Little People Gekte (nu ook op hyves blz 5!)

Isabel is gek op Little People. Er is in huis maar één iemand die er nog gekker van is en dat is… haar mama… :roll: :oops: :mrgreen:



Op zich was het na de Kerststal van vorig jaar wat weggezakt, mijn LP-liefde. Immers: alles wat écht leuk is, heeft ze nu wel of thuis, of bij oma staan.



Behalve het circus… die vind ik ook super maar die heeft ze nog niet, onze verwende prinses



MAAR NU waren we bij Bart Smit en zag ik een luxe villa (anders dan het huis met het roze dak) :inlove: En bij een andere speelgoedwinkel een campingset :inlove:



Oooooooh was het maar vast december/februari (feestdagen of Isabels verjaardag :mrgreen: :mrgreen: )

gewoon alvast kopen en bewaren tot kerst… sinterklaas ofeeh dr verjaardag :think: :lol:

Ja, klinkt als een goed idee om dat alvast te kopen… :think:



Maar kun jij zélf dat pakketje keurig netjes ingepakt laten staan tot die tijd, vraag ik me af?!?!?!? :lol:



:mrgreen:

Heb je de LP-dvd al? :mrgreen: Arwen is er gék op!

@Trying wrote:

Heb je de LP-dvd al? :mrgreen: Arwen is er gék op!




Daar heb ik 2 van, dus als je die nog wilt hebben of een kopietje 8)

hihi, en wij hebben de circustrein of wat voor een ding het ook is en er wordt door geen van ons naar om gekeken :mrgreen: Ach ja, misschien als ze nog wat ouder is :oops:

@Yvette wrote:

Ja, klinkt als een goed idee om dat alvast te kopen… :think:



Maar kun jij zélf dat pakketje keurig netjes ingepakt laten staan tot die tijd, vraag ik me af?!?!?!? :lol:



:mrgreen:




Jaja… m’n moeder stuur ik morgen op pad om het in huis te halen. Zij wil het huis voor Isabels verjaardag geven (en heeft er net zoveel moeite mee als ik om het ingepakt te laten… :roll: ) en ik de kampeerset voor Sinterklaas (ha dat scheelt toch een paar maanden…)



Het wordt een ware beproeving, mensen!! :stuck_out_tongue:

Misschien een rare vraag hoor, maar waarom zijn de meeste kinderen zo gek van Little People??

@Claud wrote:

Misschien een rare vraag hoor, maar waarom zijn de meeste kinderen zo gek van Little People??




Euh… tja. Waarom ben ik zélf zo gek van LP? :think:

Ik vind de poppetjes schattig. Maar ja, zo ver denkt Isabel volgens mij niet. Isabel is hoe dan ook gek op alles wat maar “een poppetje” is. Dus ook lego, etc. Ze speelt er hele verhalen mee na en verwerkt in haar spel echt alles wat ze meemaakt. De poppetjes krijgen allemaal een rol toebedeeld. Papa, mama, oma, etc. En dan gaan ze naar de kinderboerderij, of naar Oom Matthy (als we daar net vandaan komen), etc… Zo lief om te zien.



En nogmaals, ik vind die speelsets er gewoon zo koddig en leuk uitzien… en ze halen het kind in mij flink naar boven haha



(hoeveel nachtjes nog tot Sinterklaas??)



Heb trouwens plaatjes gevonden… zal ze zo plaatsen… :mrgreen:

Het kampeersetje - daar kunnen Isabel en ik in december mee gaan spelen :wink:

En pas in februari (pff, zucht, steun, kreun :wink: ) kunnen we ons uitleven met dit megahuis:

@pino wrote:

Het kampeersetje - daar kunnen Isabel en ik in december mee gaan spelen :wink:




@pino wrote:
En pas in februari (pff, zucht, steun, kreun :wink: ) kunnen we ons uitleven met dit megahuis:




:lol: :lol: Zo grappig!!! :mrgreen: :mrgreen:



Oké, het ziet er hartstikke grappig en lief uit… Maar eh… ik heb net ff gekeken wat die dingen kosten :shock:

@Claud wrote:



Oké, het ziet er hartstikke grappig en lief uit… Maar eh… ik heb net ff gekeken wat die dingen kosten :shock:




Ja, maarrr… 't is net Tupperware joh, het kan niet kapot!! :mrgreen: :roll: :stuck_out_tongue:



Ik moet wel zeggen dat Isabel er echt heel veel lol aan beleefd hoor. Als ze het links zou laten liggen en meer met haar andere speelgoed zou spelen dan zou ik het niet meer voor haar kopen.



En… ze kan er nog een tijdje mee vooruit. In elk geval tot ze een jaartje of vijf is (en misschien lijkt ze op haar moeder en wil ze er op haar dertigste nog mee spelen hahaha) :mrgreen:

Owkee, ik kan maar één iets zeggen … ook hebbe :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@pino wrote:



(hoeveel nachtjes nog tot Sinterklaas??)




Speciaal voor jou:

@Trying wrote:

Heb je de LP-dvd al? :mrgreen: Arwen is er gék op!




We hebben er ééntje (iets over een rups) Isabel heeft hem op vakantie een paar keer gezien. Thuis vraagt ze meer om Ome Willem, Bumba of Dribbel…

@mamy wrote:

@pino wrote:


(hoeveel nachtjes nog tot Sinterklaas??)




Speciaal voor jou:



:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

(lang nog... :think: :shifty: )

ow dat huis moeten wij ook hebben!!!

(hier ook LP verslaafd, zowel tygo als ik :mrgreen:

en papa vindt het ook wel geinig…)

Geweldig, hier ook een LP fanaatje !! :inlove:

hier veel in huis…maar dave kijkt er niet naar :cry: …misschien komt dat nog??? :pray: