Lootjes Trekken Oud en Nieuw!![ opgeven t/m 9 December ]

@Cell wrote:

oh, menn… dit is zooo leuk…

Ellen is net sherlock holmes en ik heb even met haar meegespeurd en denk dat ze gelijk heeft… en ondertussen… klets ik jullie de oren van de kop, maar ik ben in dit topic totaaaaal niet te vertrouwen… veel te leuk… :lol: :silenced:

Rat :lol:

opgevangen… straling van die antenne die al die tubbies op hun hoofd hebben… :angel:

Oh Inge, om je vraag te beantwoorden:

Ontvangen hebben:

Chantal!!

Marda

Knipoogje

Rat? waarom moet je arme Ruud er nu weer bijhalen? :mrgreen:

Ik hoop trouwens wel dat alles bij iedereen aankomt, niet dat er iets verdwijnt bijnde post, zou zo zonde zijn

@Cell wrote:

opgevangen… straling van die antenne die al die tubbies op hun hoofd hebben… :angel:

Ik dacht al… wat komen er rare signalen uit die doos :think: :lol:

Oh ik heb er zo’n lol in… en dan heb ik het pakketje nog maar vandaag ontvangen :lol:

@Cell wrote:

Rat? waarom moet je arme Ruud er nu weer bijhalen? :mrgreen:

Heef die ruud rat dan? :mrgreen:

natuurlijk :inlove: ze is ook heel knuffelbaar :lol:

ik houd in dit topic echt mijn mond,want straks zeg ik iets en dat gaan jullie daar gelijk sherlock op :lol:

ik heb het nog niet verzonden, of misschien wel?

misschien tralala

@Marda wrote:

@Cell wrote:

Oh ik heb er zo’n lol in… en dan heb ik het pakketje nog maar vandaag ontvangen :lol:

Moet je er gwn nog een halve maand naar staren, kan je je bedwingen???

@teun wrote:

natuurlijk :inlove: ze is ook heel knuffelbaar :lol:

ik houd in dit topic echt mijn mond,want straks zeg ik iets en dat gaan jullie daar gelijk sherlock op :lol:

ik heb het nog niet verzonden, of misschien wel?

misschien tralala

Mag jij met rootsie knuffelen, das ook zoln kroeldoos :inlove:

Ruud=geboren in 1972… jaar van de Rat=chinese astrologie…

Ik zeg altijd… manlief is een “vuile rat” en hij is getrouwd met een “draak” van een vrouw :lol:

@Marda wrote:

@Sennapen wrote:
Misschien hebben mensen andere oplossingen of ze doen net alsof ze niks hebben verstuurd, eerlijk, mijne is tralalala 8)

Hier een keuzemenu

Ik heb mijn pakketje

a) vandaag verzonden

b) ik ben nog niet zo ver :shifty:

c) Gisteren verzonnen

d) tralalala

Ik kan hier wel uit kiezen hoor…

C… ik heb van alles rondom mijn pakketje verzonnen :angel:

Dat laatste klopt wel :lol:

Inkoppertjen :mrgreen:

Maarrr… Is me niet opgevallen 2 jr!!! Terug dat ie een rat was, ik vond hem zeer vriendelijk overkomen en daarna vluchten haha :mrgreen:

@Cell wrote:

@Marda wrote:
@Sennapen wrote:
Misschien hebben mensen andere oplossingen of ze doen net alsof ze niks hebben verstuurd, eerlijk, mijne is tralalala 8)

Hier een keuzemenu

Ik heb mijn pakketje

a) vandaag verzonden

c) Gisteren verzonnen

d) tralalala

Marda typt ook op een ipad?? Ik ook namelijk, ben ook expert in spellingsfouten daarmee :lol:

juist en wat doet een Rat op een zinkend schip? zoveel babies en vrouwen in de woonkamer… men, dat zal een zinkend schip gevoel hebben gegeven… 8)

Hahaha, geef hem eens ongelijk :lol: En dan was de helft er nog niet eens :lol:

@Sennapen wrote:

@Marda wrote:
@Cell wrote:

Moet je er gwn nog een halve maand naar staren, kan je je bedwingen???

Ja hoor! Ik vind het veel te leuk om het tegelijk met de rest uit te pakken, en meteen foto’s te kunnen plaatsen!

Maar ik geloof dat mijn antenne bij deze reactie toch bepaalde signalen doorstuurt haha :wink:

@Sennapen wrote:

@Cell wrote:
@Marda wrote:
@Sennapen wrote:

Hier een keuzemenu

Ik heb mijn pakketje

a) vandaag verzonden

c) Gisteren verzonnen

d) tralalala

Marda typt ook op een ipad?? Ik ook namelijk, ben ook expert in spellingsfouten daarmee :lol:

Whahaha er moest inderdaad een D tussen… D van lapdop… Ik heb geen ipad, maar soms typen mijn vingers sneller dan ik denk haha, zal vast door die straling van tinkirella uit die doos komen… Voortaan weet ik wie ik de schuld moet geven, mijn nieuwe paarse vriend!

hahahaha…

Ja, joh, gewoon doen… iemand moet de schuld hebben…

:smiley:

Ik ga naar bed… ben moe en had een leuke (sarcastisch bedoelt leuk, niet dus) avond met manlief over ons Peet… hij vind het maar moeilijk te verkroppen dat ons Peetje bijzonder is en dat komt er zo af en toe uit. Dus ik had al die grappen en grollen vanavond wel even nodig… heerlijk, flink gelachen om al die conclusie trekkerij en vage gedachten… en in the end… weten we nog niks… :inlove:

Lekker koese Cell en fijj dat het je goed doet, mij ook, zat hier echt te gieren en ml kijkt en denk waar heeft die last van, maar die vind het leuk want de zwangerschaps demonen vliegen ook regelmatig voorbij, dus een lolletje tussendoor vind ie meer dan ok