Ellen is net sherlock holmes en ik heb even met haar meegespeurd en denk dat ze gelijk heeft… en ondertussen… klets ik jullie de oren van de kop, maar ik ben in dit topic totaaaaal niet te vertrouwen… veel te leuk… :lol: :silenced:
Misschien hebben mensen andere oplossingen of ze doen net alsof ze niks hebben verstuurd, eerlijk, mijne is tralalala 8)
Hier een keuzemenu
Ik heb mijn pakketje
a) vandaag verzonden
b) ik ben nog niet zo ver :shifty:
c) Gisteren verzonnen
d) tralalala
Ik kan hier wel uit kiezen hoor…
C… ik heb van alles rondom mijn pakketje verzonnen
Marda typt ook op een ipad?? Ik ook namelijk, ben ook expert in spellingsfouten daarmee :lol:
Whahaha er moest inderdaad een D tussen… D van lapdop… Ik heb geen ipad, maar soms typen mijn vingers sneller dan ik denk haha, zal vast door die straling van tinkirella uit die doos komen… Voortaan weet ik wie ik de schuld moet geven, mijn nieuwe paarse vriend!
Ja, joh, gewoon doen… iemand moet de schuld hebben…
Ik ga naar bed… ben moe en had een leuke (sarcastisch bedoelt leuk, niet dus) avond met manlief over ons Peet… hij vind het maar moeilijk te verkroppen dat ons Peetje bijzonder is en dat komt er zo af en toe uit. Dus ik had al die grappen en grollen vanavond wel even nodig… heerlijk, flink gelachen om al die conclusie trekkerij en vage gedachten… en in the end… weten we nog niks… :inlove:
Lekker koese Cell en fijj dat het je goed doet, mij ook, zat hier echt te gieren en ml kijkt en denk waar heeft die last van, maar die vind het leuk want de zwangerschaps demonen vliegen ook regelmatig voorbij, dus een lolletje tussendoor vind ie meer dan ok