Little People Gekte (nu ook op hyves blz 5!)

@Faffe wrote:

Ik was op ‘little people’ aan het googlen en zo bij dit topic uitgekomen. Gelukkig zijn er nog meer mensen zo gek als mij! :oops:

Mijn dochtertje is nog maar 19 maanden en heeft al bijna de hele collectie. Bij oma krijgt ze de kerststal voor Sinterklaas en ik heb net in Bart Smit de kersttrein gescoord voor 10 euro!!!

Eerst kostten ze 20 euro en nu dus nog maar 10!

Allen daarheen zou ik zeggen! :smiley:

Beuh…ik heb voor die kersttrein 24,95 betaald! :doh: :shock:

@Noasmama wrote:

@Faffe wrote:
Ik was op ‘little people’ aan het googlen en zo bij dit topic uitgekomen. Gelukkig zijn er nog meer mensen zo gek als mij! :oops:

Mijn dochtertje is nog maar 19 maanden en heeft al bijna de hele collectie. Bij oma krijgt ze de kerststal voor Sinterklaas en ik heb net in Bart Smit de kersttrein gescoord voor 10 euro!!!

Eerst kostten ze 20 euro en nu dus nog maar 10!

Allen daarheen zou ik zeggen! :smiley:

Beuh…ik heb voor die kersttrein 24,95 betaald! :doh: :shock:

Balen is dat hé? Ik had hem ook al vaak vast gehad in de Bart Smit, maar vond hem eigenlijk wat duur. Maar nu kon ik hem niet laten liggen! :dance:

Ik heb de trein ook :dance: :dance: Ik wilde hem eigenlijk niet kopen omdat ze al zooo schandalig verwend zijn door de sint :mrgreen: maar kon hem toch niet laten liggen :oops: Nu krijgt Marlot hem onder de kerstboom. Ze is trouwens echt heel gek op lp, veel meer dan Noud er ooit mee gespeeld heeft. Van sint bij schoonouders kreeg ze de vouwwagen. Die is zoooo leuk :inlove: :inlove: Ze speelt er echt heel veel mee, poppen in de slaapzak, kusje, vouwwagen dicht :inlove: . Ik blijf het alleen echt raar vinden dat de oude en nieuwe lp niet op elkaar passen :wall:

Ik heb de trein vandaag ook gekocht :smiley: . Jarno is deze week jarig geweest (plus sinterklaas) en heeft veel Little People gekregen (vliegtuig, piratenschip en brandweerauto).

:mrgreen: Na het lezen van jullie topic besloot ik mij ook eens te verdiepen in LP, met gevolg dat er onder de kerstboom een LP garage, 6 LP poppetjes (in koker) en de kersttrein stond. :oops: Inmiddels allemaal uitgepakt en ze is druk in de weer met alle poppetjes, ook de trein is geweldig!!

Voor de meiden die ook de kersttrein hebben, klopt het dat er onder het rendier geen gat zit? Wij vonden dit zo raar, omdat alle poppetjes en dieren allemaal een gat hebben, zodat ze in de auto en trein passen behalve het rendier :think: Hebben wij een misbaksel of hoort dit zo??

Groetjes Gemma.

@Gemmama wrote:

Voor de meiden die ook de kersttrein hebben, klopt het dat er onder het rendier geen gat zit? Wij vonden dit zo raar, omdat alle poppetjes en dieren allemaal een gat hebben, zodat ze in de auto en trein passen behalve het rendier :think: Hebben wij een misbaksel of hoort dit zo??Groetjes Gemma.

Ons rendier heeft ook geen gat :mrgreen: .

voor mama’s die nog op zoek zijn naar de kerst trein (met rendier zonder gat :wink: )… van de wwek gescoord bij Intertoys… 9,99

Vandaag zijn hier in België de koopjes begonnen.

Nu was ik net in de supermarkt (Carrefour) en daar ging de Little People ook in de uitverkoop. Het meeste had mijn dochtertje al en heb ik natuurlijk ook aan de volle prijs betaald :x , maar ik heb de Ark van Noa en het piratenschip kunnen scoren voor… 7,5 € per doos!!! :dance:

@Faffe wrote:

Nu was ik net in de supermarkt (Carrefour) en daar ging de Little People ook in de uitverkoop. Het meeste had mijn dochtertje al en heb ik natuurlijk ook aan de volle prijs betaald :x , maar ik heb de Ark van Noa en het piratenschip kunnen scoren voor… 7,5 € per doos!!! :dance:

Wow, kun je meer kopen?? Ik wil het ook wel voor die prijs!

Is echt geen geld! :shock:

@Faffe wrote:

ik ben super jaloers :shock:

mocht je eraan kunnen komen ik zou erg graag de ark van noa willen hebben :smiley:

Ik was vorige week de dag nadat ik het gekocht had al terug gegaan naar de winkel, maar toen waren er al geen piratenschepen meer. De ark was er wel nog, maar ik weet niet of die er nu nog is. We zijn alweer een week verder. Als je wil, kan ik wel gaan kijken.

Heb vandaag in Duitsland een boot voor in bad voor € 8 gescoord :dance:

De brandweer stond daar voor € 17,50 en veel dingen rond de € 12,50 die we hier helemaal niet kennen, het lijkt wel alsof hier alleen de dure dingen in de winkels staan :?

Goh, wat vervelend nou dat wij volgende maand met vakantie gaan naar… Duitsland. Mama gaat denk ik maar wat ruimte reserveren in de auto :oops: (want natuurlijk gaat wij ook naar de Carrefour vlakbij de grens)

Het is hier nog heel bescheiden hoor: dierentuin (uitgebreide versie), manege. Ze is ook pas 13 maanden. ( 8) dus nog tijd genoeg…

oooh hier nog een aanstormend fan…

we hebben verschillende items gekregen, lief begint het ook leuk te vinden, maar wij :lol: 8)

Meidennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn,

bij de blokker, nu het drukke huis met 3 dukaten voor €29,95!!! :dance: :dance: :dance:

ik heb vandaga een koker met 3 poppetjes gekocht bij de Etos voor 2,99 :thumbup: die was nog over van een actie langgeleden bij luiers. ze hadden er ook maar eentje staan, tussen allerelei andere dingen.

ik weer blij :mrgreen: (kind nog niet die is nog te klein :oops: )

wij hebben een trein met poppetjes. Jaydin vindt hem geweldig…m.n. de poppetjes en die gaan dan ook met haar en al zijn mond om er vervolgens zonder haar uit te komen. :shock:

Is dit normaal? Of moet ik een brief gaan schrijven? Alle kinderen steken toch dingen in hun mond. Het is van dat plasticachtige haar maar het zat echt in zijn mond :cry:

groetjes

Ellen

@Renellen wrote:

wij hebben een trein met poppetjes. Jaydin vindt hem geweldig…m.n. de poppetjes en die gaan dan ook met haar en al zijn mond om er vervolgens zonder haar uit te komen. :shock:

Is dit normaal? Of moet ik een brief gaan schrijven? Alle kinderen steken toch dingen in hun mond. Het is van dat plasticachtige haar maar het zat echt in zijn mond :cry:

groetjes

Ellen

:think: :think: :think:

Dit snap ik niet helemaal…

Little People poppetjes hebben toch geen ‘los’ haar wat eraf kan, zeg maar?

Ben je niet in de war met Playmobil? :think:

@Noasmama wrote:

@Renellen wrote:

groetjes

Ellen

:think: :think: :think:

Dit snap ik niet helemaal…

Little People poppetjes hebben toch geen ‘los’ haar wat eraf kan, zeg maar?

Ben je niet in de war met Playmobil? :think:

nee hoor het is echt van little people: groen plastic achtig haar waar Jaydin dus op aan het kouwen was en toen trok hij stukje voor stukje de haartjes eraf … :? Het is de trein waarop je de tijger of ander beestje ( zie niet precies wat) op kan klikken :smiley:

Ik ben me een beetje aan het verdiepen want vind het leuk om little people voor Danique’s verjaardag te vragen.

Het valt me op dat er in de speelgoedwinkels maar weinig te krijgen is.

Kopen jullie het allemaal online??