Little People Gekte (nu ook op hyves blz 5!)

Ik heb van de week deze voor dochterlief gekocht, :inlove: alvast voor Sint.

Ze heeft eigenlijk al het ‘oude’ roze prinsessenpaleis van LP, maar ik kon deze ‘nieuwe’ dus echt niet weerstaan… :oops:

@ Billie: Bij Top1toys hebben ze vrij veel Little People, daar koop ik het dus ook meestal, maar ik bestel het ook wel eens online inderdaad.

zo dames hoezo even een oud topic naar boven halen :mrgreen:

vraagje…floris is stuitergek van de DVD van de little people,maar na deze dvd maar liefst 1000x gehoort en gezien te hebben wil mama eigelijk wel eens een nieuwe dvd zien van de little people…alleeb het probleem is dat ik geen winkel kan vinden die ze verkoopt :think: die ik heb heb ik toen gehaald bij super de boer,maar meerdere afleveringen hebben ze niet en die komen er ook niet…floris is helemaal waus van deze poppetjes .

wie kan me zeggen waar ik die dvd nieuw kan halen? ik kom alleen op marktplaats en dat soort sites.

trouwens daar kwam ik dit topic ook tegen dus vandaar…lang leve google :lol:

merel33, welke dvd heb jij??

ik heb er ook een, als het een nadere is kan ik wel een kopietje voor je maken?

Hier ook een super lp fan…

Hier staat: De boerderij, schuurtje, traktor, dierentuin, kasteel, garage en een zooi auto’s. Hahaha :lol:

Intert*ys heeft de LP dvd’s €2,50

@Fietje wrote:

Hier hebben we het deeltje vliegende bloemen geloof ik. :think:

Hier ook een Little People fan hoor! Elise begon met de kerststal en nu heeft ze de ark erbij, een treinrails achtig iets met treintje erop, het kasteel een auto de trein. Verder nog wat uitbreidingsdingetjes in de kast liggen en voor haar verjaardag de boerderij. Was in de aanbieding toen bij Intertoys, dacht meteen kopen :slight_smile: Ik zie nog steeds vrij weinig LP op het moment… iemand ergens wel iets leuks zien staan? liefst oud model, dus niet buigzaam en zonder haartjes :wink:

ja, die versie vind ik ook het leukst! :smiley:

(al zijn sommige voel-diertjes ook wel lief :inlove: )

heel veel verschillende LP zie je niet bij de Intertoys, BS en V&D he?

ik gooi mijn verzoek ook even hier neer, dan lezen de fans het zeker :wink:

ik ben helemaal :inlove: met de diertjes van LP en ben op zoek naar een los zwart schaap (of in een klein setje),

de voel-kip/haan (met rode stoffen kam op z’n kopje)

en witte hekjes voor bij de boerderij.

wie heeft toevallig nog iets liggen tegen een redelijke prijs?

ik heb eventueel het mannetje met de paardenborstel en de kikker te ruil.

groetjes,

elisa

@merel33 wrote:

@Fietje wrote:

Hier hebben we het deeltje vliegende bloemen geloof ik. :think:

was dit topic helemaal kwijt,

Wij hebben een andere dvd, als je een kopietje wil hebben moet je me even je adres pb-en (dat heb ik volgens mij nergens meer)

bij de kruidvat nu kleine uitbreidingssets te koop, heb bij ons 3 verschillende zien staan… wel leuk voor erbij vond ik, dus heb 1 set gekocht. Altijd leuk met verjaardag oid :slight_smile:

Wij hebben nu een uitbreidingsset die bij het huis hoort, dus moet ik eigenlijk ook nog ff gaan speuren naar het huis :smiley: ( het is een 3 wielertje met aanhanger, een groen hekje en een poppetje erbij )

Er stonden er nog 2, uit m’n hoofd 1 met takelwagen met autotje en geel bouwhekje en 1 set van een boerderij of dierentuin? met bruin hekje in ieder geval.

hee, bedankt voor de tip :thumbup:

we hebben van de Kruidvat een uitbreidingssetje voor de boerderij met een autootje met aanhanger een poppetje en een bakje fruit :smiley:

bedankt voor de tip :thumbup:

ik ben zoooo blij :dance:

ik heb net via MP twee dvd’s van de little people gescoort het zijn deel 1 en deel 2 :clap: :dance: :dance: ik kan ze nergens vinden wat maf of kijk ik nu niet goed? :think:

de bussen van little people zijn bij de kruidvat in de aanbieding… die met 3 poppetjes erin voor 4,00.

Misschien alvast leuk voor sinterklaas schoencadeautje?

groetjes,

Louise

Hier ook een kleine fan. Voor zijn verjaardag de bierderij en tractor gekregen. Ik hoor nu de hele dag"old mcdonald…"en Finley zegt elke keer “broem broem” :lol:

Oeh dit topic gni gni. Goddank is onze zoon gezegend met onze genen etc en hij houdt van LP!! :inlove: Soms zit hij echt 10 min deurtje open, deurtje dicht, poppetje pakken, poppetje gooien…ooooh en dan te bedenken dat we hier beneden nog maar ‘pas’ uitgepakt hebben staan;

huis met roze dag

circus (groot dus niet de trein)

boerderij.

Boven heb ik nog staan een uitbreidingsset voor bij de boerderij, nog een setje maar weet zo niet eens welke :shifty: staan ingepakt voor de Sintzak.

De ark, het piratenschip, met de LP 50 jaar actie is manlief gezwicht voor de garage (tja je hebt een zoon en je wilt wat :angel: ), dan hebben we nog het prinsessekasteel (oude versie) staan. En ik heb zo het gevoel dat we nog lang niet uitverzameld zijn. 8)

heeft iemand een idee of de kerststal leuk is???

We hebben hem maar Elise heeft er nog niet echt meegespeeld… Afgelopen kerst zijn we begonnen met LP en ze drukt wel op de knopjes ( op de ster, dan komt er een leuk geluidje uit :slight_smile: ) en ze loopt wat met de diertjes… Hij staat onwijs leuk in de kamer ook :inlove: Maar denk dat echt ermee spelen pas deze kerst word…

groetjes, Louise

Leuk ding hoor! Emma kwam toen niet verder dan op het knopje duwen en diertjes pakken, ze was toen ook pas een maand of 9. Dit jaar zal ze er meer mee doen denk ik! Maar mama vond m erg leuk onder de boom staan!

is er een nieuwe versie van de dierentuin uit? ik zag een andere dan die ik ken bij de Toy’r Us staan en vond deze veel minder leuk :oops: