Little People Gekte (nu ook op hyves blz 5!)

Dewi heeft de Kermis / achtbaan.

Maar speelde er nauwelijks tot niet mee.

Heb het nu bij 1 van de oma’s gezet. In hoop dat er daar wel mee gespeeld wordt. :lol:

ik moet de sets echt afwisselen,

hij blijft ermee spelen…

alle poppetjes liggen wel in een grote bak

die hebben ook allemaal een naam :mrgreen:

laatst moesten ze allemaal mee naar bed van hem… nou, dat toch maar niet gedaan!

de kermis en de boerderij zijn favoriet

alhoewel hij nu de dierentuin weer wilde…



ach, ze zijn gewoon allemaal leuk!

En deze dan…??? :inlove:

Pino, wat moet ik weer om je lachen!!! :lol: :lol: :lol: Wat ben je toch een lekker wijf!

Het is ook heel leuk spul hoor Pino!

Mae-Lynn heeft op haar verjaardag van een collega van m’n man een groot piratenschip gekregen. Ze speelt er heel veel mee. Het papegaaitje wat erbij zit kun je op een stokje zetten en dat geeft weer allerlei muziekjes e.d. En je kunt een kanon wegschieten…hahaha!

En inderdaad hoor, het is onverwoestbaar! :thumbup:

Pino, stop ermee meid, ik ben in staat om nu alle winkels af te zoeken. :mrgreen: :mrgreen:



het piratenschip ga ik heir bestellen via Nestle.

Als je de streepjescodes van de melk spaart, dan kan je er speelgoed mee bestellen.

En … ze hebebn ook little people dingetjes. :dance: :dance:

Is trouwens enkele euro’s goedkoper dan in de winkel. :wink:



Nu begint Lucas veel te spelen met zijn LP.

Vooral de boerderij en dan al zijn soorten auto’s. :wink:

Wij hebben ook veel van Little People (garage + alle uitbreidingen, piratenboot, boerderij, kerststal, treintje en nog wat).

Maar het meeste staat op zolder, ze speelde er eigenlijk niet echt mee.

De garage is hier wel favoriet, daar spelen ze heel veel mee.

Argh waarom maaak je zo’n topic!! :twisted: grmpfl mijn halve zolder staat vol met LP, ik zag laatst de kerststal bij de BS (uiteraard niet in de opruiming anders had ie op zolder gestaan nu, nu, nu enzow) :shifty:

Ik word er helemaal gek van in de goeie zin van het woord…wil alles hebben, heb het circus, het huis met dat roze dak, een prinsessekasteel, de boerderij nog wat klein spul en straks geloof me dan heb ik ook de kerststal :oops:

Ik zal binnenkort mijn man eens meenemen naar een grote speelgoedwinkel bij mijn ouders in de buurt hij is er namelijk ook helemaal weg van :o :lol:

Hier ook een LP-fan (gelukkig is mijn meisje er ook gek op :inlove:)



Dat kampeersetje heb ik vorige week ook gezien bij B.S. , die vond ik ook al zo leuk. Maar het viel me op dat de poppetjes anders zijn, met beweegbare beentjes enzo? Mijn eerste gedachte was: Shit, nee he, ze hebben de Little People vernieuwd! En de nieuwe poppetjes passen dan natuurlijk niet meer in/op de oude setjes… :frowning:

ohh, dat kampeersetje :inlove: . Wij hebben al heel veel LP en Noud speelt er eigenlijk heel weinig mee. Maaaaar ons Marlotje begint het nu wel heel leuk te vinden!! En eigenlijk vond ik dat we wel genoeg hadden, maar deze is zooo leuk! Leuk voor haar 1e verjaardag :smiley: (over ruim een week!). Ze is sowiezo veel meer gericht op poppen dan Noud 9zal toch wel in de genen zitten :slight_smile: ). Groetjes Maartje

hoi



hier een beginnede lp moeder hahaha



bij me oudste 2 bestond dat nog niet dus vanaf me zoontje geboren werd wist ik zodra ie gaat spelen komt er little poeple in huis :dance:



met zijn verjaardag heeft ie al een trein gehad en een vrachtauto en natuurlijk hebben we ook de dvd’s



en straks met sinterklaas en kerst wordt er natuurlijk nog meer gekocht en ik moet het kerststalletje hebben vindt die zo geweldig :inlove:



nu maar hopen dat fransje het ook leuk vindt :oops:

De dvd’s zijn die er ook al? Vertel vertel…

heb ze voor 3 euro uit de bak bij de albert heijn gekocht daar hebben ze vaak leuke dvd’s voor weinig :smiley:

@ilsederooy wrote:



bij me oudste 2 bestond dat nog niet




Echt wel!!

Zelfs toen ik klein was bestond het al!!



Toen waren de poppetjes wel niet zo flitsend als nu, maar het bestond wel!! :mrgreen:

@Noasmama wrote:



Maar het viel me op dat de poppetjes anders zijn, met beweegbare beentjes enzo? Mijn eerste gedachte was: ships, nee he, ze hebben de Little People vernieuwd! En de nieuwe poppetjes passen dan natuurlijk niet meer in/op de oude setjes… :frowning:




Ja, dat zag ik ook. Bij dat nieuwe huis is het niet het geval, daar zit net zo’n mamapoppetje bij als bij het oude huis en de andere twee poppetjes zijn ook nog “gewoon”… :think:



Internationaal gezien zijn er een paar nieuwe sets (ook een picknickset en zo) met dat soort buigbare poppetjes… (ben gisteren even wezen googelen) Ik vind ze minder leuk dan die andere… :?

Ohh geen goed toppic voor mij :lol:

Hier hebben we de:

paarden stal

kermis

garage

vliegtuig

waterput met diertjes



Pino, die kerst arreslee en kerstboom…owww TE LEUK GEWOON…die moet ik hebben hihi.

Hmmm ga toch maar weer LP spul vragen voor Cyril zijn verjaardag (is al in september :stuck_out_tongue: ), Het is gewoon zo leuk speelgoed.

@Vanes wrote:



Pino, die kerst arreslee en kerstboom…owww TE LEUK GEWOON…die moet ik hebben hihi.




Ik zet de familie van m’n collega in… :mrgreen: Spul is voor zover ik weet alleen in Amerika verkrijgbaar en daar woont haar ene dochter. Haar andere dochter gaat er volgende week heen. Dochter A. kan het via de website in de VS bestellen en dochter B. kan het dan hopelijk mee terugnemen (dat moet ik nog met haar kortsluiten) duimen dat het lukt dan ben ik klaar met m’n feestdagencadeaus :mrgreen:

Nou dat is dan weer jammer hahaha…dan gaan we toch maar voor de kerststal :lol:

@Vanes wrote:

Nou dat is dan weer jammer hahaha…dan gaan we toch maar voor de kerststal :lol:




Hebben we hier al :oops: :silenced:

@pino wrote:

@ilsederooy wrote:


bij me oudste 2 bestond dat nog niet




Echt wel!!

Zelfs toen ik klein was bestond het al!!



Toen waren de poppetjes wel niet zo flitsend als nu, maar het bestond wel!! :mrgreen:




ja die heb ik ook gehad maar toen hete ze geen little poeple toch ? :think:



me moeder had gelukkig veel fisher price bewaard van ons nog dus me 2 oudste hebben er echt veel mee gespeelt maarja na 28 jaar en heel veel kids hebben sommige spullen toch echt de geest gegeven :frowning:



maar lang leven little people