zoeken. :think: kinderen maken elke keer die pennen kwijt…

Ik zeg ook niets, dan verklap ik het meteen :lol:

Ik kreeg zojuist het volgende berichtje doorgestuurd via een anonieme verzender op lootjestrekken.nl:

Als de post zijn werk doet, zou je morgen of zaterdag een pakje kunnen verwachten.

Hopelijk ben je thuis als ze het bezorgen;-)

:mrgreen: :dance: :thumbup:

Helemaal leuk!! Morgen ben ik bijna de hele dag thuis (op kinderen brengen en halen uit school na). Zaterdag ben ik voor de middag thuis.

En anders wordt het meestal bij de buren afgegeven…

Ik ben SUPER BENIEUWD!!! :smiley:

Maar ik beloof nog even te wachten tot oud en nieuw! :angel:

oh, spannend :dance: Ik wil ook!!! Maar nog niks hier :shifty:

Hier nog lekker aan het stunten met inpakken… dat je het allemaal al bijna klaar hebt en dan ontdekt dat een belangrijk onderdeel nog op tafel ligt… :wall: heullemaal Cell is dat… :lol:

Maar komt ECHT goed, beloofd! :mrgreen:

Hier spuit elf ook weer :shifty:

Ik moet nog beginnen :mrgreen: :oops:

maarrrr komt goed :wink:

Inpakken :shock:

@Sennapen wrote:

Inpakken :shock:

Mijn dingetje is al ingepakt :lol: , maar we hoefden geen suprise toch? :shifty:

ja inpakken… je weet wel, dat je iets moet gaan versturen, dat doe je dan in een envelop, of in een doosje en wat je er in stopt gaat natuurlijk ook in een giftwrap… dat heet inpakken :angel: :stuck_out_tongue:

Maar we weren het nooit bij jou cella, jij bent zo crea hahaha, van jou kunnen we gekkere dingen verwachten dan alleen een papiertjen :lol:

maar wie zegt dat ik het over papier heb :angel: gheghe… Nee flauw… ongeacht wat ik heb gefabriekt, post nl stelt toch wel prijs op een pampieltje

:slight_smile: ik heb er nu al zin in. Volgens een berichtje komt binnenkort de post meneer het brengen